**LIHAVASTA LAIHAKSI VKO 19 ja 20**

  • Viestiketjun aloittaja IhanaValo
  • Ensimmäinen viesti
IhanaValo
Tähänpä sitten taas uusia tilannetietoja:)
Itelläni tuli eilen vähän herkuteltua, pari kakkupalaa kun oltiin kyläilemässä..mutta nyt sit taas nollalinjaa kun kotosalla ollaan. Yritän ainakin.

Tsemppiä teille!! :wave:
Lisään tähän tarvittaessa sit seuraavankin viikon, katellaan miten saadaan porukkaa mukaan..


http://www.laskurit.fi/painoindeksi/


******************************************************

kriisi vko 19

pituus 168cm
aloituspvm 14.6.2008
Aloituspaino 84kg
Paino nyt 75,9 (bmi 26,9)
Viikkovahingot -0.9 kg (2vko)
Pudotus yhteensä -8,1 kg
Jäljellä tavoitteeseen 11,9 kg


Minky vko 19

Pituus: 167cm
Aloituspaino: 79 kg
Paino nyt: 75,5 kg
Viikkomuutos: +100 g
Kokonaistulos: -3,5 kg
Tavoite: 70 kg (ainakin näin aluksi)


Verenpisara vko 19

Aloitus päivä: 3.9.2009
Pituus: 157cm
Paino: 73,4kg
Painoindeksi: 29,8
Tavoite paino: 70kg (ensimmäinen tavoite)


IhanaValo vko 19

Pituus:168cm
Aloituspaino
11.5.:75,1kg
Paino nyt 73,0 kg
Viikkomuutos: -1,2 kg
Kokonaistulos:- 2,1kg
BMI: 25,9
Tavoite:68kg (tai kuhan nyt ees 70 kilon alle pääsis)


emma-elinda vko 19

pituus: 166cm
aloituspaino 27.4.09: 89,6kg
paino nyt: 81,1kg
pudotus tällä viikolla: - 1,6 kg
pudotus yhteensä: -8,5kg
tavoitepaino: 70-75kg
bmi: 29,4

*****************************************************

kriisi vko 20

pituus 168cm
aloituspvm 14.6.2008
Aloituspaino 84kg
Paino nyt 76,1 (bmi 27)
Viikkovahingot +0,2 kg
Pudotus yhteensä -7,9 kg
Jäljellä tavoitteeseen 12,1 kg / 8,1kg


Minky vko 20

Pituus: 167cm
Aloituspaino: 79 kg
Paino nyt: 74,5 kg
Viikkomuutos: -1 kg
Kokonaistulos: -4,5 kg
Tavoite: 70 kg (ainakin näin aluksi)
BMI: 26,7


Verenpisara vko 20

Aloitus päivä: 3.9.2009
Pituus: 157cm
Aloituspaino: 73,4kg
Paino nyt: 73 kg
Viikkopudotus: -400g
Kokonaispudotus: -400g
Painoindeksi: 29,6
Tavoite paino: 70kg (ensimmäinen tavoite)


emma-elinda vko 20

pituus: 166cm
aloituspaino 27.4.09: 89,6kg
paino nyt: 79,5kg
pudotus tällä viikolla: - 1,6 kg
pudotus yhteensä: -10,1kg
tavoitepaino: 70-75kg
bmi: 28,9
 
Huomenna punnitus aamulla ja kuntotesti iltapäivällä. Aloin laskea ton kiloklubin avulla kaloreita, kun sisuunnuin. Läskiohjelmassa pudottavat kahdessa viikossa pois sen mitä mun pitäis kaikkiaan tiputtaa, tosin toi kiloklubin suositus on -500-800g vko. Eli 26 viikkoa tavoitteeseen, plääh. Ensi vuoden puolelle menee lopullinen pudotus.
 
mulla aamulla paino oli 81,8 jeeee. kohta se kymppi on rikki. aikaa siihen on kyllä menny niin kauan etten halua niitä takasin :D huomenna ostamaan pienempiä vaatteita kun on kaikki jo niin isoja et roikkuu päällä.
hieno pudotus kriisillä.
 
Minky vko 19

Pituus: 167cm
Aloituspaino: 79 kg
Paino nyt: 75,5 kg
Viikkomuutos: +100 g
Kokonaistulos: -3,5 kg
Tavoite: 70 kg (ainakin näin aluksi)

Takapakkia tuli viikonlopusta! :( Noh ens viikolla paljon pienempi tulos taas! :)
 
IhanaValo
Onnittelut kriisille miinuksista
ja
:hug: Minkylle, ei tuo vielä paha ollu.

Mie en tiiä mikä päivä kannattais alkaa käymään vaa'alla, kun karkki/herkkupäivä vaihtelee miehen vapaiden mukaan (tekee 3-vuorotyötä ) ja kuitenkin yritän ajoittaa sen niin ettei tarvis heti seuraavana päivänä vaa'alle pompata.. :snotty:
Eilen aloin kokeilemaan taas sitä Kiloklubia, ei vaan meinaa onnistua kun sieltä ei löydy kaikkia/vastaavia ruokia ku mitä syön..eikä ne määrätkään oo välttämättä oikein ku ei oo sitä keittiövaakaa :/
No, kattoo nyt mitä tapahtuu..vai tapahtuuko mitään.
 
Juu, kiitokset onnitteluista. Nyt vaan taas olen liikkunut enemmän tällä viikolla (2 kertaa suositellun määrän ja lisää tulee vielä kolmas mokoma, väkisinkin) eli painoa/turvotusta taas tulossa lisää. Nyt kun kaikki syömiset on ylhäällä (ja kiloklubin ohjeiden mukaan kaikki on aika bueno) voin ainaski mennä trainerille valittaa tästä tilanteesta, jos se vaikka keksis tän turpoomisen syyn.
Kuntotestissä mulla kaikki muu paitsi käsivoimat (tiesinkin) meni yli ikäisteni asteikon eli 5/5 tulos. Ja aerobinen taso oli nippa nappa 7/7, silti vyötärön ympärys on naiselle tosi vaarallisella tasolla (101).
Mulla oli edellisestä testistä pudonnut n. 11kg massa, josta koostumuksen mukaan olis 9,5kg ollut läskiä. Eli kun olin laittanut tavoitteeksi vielä -11kg, hän sanoi, että se on liikaa. Korkeintaan -6kg läskistä enää eli samalla tiputussuhteella n. -8kg kokonaisuudessaan. Vielä en ole säätänyt tavoitetta tuohon ehkä kohta pitää. Haluan vielä laskea sen uudelleen niistä tuloksista.
 
Mahtuuko mukaan =)

Olin nutrikuurilla 10 päivää, että saan hyvän startin laihikselle ja nyt sitten koitan oikein syömällä saada painoa alaspäin. Olisi kiva päästä johonkin porukkaan mukaan kertomaan tuntojaan =)
 
IhanaValo
IhanaValo vko 19
Pituus:168cm
Aloituspaino
11.5.:75,1kg
Paino nyt 73,0 kg
Viikkomuutos: -1,2 kg
Kokonaistulos:- 2,1kg
BMI: 25,9
Tavoite:68kg (tai kuhan nyt ees 70 kilon alle pääsis)


Nyt on tainnut mennä vaaka rikki! Tämän aamun "shokki"tulos tasan 73kg..Oon kyllä kattonut mitä oon suuhuni pistänyt, Kiloklubin kans seurannut (ne väripallot on vielä ihan väärän väriset eikä liikuntaa oo ollut vielä paljon yhtään), ja vedenjuontia kans lisännyt..on siis tainnut nesteet lähteä liikkeelle tai jotain.

Seuraava homma on sitten yrittää jatkaa samaan malliin, kun yleensä kun oon miinusta saanut, niin sitten onkin herkuttelut taas päässy vauhtiin ja plussaa ropissut :ashamed:
 
IhanaValo
Alkuperäinen kirjoittaja kriisi:
Oon ollut kiloklubin nipo-nipo-dieetillä 4 päivää, melkein koko ajan on nälkä, maha mekastaa ja räjähtelenkin jo joka pikku asiasta. Kannattaahan tämä? Jo 100g on lähtenyt, #keles?
Paljon siulla on ollu ne kalorimiinukset?
En mie oikeen tiiä ees miten tuo toimii. Oon vaan koittanut laittaa sinne ne syömiset ja tosiaan pallot ihan väärän väriset.
Jostain luin, ettei kannata liian vähälle jättää syömisiä, alkaa jumittamaan tai jotain..?
 
Pidän miinukset suurinpiirtein 500 kcal paikkeilla eli pudotusta pitäis tulla 500-800g viikossa. En tiedä mikä mättää, on mättänyt siitä asti, kun aloin pyöräilemään. Kun kirjaan kaiken tunnollisesti, niin a)joko laihdun tai b) saan jonkun tuomion trainerilta, mikä ei ole kohdallaan. Liian pieni ei pitäis energiansaannin tällä tavalla olla ja ravinnon koostumuksenkin tuo laskee aika tarkkaan.
 
Alkuperäinen kirjoittaja IhanaValo:
Oot siis merkinnyt nekin liikunnat sinne? Entä jos se johtuu lihasmassan kasvusta?
Niinpä, olen siis merkinnyt liikunnat ja toinen traineri veikkasi tuota lihasmassan kasvua, mutta sen pitäisi kääntyä ja auttaa laihdutuksessa, mutta en tiedä minkä ajan kuluessa. hermo vaan menee odotellessa. Ei oo vissiin vitsi, että ne viimeiset kilot voi olla vaikeita. Pitäisi olla onnellinen, että on oikeasti ne viimeiset jo menossa, vaan saisi lähteä jotain jo vatsan ympäriltäkin eikä pelkästää rinnoista, auts.
 
IhanaValo
Voi järkky miten paljon tuli mässättyä eilen ja vähän tänäänkin..oltiin miun vanhemmilla yötä lasten kans ja piettiin herkkupäivää. No, kaikkia herkkuja ei jaksettu eilen syödä niin tänäänkin "piti" niitä koittaa tuhota..(kun ei saanu pidettyä näppejä irtikään niistä :ashamed: )

Että katotaan miten paljon takapakkia tästä hyvästä. Pitää nyt koittaa sen eestä syödä kevyemmin ja liikkua vaikka..
 
emma-elinda vko 19
pituus: 166cm
aloituspaino 27.4.09: 89,6kg
paino nyt: 81,1kg
pudotus tällä viikolla: - 1,6 kg
pudotus yhteensä: -8,5kg
tavoitepaino: 70-75kg
bmi: 29,4

JEEEEE bmi vihdoin alle 30. menkkaturvotus siis tiessään JIPPIIII. mä vaan toivon ettei toi meidän vaaka ole rikki ja toi on joku painovirhepaholainen :LOL: hienoa pudotusta muillakin, tsemppiä tulevaan viikkoon :flower:
 
Hyvä emma-elinda! Itse vetäisin maastojuoksussa 7km 2min alle tavoiteajan (sijalle 84/283, sekä naiset että miehet), joten kunto on kohillaan vaikka paino ei tipu edes kiloklubin ohjeilla. Kaikkea ei kait voi saada...
 
IhanaValo
:flower: Hieno pudotus emma-elinda!

Mites, tähän pinoon varmaan jatketaan tääkin viikko?
Itellä taitaa jäädä vaa'alla käynti tältä viikolta, ei oo oikeen palailtu vielä viikonlopulta vieläkään takas ruotuun :ashamed:
 
kriisi vko 19

pituus 168cm
aloituspvm 14.6.2008
Aloituspaino 84kg
Paino nyt 76,1 (bmi 27)
Viikkovahingot +0,2 kg
Pudotus yhteensä -7,9 kg
Jäljellä tavoitteeseen 12,1 kg / 8,1kg

eli pt käski ruuvata tavoitetta terveellisemmäksi. Hänen mielestään läskiä on vähemmän kuin bmi väittää.
Siinä näkee sitten "fiksun" dieetin vaikutukset. Käskevät vaan sinnikkäästi jatkaa vaikka mitään ei oikeasti tapahdu. Saas näkee tuntuu kyllä ihan hyödyttömältä olla koko ajan nälässä, jos mitään ei tapahdu.
 
Saapas nähdä uskaltaako keskiviikko aamuna vaakalla käydä :|

SInänsä nyt ei tullut mässäiltyä viikonloppuna, mutta aika kaloripitosta kuitenkin. Viikonlopun saldo:

Perjantaina: jättisuuri grilliltä ostettu hamppari, 2 lasia viiniä ja kymmenkunta irtokarkkia.
Lauantaina: Riisiä ja puolikas kanan ohut leike, ruokalusikallinen currykastiketta, sipsejä puolikas pussi ja alkoholipitoista jonkin verran.

Sunnuntaina: Pekonia, kananmunaa ja papuja, karkkia ja leipää
Maanantai: Normaalisti kevyttä syötävää, mutta söin ne loput irtokarkit joista tuli varmaan ainakin 500 kcal.... saattoi kuitenkin jäädä vielä miinukselle kalorit.

Eli karmee mässy viikonloppu ja sen takia ei saata vaaka alaspäin heilahtaa
:whistle:

Tosin oli tiedossa viikonloppu, että siinä mielessä ei pitäis potea morkkista, mutta minkäs teet kun tuli huono omatunto.

Mutta tänään ei ole enää mitään herkkuja joten samaa rataa kuin eilen, mutta ilman karkkia :D
 
Minky

Pituus: 167cm
Aloituspaino: 79 kg
Paino nyt: 74,5 kg
Viikkomuutos: -1 kg
Kokonaistulos: -4,5 kg
Tavoite: 70 kg (ainakin näin aluksi)
BMI: 26,7

Katoin juuri kiloklubiin merkitsemiäni punnituksia tän vuoden alusta ja ensimmäinen merkintä oli 7.1. ja paino silloin 82! 7,5 kiloa kevyempi olen kuin silloin ja tuntuu kyllä jo sekin hyvälle! :)

Hienoja pudotuksia teillä kaikilla! :) :)

Kriisi: Oisko sun kroppa ns. "säästöliekillä"?
 

Yhteistyössä