Hakutulokset

  1. BuBU

    Syyskuun Söpöliinit 2012 *Huhtikuussa*

    Tervetuloa uusille minunkin puolestani. Piti tulla nyt vain nopeasti pyörähtämään.. vauvavakuutuksesta pitää ottaa itse vielä tarkemmin selvää mitä kaikkea kattaa yms. Sitten tietää otetaanko. Nyt pitää jo joutaa... BuBu ja Nyty 20+0 POKS poks POKS =) (hui puoliväli jo...)
  2. BuBU

    Syyskuun Söpöliinit 2012 *Huhtikuussa*

    Heissan. Täällä myös yksi joka odottaa into piukeena ikean avautumista :) vasta toisella puolen Suomea tuli käytyä siellä shoppailemassa. Meinas vaan loppua autosta tila, puolet tavaroista sai purkaa (kaluste-pakkauksia), jotta sopi kyytiin. Seksihaluista mieli tekee usein, liiankin usein...
  3. BuBU

    Syyskuun Söpöliinit 2012 *Huhtikuussa*

    Tämä neiti on niin myyty kun pääsi eilen näkemään 2 pvän ikäisen pienen vauvan :heart: Minulla ei ole vielä mielipidettä/kokemusta liittyen vaunuasioihin, synnytykseen, joten en osaa niihin kommentoida. Vaunuja on tarkoitus lähteä katselemaan tarkemmin liikkeisiin. Suurinpiirtein on tiedossa...
  4. BuBU

    Syyskuun Söpöliinit 2012 *Huhtikuussa*

    Okei kiitos vastauksistanne, mullakin esimaitoa tullut jo useamman viikon. Kääk, meinaako mulle tulla pahoinvointi takaisin kun yrjö käynyt jo kaksi kertaa tänään morjestamassa :( Toivotaan, että KYSiin ei ihan mahdoton ryysis iskisi tai ainakin että jokaiselle riittäisi riittävästi...
  5. BuBU

    Syyskuun Söpöliinit 2012 *Huhtikuussa*

    ... olen kuullut nänniharjoituksista, ilmeisesti kovasti nimenomaan kehoitetaan pieni nännisille. Ymmärtäny myöskin, että hyvä alkaa harjoitteleen puolessa välissä raskautta viimeistään. Varmasti avittaa tulevaan imetykseen :) Nyt en muista onko ollu jo aiemmin puhetta, mutta onko muita...
  6. BuBU

    Syyskuun Söpöliinit 2012 *Huhtikuussa*

    Helou helou. Ilmottautuisin uutena mukaan :) ..nyt kun jo uskaltaudun. Alusta asti olen keskustelujanne seurannut. Eli BuBu ~ LA 5.9~ 26 ~ ensimmäinen~KYS~poikaolo. (.) Liikkeet tuntuvat jo selkeästi,joka on vähentänyt kotidopplerin käytön 1xviikkoon. Pikkuiselle on tullu jo vaatteita...
  7. BuBU

    11-hoidot

    Sama teksti myös tänne: Testin tulos: negatiivinen. Huoh. Seuraavaan IVF- hoitoon jonotetaankin sitten taas 1/2v. Hiljenen keskustelusta, mutta käyn katsomassa teidän muiden kuulumisia. Ja palaan taas kun aihetta on, jos maltan pysyä poissa Sydämeni pohjasta kaikille hoidon eri vaiheisiin...
  8. BuBU

    * Hoidot KYS 2011 *

    Testin tulos: negatiivinen. Huoh. Seuraavaan IVF- hoitoon jonotetaankin sitten taas 1/2v. Hiljenen keskustelusta, mutta käyn katsomassa teidän muiden kuulumisia. Ja palaan taas kun aihetta on, jos maltan pysyä poissa :) Sydämeni pohjasta kaikille hoidon eri vaiheisiin toivotan huikean paljon...
  9. BuBU

    11-hoidot

    Samaa kysyisin kuin Peppi1981. Kuinka kauan teillä muilla on mennyt punktiosta/siirrosta, että kipuilua/juilintaa ei ole enää ollut. Välillä jo tuntuu, että pystyy normaalisti kävelemään ja kumartumaan, mutta eilisillasta asti ollut vatsa kuitenkin taas arkana. Peppi1981 Aivan samanlaiset...
  10. BuBU

    * Hoidot KYS 2011 *

    Kiin laitoin jo kaveripyynnön FB:ssa :) juu ja on black and white picture :) Ketkähän meistä malttaa odottaa testaamista 31.3. asti.. Minä jo epäilen, et teen aiemmin :D
  11. BuBU

    11-hoidot

    (kopsattu toisesta keskustelusta) Nyt olisi yksi kyytiläinen mukana. Testauspäivä: 31.3.11. Nyt kun aika menisi nopeasti. Meillä ei jäänyt yhtään pakkaseen. Mutta jospa se tämä ainokainen riittäisi. :heart:
  12. BuBU

    * Hoidot KYS 2011 *

    Nyt olisi kyytiläinen mukana. Testauspäivä: 31.3.11. Nyt kun aika menisi nopeasti : / Meillä ei jäänyt yhtään pakkaseen :( Mutta jospa se tämä ainokainen riittäisi :heart: Aurinkotyttö Kuulumisia odotellaan :) Kiin Oliko kaikki hyvin jakautuneet?
  13. BuBU

    * Hoidot KYS 2011 *

    Kiin Meillä oli 3 munista hedelmöittynyt. Onneksi siirtoon asti päästään :) Voi kun meillekkin jo kaks siirtäisivät. Huomenna nähdään, varttihan meillä oli vain ajoissa eroa :wave: Aurinkotyttö Itsekkin koko aamupäivän odotin soittoa ja soitin sitten IVF-hoitajalle. Labrasta ihmisiä poissa...
  14. BuBU

    * Hoidot KYS 2011 *

    Kiin Meillä on siirto keskiviikkona 14:30. Minäkin heti et vasta iltapvällä kun sain ajan tietää. Miten sinulla vasta perjantaina? Kasvattavat pitempään? Meinasin huikata et: " Hyvä me" kun melkein samaan aikaan saatiin tietää kpl-määrät. En uskaltanu tulla enää kuikkaamaan verhon taakse, sen...
  15. BuBU

    11-hoidot

    Voimia ja jaksamista neganneille. :hug: Kuulumisia: elämäni ensimmäisessä punktiossa tänään käyty ja 14 kpl soluja saatiin saaliiksi. Ke:na siirto. Jännitys vain kasvaa. Pumppu Tulehan kertomaan sitten kun jaksat huomisen saalis. =) Peppi1981 Toivotaan, että kaikki kuitenkin muuttuisi...
  16. BuBU

    * Hoidot KYS 2011 *

    Punktio myöskin nyt takana ja saaliiksi saatiin 14 kpl. Kyllä meinaa paikat olla hellänä ja pahoinvointia tuli kuvioon.Kivuliaaksi toimenpide loppujen lopuksi kävi kun vasen olikin tehnyt riittävän kokoisia kerättäväksi. Mulla edelleen hyperin riski olemassa. Kiin Oli todella mukava...
  17. BuBU

    * Hoidot KYS 2011 *

    Hieman yllätyin kun lääkäri juuri soitti ja kertoi labratulosten perusteella minun olevan kuivunut. Epäili, että minulla erittää suonet nestettä reilummin elimistöön. Säihkähdin kun taas otti esille hoidon keskeyttämisen.... mutta positiivisessa mielessä: jatketaan silti ja hyötyä...
  18. BuBU

    11-hoidot

    Ultra kuulumisia: Oik. puolella 10kpl 17mm, 2kpl 20mm ja muutama pienempi. (kätilö opisk. ultras) ja vasemmalla puolella n.10kpl 9mm. Eli vasen huonommin reagoinut hoitoihin. (lääkäri kyllä melkein hyppi tasajalkaa kun edellisessä ultrassa toivoi, ettei vasemmalle kehittyskään kerättäviä) Joten...
  19. BuBU

    * Hoidot KYS 2011 *

    Juuri ultrasta kotiuduttu ja heti tulin kuulumiset kertomaan. Elikkäs hyviä ja huonoja uutisia: Oik. puolella 10kpl 17mm, 2kpl 20mm ja muutama pienempi. (kätilö opisk. ultras) ja vasemmalla puolella n.10kpl 9mm. Eli vasen huonommin reagoinut hoitoihin. (lääkäri kyllä melkein hyppi tasajalkaa kun...
  20. BuBU

    * Hoidot KYS 2011 *

    Kiin Heh, juu minut nukutetaan mitä ilmeisemmin myös, kolmesti ovat näin jo epäilleet :) että saatetaan vaikka heräämössä törmätä :cool: .. jos vaan pääsis jo heti maanantaina punktioon. Huomenna tiedän miten käy =)

Yhteistyössä