Hakutulokset

  1. LuvLucy

    Siis ihan oikeasti, miten näin sekopäät tekee lapsia?

    En voi ymmärtää... Pitäisi oikeasti jokin tapa keksiä, ettei kaikki niitä lapsia tee sillä tääkin taas todistaa sen, ettei jokainen meistä sovellu vanhemmaksi. Todella hyvää esimerkkiä näyttää... Huomautti lapsen käytöksestä - suuttunut äiti hyökkäsi naisen kimppuun | Kotimaan uutiset |...
  2. LuvLucy

    Onkos täällä muita onnekkaita, jolta ei ole koskaan tarvinnu porata hammasta? :)

    Minulla on uskomattoman hyvät hampaat... Lapsena pesin hampaani vain mummolassa ja tätini luona, sillä omat vanhempani eivät pakottaneet minua pesemään hampaitani. Pesin hampaat varmaan n. 3kk verran vuodesta... Mutta silti, minulla ei ole tullut yhen yhtä reikää, eikä ole koskaan tarvinnut...
  3. LuvLucy

    Synnytys jo lähellä vaiko ei?

    Keskiviikkona alkoi menkkakivut, jotka minulla tarkoittavat alavatsa kipua. Tismalleen samanlaiset, ihan kuin ois menkat tulossa ja googlettamalla löysinkin, että ovat ns. ennenaikaiset supparit kyseessä. Eivät olleet häiritseviä, joten en ole edes panadolia ottanut. Siitä lähtien ovat...
  4. LuvLucy

    Söpöin biisi ikin?<3

    Luuppaan tämän kokonaista versiota vaa uudestaan ja uudestaan ~ IHANA! <3 http://www.youtube.com/watch?v=3U5rGk6YZVA&feature=related
  5. LuvLucy

    Mikä vanha elokuva kyseessä? :/

    Tietäisiköhän KUKAAN tätä... Olen jo siis vuosia yrittänyt tätä kysellä, kukaan ei tiedä. :( Leffa on 60-80-luvulta (EHKÄ 90-luvulta, mutta epäilen). Ainut mitä muistan koko leffasta on sen alku. Teini-ikäinen tyttö asuu vanhempiensa kanssa maalla. Heillä on oma navetta. Tytön ystävä...
  6. LuvLucy

    Onko kellään kokemuksia Emmaljunga Nitro City rattaista?

    Kaupungin vilskeeseen. Näyttää lupaavilta, mutta kokemuksia siis kaivataan. :)
  7. LuvLucy

    Mitäs sitä söisi?

    En osaa päättää, joten apua kaivataan. :)
  8. LuvLucy

    Poika jolla on pitkät pitkät hiukset :P

    Five year old gets haircut for first time: Rean Carter, sick of being mistaken for a girl, demands the chop | Mail Online Kyllä ton hiukset kannattais taltee ottaa ja myydä eteenpäin. On siinä meinaan pikkasen pituutta joo. :D
  9. LuvLucy

    Äly hoi älä jätä!

    Naismalli manipuloitiin seksiin: "Hän halusi katsoa minua eri puolilta" | Kotimaan uutiset | Iltalehti.fi Kuinka tyhmä pitää olla, että menee halpaan? Oikeesti, ei voi ymmärtää... Itse olisin vaatinut sitä 30 000€ etukäteen ja sit ku ne on tilillä, niin olisin voinut harkita asiaa, mutta...
  10. LuvLucy

    Vantaan Energiasta kysymys

    Onko se tarkoitettu VAIN Vantaalaisille? Ettei hesa tai espoolainen saa sopimusta niille? :/
  11. LuvLucy

    Oviksesta tyhmä kysymys

    Mistä tiedät millo ovis on parhaillaan?? Oon ihmetellykki et mist sen tietää eli siis jos se nega viiva on tod. tumma niin sillonko? :whistle:
  12. LuvLucy

    Menkat myöhässä mutta tulos neg!

    Onko muille käynyt näin? Aina on menkat tullu ajallaan siis siitä lähtien ku ne ensimmäisen kerran alko ja nyt kun yritetään tehdä vauvaa niin menkat tuli viimeks Joulukuun lopussa ja ei ole sen jälkeen menkkoja näkynyt. Tein testin tammikuun lopussa, tulos: negatiivinen. Tein testin tänään...

Yhteistyössä