Hakutulokset

1. x-ray

Heheeee hähääää

Sun poikakaveri?
  2. x-ray

Jos muna seisoo niin tarkoittaako se, että se on pilaantunut?

Yksi niistä seisovista ihan kellui pinnalla, muut eivät. Eli ne olisivat syötäviä?
  3. x-ray

Eli sulla ei seiso? Ok.
  4. x-ray

;) Siis keitän munia ja laitoin veteen munia kahdesta kennosta. Toisten pvm oli 29.3. (eli ei niiden vielä pitäisi vanhoja olla) ja ne munat jäivät töröttämään pystyyn veteen. Toisten pvm on 10.4. ja menivät veteen kyljelleen. Mistä tämä johtuu? Ne uudemmat munat oli muuten säilytetty...
  5. x-ray

Olen raskaana :) Tänä aamuna plussa!

Paljon onnea! :flower:
  6. x-ray

Vahinko, ettei tytär saa vielä äänestää, on erittäin kiinostunut politiikasta

Joo vähän eri asia, mutta meilläkin 5-vuotias erittäin kiinnostunut noista tienvarsimainoksista yms. Selitin asiaa aikani, puolueita, ehdokkaita, mikä on eduskunta, äänioikeus jne. Kerroin, minkä ikäinen pitää olla, että saa äänestää. Ilmeisesti en sitten selittänyt kovin hyvin, kun hän sitten...
  7. x-ray

Kasvaako pyllyreikäsi ympärillä karvoja?

Mut ap:n kysymykseen: kasvaa kyllä vähän ja sheivaan ne samalla kun muualtakin alhaalta.
  8. x-ray

:x Hyi stana! Mahtaa olla makuelämys yööök
  9. x-ray

:D Karate Kid katsottuna?
  10. x-ray

Mites se nyt oikein oikeasti on? Saako kolhiintuneista säilykepurkeista syödä sisällön?

Olen lukenut jostain, että ei kannattaisi syödä. Siitä purkista irtoaa jotain (en muista mitä) ruokaan kun se rikkoutuu.
  11. x-ray

liikaa kuolemia..

Lämmin osanottoni :hug:
  12. x-ray

Ideoita mitä tekisin perunamuussin lopusta?

Pannulla kärryytä nakin palasia ja sitten muussi matkaan ja "paista" vähän aikaa. Lapset tykkää :)
  13. x-ray

Toisen ketjun innoittama kyselen kenet näistä miehistä ottaisit?

Noista Tuomas Holopaisen. Jokin siinä natsaa vaikken liehuleteistä tavallisesti tykkää.
  14. x-ray

Ja uutta tatskaa :P

Hieno! Olis varmaan upea minunkin mahanahkaröllössäni :laugh: Mutta tuo on varmasti hieno tuollaisessa kiinteässä vatsassa kuin mikä kuvassa on :)
  15. x-ray

G. Ompeliat? Harrasteliat ja ammattilaiset.-- Keskustelua :D

Ai hitto :laugh: Luulin otsikosta, että tää oli jokin vitsiketju
  16. x-ray

Kenet näistä ottaisit? (Leikin varjolla)

Se on sellaisen irstaan vanhan sedän näköinen ja oloinen :x
  17. x-ray

miten estän haavauminen syntymistä..

Kun luin vain otsikon niin jotenkin ajattelin, että kyse on kantapäiden haavaumista (don't ask me why...) ja tulin kirjoittamaan ilosanomaa älyttömän hyvästä kantapäiden voiteesta. Ehkä se kuitenkaan ei sun ongelmaan käy :D Mutta joo, sitä estrogeenivoidetta minäkin ehdottaisin, mutta jos se ei...
  18. x-ray

*Hehkutus-turhis*

Hienoa :flower:
  19. x-ray

Olenko minä yliherkkä vai onko minulla syytä loukkaantua?

Minä lähinnä vaan nauraisin koko jutulle (ja noille ihmisille) ja antaisin päteä keskenään ja unohtaisin koko jutun :D

Yhteistyössä