Hakutulokset

  1. kriisi

    Kuinka pian synnytyksen jälkeen juoksulenkille?

    Yleensä tuo aika on aika riippuvainen ponnistusvaiheen kestosta. Mulla ei oo pahemmin taukoja tullut lenkkeilyyn synnytysten takia (joku viikko kaksi), odotusaikana ja myöhemmin sitten vauvojen jatkuvan kanniskelun takia (plantaarifaskiitti). Vaikuttaa myös aika paljon miten pitkään...
  2. kriisi

    Kertokaapas ihan ensimmäiset oireenne mistä tiesitte synnytyksenne käynnistyneen ja millä viikolla tämä tapahtui?

    Lapset yksi, kaksi ja neljä käynnistettiin (vko 42,43 ja 39+2). Kolmonen tuli 1,5 vuorokauden säännöllisten supistusten jälkeen 15min saliin päästyäni (tasan vko40) ja viitonen 3h säännöllisten supistusten jälkeen jotain 20min sairaalassa olon jälkeen (en tiedä tarkkaan, kun ei kukaan vissiin...
  3. kriisi

    **LIHAVASTA LAIHAKSI VKO 23??**

    kriisi vko 23 pituus 168cm aloituspvm 14.6.2008 Aloituspaino 84kg Paino nyt 75,6 (bmi 26,9) Viikkovahingot -0,2kg Pudotus yhteensä -8,4 kg Jäljellä tavoitteeseen 11,6 kg / 7,6 kg eli juupas-eipäs tää meininki, just ahdan karkkia naamaan, kun ketuttaa tää turhan takia työnteko...
  4. kriisi

    Kauanko uudesti synnyttäneet ootte ollu synnärillä?

    6h Jorvissa 2008, eivät pahasti jäpättäneet ja palvelu oli tosi hyvä. Varasivat ajan lastenlääkärille polille maanantaiksi (oli pe ilta).
  5. kriisi

    ** LIHAVASTA LAIHAKSI VKO 21 JA 22**

    kriisi vko 23 pituus 168cm aloituspvm 14.6.2008 Aloituspaino 84kg Paino nyt 75,8 (bmi 26,9) Viikkovahingot +0,8kg Pudotus yhteensä -8,2 kg Jäljellä tavoitteeseen 11,8 kg / 7,8 kg Joo, eli tosi toimiva on tuo kiloklubin ohjelma. Yhden päivän repsahduksella + kuukautisilla saa takas...
  6. kriisi

    Alkuvaikeuksia... Auttakaa uutta useamman lapsen äitiä.

    Mulla oli sitteri usein vessassa, 3,5v oli niin mahdoton, ettei voinut jättää kahden. (Hyppi esim. esteloikkaa vaavin pään yli yms.)
  7. kriisi

    Suuvettä lapselle?

    Apteekissa näytti olevan lapsille tarkoitettua suuvettä (yli 6v tosin sekin).
  8. kriisi

    ** LIHAVASTA LAIHAKSI VKO 21 JA 22**

    kriisi vko 21 pituus 168cm aloituspvm 14.6.2008 Aloituspaino 84kg Paino nyt 75,0 (bmi 26,6) Viikkovahingot +1 kg Pudotus yhteensä -9 kg Jäljellä tavoitteeseen 11 kg / 7 kg Niih, tän takia en paljon hehkuttanut viimeviikolla. Eli syömiset on edelleen kitulinjalla, menkat tosin on...
  9. kriisi

    ** LIHAVASTA LAIHAKSI VKO 21 JA 22**

    Mulla meni vuosi paino ylös alas, kunnes päätin, että oon liian vanha tämmöiseen. Nyt on suunta ollut oikea lukuunottamatta noita treeni turvotuksia eli kun liikunta olennaisesti lisääntyy, meinaa iskeä sekä nälkä, että turvotus. Mulla kiloklubi on nyt auttanut tähän eli aivan jatkuva...
  10. kriisi

    ** LIHAVASTA LAIHAKSI VKO 21 JA 22**

    Tsemppiä emma-elinda! itse työskentelin aiemmin amerikkalaiselle yritykselle ja siellä nuo ns. yt:t (siis neuvotteluja ei koskaan ollut ainoastaan ilmoitus potkujen odotusjakson alkamisesta) oli kerran vuodessa ja on edelleen. Aika monet haluavat olla semmoisissakin firmoissa töissä, en minä.
  11. kriisi

    ** LIHAVASTA LAIHAKSI VKO 21 JA 22**

    kriisi vko 21 pituus 168cm aloituspvm 14.6.2008 Aloituspaino 84kg Paino nyt 74,0 (bmi 26,2) Viikkovahingot -1,6 kg Pudotus yhteensä -10 kg Jäljellä tavoitteeseen 10 kg / 6 kg Viimein sen kuukausien junnuumisen jälkeen. Hoplaa!
  12. kriisi

    ** LIHAVASTA LAIHAKSI VKO 21 JA 22**

    Mun pitää varmaan säätää kohta se kiloklubin arkiaktiivisuus takaisin todelliselle tasolle. Tämän aamun paino oli 74,1 eli -1,5 ja vielä 3 aamua punnitukseen. Kohta menee taas överiksi. Mulla ei näemmä ole mitään kohtuullisuuden käsitettä. Enste junnataan samassa kuukausi tolkulla ja sitten...
  13. kriisi

    ** LIHAVASTA LAIHAKSI VKO 21 JA 22**

    Joohas, mulle tuli nyt paljon tiukempi tavoite. Olin luvannut keskimmäiselle pojalle, etten koske alkoholiin, ennekuin olen normaalipainossa. normaalisti en nähnyt tässä mitään ongelmaa, kun en yleensä juokaan juuri mitään. vaan tietty nyt napsahti koulutus/maistelutilaisuus 22.10. eli 6 viikon...
  14. kriisi

    ** LIHAVASTA LAIHAKSI VKO 21 JA 22**

    kriisi vko 20 pituus 168cm aloituspvm 14.6.2008 Aloituspaino 84kg Paino nyt 75,6 (bmi 26,8) Viikkovahingot -0,5 kg Pudotus yhteensä -8,4 kg Jäljellä tavoitteeseen 11,6 kg / 7,6kg Pudotin kiloklubissa aktiivisuustasoani eli kiristin entisestään kaloreita alaspäin. Ainakin...
  15. kriisi

    **LIHAVASTA LAIHAKSI VKO 19 ja 20**

    Noniih, toinen viikko kiloklubin kituvaliolla alkaa olla päättymässä ja lisää on taas tullut 300g, että hyvin menee. Motivaatio putos just lattiasta läpi. Joku tosin totes, että tää jumi voi jatkua vaikka 8viikkoa, jes. Ja läski ohjelmassa tiputtivat 6kg/vko. Tais olla paremmat mömmöt kuin mun...
  16. kriisi

    **LIHAVASTA LAIHAKSI VKO 19 ja 20**

    kriisi vko 19 pituus 168cm aloituspvm 14.6.2008 Aloituspaino 84kg Paino nyt 76,1 (bmi 27) Viikkovahingot +0,2 kg Pudotus yhteensä -7,9 kg Jäljellä tavoitteeseen 12,1 kg / 8,1kg eli pt käski ruuvata tavoitetta terveellisemmäksi. Hänen mielestään läskiä on vähemmän kuin bmi väittää...
  17. kriisi

    **LIHAVASTA LAIHAKSI VKO 19 ja 20**

    Hyvä emma-elinda! Itse vetäisin maastojuoksussa 7km 2min alle tavoiteajan (sijalle 84/283, sekä naiset että miehet), joten kunto on kohillaan vaikka paino ei tipu edes kiloklubin ohjeilla. Kaikkea ei kait voi saada...
  18. kriisi

    **LIHAVASTA LAIHAKSI VKO 19 ja 20**

    Niinpä, olen siis merkinnyt liikunnat ja toinen traineri veikkasi tuota lihasmassan kasvua, mutta sen pitäisi kääntyä ja auttaa laihdutuksessa, mutta en tiedä minkä ajan kuluessa. hermo vaan menee odotellessa. Ei oo vissiin vitsi, että ne viimeiset kilot voi olla vaikeita. Pitäisi olla...
  19. kriisi

    **LIHAVASTA LAIHAKSI VKO 19 ja 20**

    Pidän miinukset suurinpiirtein 500 kcal paikkeilla eli pudotusta pitäis tulla 500-800g viikossa. En tiedä mikä mättää, on mättänyt siitä asti, kun aloin pyöräilemään. Kun kirjaan kaiken tunnollisesti, niin a)joko laihdun tai b) saan jonkun tuomion trainerilta, mikä ei ole kohdallaan. Liian pieni...
  20. kriisi

    **LIHAVASTA LAIHAKSI VKO 19 ja 20**

    Oon ollut kiloklubin nipo-nipo-dieetillä 4 päivää, melkein koko ajan on nälkä, maha mekastaa ja räjähtelenkin jo joka pikku asiasta. Kannattaahan tämä? Jo 100g on lähtenyt, #keles?

Yhteistyössä