Seksistä oli täällä puhuttu. Meillä mies on se halukkaampi osapuoli ja on kyllä aina valmis. Mäkin kyllä haluan mutten välttämättä joka päivä. Ja molemmissa raskauksissa meillä saattaa olla kahen viikon tauko ja sitten seuraavat kaksi viikkoa seksiä joka päivä Normaalitilassa n. 3 kertaa viikossa ja ollaan siihen molemmat tyytyväisiä, vaikka mies kyllä suostuis varmasti joka päivä. Josku aluss mies kommentoi kun tuota että kieltäydyin välillä mut on kai hyväksynyt ja tajunnut että en ole yhtä halukas kuin hän. Yleensä se on mies joka tekee aloitteen mutta itse yritän olla siinä myös aktiivinen. Silloin joskus alussa puhuttiin paljon omista tarpeista ja nyt meillä on hyvä seksielämä vaikkei olekaan seksiä päivittäin. Nyt kun mä olen raskaana niin haluan enemmän hellyyttä ja läheisyyttä joka saattaa johtaa seksiin, ennemmin kuin suoraan seksiä. Ja näissä molemmissa raskauksissa mies on hulluna tähän mun pyöristyvään kroppaan vaikka itse tunnen itseni lähinnä valaaksi. Tuokin "ylistäminen" saa mut toisaalta nauttimaan tästä raskaudesta ja kropan muutoksista.
Jaa-a, omaan napaan ei kuulu mitään. Taas uusi viikko vaihtui eilen ja puolta väliä kophden käydään. Aika menee niin älyttömän nopeesti, reilu neljä kuukautta äitiysloman alkuun!!!! Sitä mä odotan niin paljon. Tuntuu että työmotivaatio on nolla vaikka työstäni pidänkin. Olis kiva olla kotona esikoisen kanssa valmistelemassa vauvan tuloa ja viettää laatuaikaa esikoisen kanssa. Ja mä en ole mitään kotiäiti tyyppiä ollut koskaan mutta nyt tuntuu että vois olla kotona kauemmin kuin sen vuoden jonka tytön kanssa olin.
Matilda ja pikkuvauva 15+1
Jaa-a, omaan napaan ei kuulu mitään. Taas uusi viikko vaihtui eilen ja puolta väliä kophden käydään. Aika menee niin älyttömän nopeesti, reilu neljä kuukautta äitiysloman alkuun!!!! Sitä mä odotan niin paljon. Tuntuu että työmotivaatio on nolla vaikka työstäni pidänkin. Olis kiva olla kotona esikoisen kanssa valmistelemassa vauvan tuloa ja viettää laatuaikaa esikoisen kanssa. Ja mä en ole mitään kotiäiti tyyppiä ollut koskaan mutta nyt tuntuu että vois olla kotona kauemmin kuin sen vuoden jonka tytön kanssa olin.
Matilda ja pikkuvauva 15+1