Hakutulokset

  1. H

    Oisko taas naamakuvaketjun aika?

    Sain mukavia kommentteja hiuksistani, kiitos niistä! :) Palstan tuntien laitoin itsestäni sellaiset kuvat, joista kasvot ei niin hyvin näy...Ei jää paljon haukuttavaa harmaille! :D
  2. H

    Olin sitten uimassa tänään Martinan ja sen tytön kanssa

    Ihmiset tuijottaa kauniita ja friikkejä. Valitse puolesi!
  3. H

    Ihan hirveesti harmittaa ton Aman häätö BBst

    Mä tykkään henk.koht. Stefanista, ja kun huomasin että se on vaarassa tippua, laitoin sille muutaman äänen. (härreguud, minä, vanha akka, äiti-ihminen! :D ) Ehkä siinä kävi niin, että moni äänesti suosikkiaan, ja Ama pääsi tippumaan ikäänkuin vahingossa. Itsekin oisin toivonu, että Ama jäisi...
  4. H

    Ihanko totta suomessa on ihmisiä jotka uskoo luomisteoriaan, ihan tosissan??? :D

    Jos aurinko olis appelsiini, maa vesimelooni ja kuu viinirypäle. Joku näkis sellaisen vaivan, että nostais ne ilmaan pyörimään toistensa ympäri. Mitä ajattelisit? Miten ne pysyy ilmassa itsestään? Eikö järkevintä olis, että joku on laittanut ne pyörimään? Joku, joka pystyy siihen? Kuka...
  5. H

    Olin sitten uimassa tänään Martinan ja sen tytön kanssa

    Voi minkä näyttelijälahjakkuuden maailma sun miehessä menettää.. ;)
  6. H

    Mies käyttäytyy lapsellisesti, ärsyttää.

    Minäkin lupailin miehelle aamusta, että tulen seuraksi taaperon kanssa kun hän purkaa trampoliinin. Tosiasiasiassa jo lupaamishetkellä mua tympäisi ajatus mennä ulos tuuleen ja kylmyyteen tenavan kanssa, joka säntäilee neljään ilmansuuntaan. Noh, tosipaikan tullen sanoin, että menenkin tytsyn...
  7. H

    Kumpiko on isompi?

    Vanhemmillani on kolme tyttöä ja yksi poika. Myös minulla on kolme tyttöä ja yksi poika, syntyneet vielä samassa järjestyksessäkin, eli tyttö, tyttö, poika, tyttö. :)
  8. H

    Takkiapua palstalaiset. Kiitos!

    Naisten vaatteet - Yleisimm En tilannut kumpaakaan, vaan tilasin tämän! :D Mun mielestä kiva, ja hintakin oli kukkaroa miellyttävämpi.
  9. H

    Takkiapua palstalaiset. Kiitos!

    Mitä no...ai onko se sun mielestä ruma? :D
  10. H

    Takkiapua palstalaiset. Kiitos!

    http://www.halens.fi/naiset-p%C3%A4%C3%A4llysvaatteet-pitk%C3%A4t-takit-570/takki-068972/paging$1,25?oc=036 Tässä olisi toinen vaihtoehto. En osaa päättää! Saas nähdä menikö linkitys nyt paremmin! :D *tietotekniikan ihmelapsi*
  11. H

    Takkiapua palstalaiset. Kiitos!

    Kiitos! :) Joo, sitä pelkäsinkin, että karvaantuu nopeasti. Ja mustana oisin nimenomaan halunnut. Miten nuo koot oikeen menee tuossa oppaassa? Mun koko on 38, mutta tuossa oppaassa nuo mitat on liian suuria. Onkohan niissä joku virhe, vai mittaanko väärin? :)
  12. H

    Takkiapua palstalaiset. Kiitos!

    Ei tod. onnistunut!!! :mad:
  13. H

    Takkiapua palstalaiset. Kiitos!

    Tykkäisittekö tällaisesta takista? :) Onkohan tuo materiaali sellaista, joka kerää itseensä kaiken mahdollisen karvan ja pölyn? Ja sitten asia, joka ihmetyttää eniten: onko tuossa koko-oppaassa jotakin kummallista? Nuo luvut kun eivät mielestäni tunnu menevän oikein. <a...
  14. H

    Tiistai-illan "mä en saa unta"- musaa!!!!

    Leevi and the Leavings - Elina, mitä mä teen - YouTube
  15. H

    Tiistai-illan "mä en saa unta"- musaa!!!!

    Apulanta - Ilona - YouTube
  16. H

    Tiistai-illan "mä en saa unta"- musaa!!!!

    Mari Rantasila - Vain Rakkaus - YouTube
  17. H

    Tiistai-illan "mä en saa unta"- musaa!!!!

    Mari Rantasila - Näkemiin rakkaani - YouTube
  18. H

    Tiistai-illan "mä en saa unta"- musaa!!!!

    Yliluonnollisen kauniit värit! Tykkään! :)
  19. H

    Tiistai-illan "mä en saa unta"- musaa!!!!

    Laura Närhi - Mä annan sut pois (Official Music Video) - YouTube
  20. H

    Tiistai-illan "mä en saa unta"- musaa!!!!

    EUROVISION 2009 WINNER -NORWAY ALEXANDER RYBAK FAIRYTALE -HQ STEREO - YouTube

Yhteistyössä