Hakutulokset

1. x-ray

Kenet näistä ottaisit? (Leikin varjolla)

Saariluoman. Hyi ihanko oikeasti joku ottaisi Juha Veijosen? :x Aiheuttaa lähinnä yökkäilyä tuo mies *örgh*
  2. x-ray

Mites ois näin perjantain kunniaks ihania miehiä? :P

Tätä miestä kuolaan aina katsoessani Vampire Diaries -sarjaa: YouTube - Vampire Diaries 1x22 Damon and Elena Your Eye Thing
  3. x-ray

Laitatteko teepussit bio- vai normaaliroskikseen?

Kertokaa tyhmälle, miksi ne niitit eivät haittaa biojätteessä? Kun eihän ne maadu.
  4. x-ray

Laitatteko teepussit bio- vai normaaliroskikseen?

Muutamilla kavereilla olen nähnyt biojäteroskiksessa. Niissä vaan on ne pienet "niitit" (vai miksi niitä sanotaan, katosi sana...) niin meillä ainakin laitetaan sekajätteisiin.
  5. x-ray

Tuo Flipper j Lopaka -ohjelma Juniorilla... Ei ole kyllä yhtä masentavaa ja huonoa tunnaria missään muussa lastenohjelma

ssa! Tekee mieli vetää ranteet auki aina kun kuulee sen :vampire:
  6. x-ray

Iltasanomissa olevasta penisvertailusta, niin onkohan

Peesi. Ei siinä ehdi mittanauhoja miettimään kun ollaan sänkyhommissa. Omalla miehellä sopiva. Eli ei pieni, muttei jättilerssikään. Oikein passeli pensseli.
  7. x-ray

Mitä ruokaa Teillä tänään?

Meillä on pizzaperjantai :D Itse tehtyä :p
  8. x-ray

Aivan järkyttävää ja kuvottavaa!

Hyi saatana! En uskalla edeslukea tuota uutista :( Saisivat teurastaa isän samalla tavalla!
  9. x-ray

Mitä maksaa vappupalot?

Marketeista yms ne saa halvimmalla. Ostettiin viime vuonna Citymarketista isot pallot muistaakseni 5,90. Mutta ostappa kadulta vappuna niin samasta maksat 15-20 euroa. Kamalaa rahastamista.
  10. x-ray

iso tyytövauva

Meidän tyttö oli 1-vuotiaana ihan älyttömän pullero, yli 12 kiloinen. Nyt kuusivuotiaana tosi rimpula, pitkä ja hoikka. Vauvapaino ei korreloi mitenkään siihen millainen lapsi on vanhempana. Äitini kertoi minulle, että hänelle oli sanottu neuvolassa, että vauva on liian lihava, älä syötä niin...
  11. x-ray

G: missä iässä taaperonne on ollut päivä sekä yö kuiva :) ?

Esikoinen päiväkuiva vähän vajaa 2v ja yökuiva vähän vajaa 3v (muistan kun molemmat sattui just synttäreitä ennen) Kuopus päiväkuiva 2v 8kk, yökuiva 2v 10kk
  12. x-ray

Toimiiko Suomen laki tosiaan näin? Eli jos joku vaikka seuraa sua ravintolasta kotiin oven taakse ja sun poikaystävä

Mutta tarviiko sitä rangaistusta antaa ollenkaan jos puolustaa itseään tai toista rikokselta?
  13. x-ray

Kaksin karkuteillä,disney tangled

Mekin tytön kanssa tykättiin :) En tiedä milloin tulee myyntiin, mutta pitipähän käydä kertomassa, että mekin tykättiin :D
  14. x-ray

Toimiiko Suomen laki tosiaan näin? Eli jos joku vaikka seuraa sua ravintolasta kotiin oven taakse ja sun poikaystävä

Näinhän se menee. Jos puolustat itseäsi tai muita, saat rangaistuksen. Jos sut raiskataan niin tekijä pääsee ehdollisella, enintään vähän istumista. On meillä hieno oikeuslaitos! :flower:
  15. x-ray

Just minun tuuria,varasin eilen lentoliput ja tänään ne ovat 400 e halvemmat eikä voi muuttaa..

Mie oon samanlainen epäonninen! Just puoli vuotta sitten kävi niin, että ostettiin lopulta sohva, jota oltiin kateltu ja mietitty kauan. Viikko ostamisen jälkeen oli monta sataa halvemmalla tarjouksessa :kieh: Tuo on vain kallein esimerkki, näitä on paaaaljon. Ja kyllä se vituttaa!
  16. x-ray

Huvittava talon myynti-ilmoitus!

Kiitos linkistä! Jostain syystä Kurmelin ekassa viestissä ei näkynyt linkkiä, mutta nyt se taas näkyy :O Mutta joo, hieno sininen hetki kuvattu.
  17. x-ray

Huvittava talon myynti-ilmoitus!

En osaa etsiä :ashamed:

Yhteistyössä