Hakutulokset

  1. K

    ~Elokuun pikkuiset elokuussa. ~ Tämä on MEIDÄN kuumme!!~

    Blanco samaan aikaan tuli sit MKS:s oleiltua ( 2 hikistä päivää huh). Oispa tajunnu, että "tuttuja" paikalla. Mä olin huoneessa 8 peti 2...eli ihan perällä pöh. Näitä sivuja tulee kiireellä aina vilkastua ja kirjottamisesta ei tietookaan, nyt kun tuo ihana rakkauspakkaus on kotona eikä...
  2. K

    ~Elokuun pikkuiset elokuussa. ~ Tämä on MEIDÄN kuumme!!~

    Onnea kovasti nyytin jo saaneille ja tsemppiä tulevaan sitä vielä odottaville =) ! Meidän poitsu syntyi 27.7. (38+3), 2890g ja 47 cm. Kaikki hyvin, vauvan tuoksusta sekaisin.
  3. K

    *** Elokuun 2011 masumurut HEINÄKUUSSA ***

    Onnea kovasti nyytin jo kainaloon saaneille :flower: !! Tääkin olis jo niin valmis :p.
  4. K

    *** Elokuun 2011 masumurut KESÄKUUSSA ***

    Kiitos Raitapaitanen =) ! FB ryhmään haettu ;)
  5. K

    *** Elokuun 2011 masumurut KESÄKUUSSA ***

    Heipparallaa pitkästä aikaa! Kehtaisko joku laitella vielä kerran sen FB linkin....josko sitä jo liittyis :D, kun siellä tulee käytyä useammin kuin täällä... Voihan kesäaika ja vaihtuvat neuvolan tätsyt...sitä saa panikoida "turhaan", kun yks sanoo toista ja toinen toista. Edellinen...
  6. K

    *Elokuun nassukat huhtikuussa*

    Kannatetaan MAMMYN ehdotusta keski-suomen tapaamisesta :wave: ! Kuulostas kivalle. Pitkä on matka lapsimessuille ja ei kyllä ole vapaatakaan silloin. Ruvettasko suunnittelemaan toista tapaamista :) ? Noin 1,5 kk ni alkas kesäloma ja heti perään muut lomat :D...sitä ennen pitäs pitää viikon...
  7. K

    ~**Elokuun mussukat MAALISKUUSSA**~

    Tyhmä kysymys :D tuosta FB ryhmästä...Näkyykö se kaikille kavereille, et jaa nyt se on tommoseen ryhmään liittynyt? Kun vain muutamat on tietoisia tästä uudesta onnesta. Enkä sitä siellä halua toitottaa....MUTTA RYHMÄillä OIS KIVA SIELLÄKIN :whistle:.
  8. K

    ~**Elokuun mussukat MAALISKUUSSA**~

    :D Todellakin väsynyt ! Kas Raitapaitanen olikin jo sulle vastaillut :). Hyvä minä.
  9. K

    ~**Elokuun mussukat MAALISKUUSSA**~

    Blanco sokeriarvoista ...ennen ateriaa alle 5,5 ja 1 h aterian jälkeen alle 7,8 ovat ainakin nuo yläarvot. Sormet täälläkin hellänä...Arvot olleet hyviä. Yhen kerran ylitys, mut sen jo arvasinkin....karkkiherkkujen jälkeen :P. Miltäs sulla näyttää? Niin ja mä en asusta mikkelissä...vaan...
  10. K

    ~**Elokuun mussukat MAALISKUUSSA**~

    Pikaisesti vaan: Rakenneultrassa kaikki kohillaan. Tunti siellä tutkaillessa vierähti melkein. Mulle voi laittaa poika-lupauksen. Blanco asustatko Mikkelissä vai jossain lähistöllä? Saatetaan olla samaan aikaan synnärillä :D Nyt nukkumaan: aamulla seiskaan duuniin. Väsymys vaivaa nyt...
  11. K

    ~**Elokuun mussukat MAALISKUUSSA**~

    Mandalay Onnea uudesta kodista! Ihanaa aikaa, kun ajatukset pyörii vain huonekaluissa ja niiden sijoittelussa :). Perhekuvio on meillä melko perinteinen: Mies, mä ja kaks muksua. Kohta kolme :heart:. Seksi on jopa parempaa raskausaikana ( ja tämä ei tarkoita, et olis muulloin huonoa :) )...
  12. K

    ~**Elokuun mussukat MAALISKUUSSA**~

    Pitihän se tulla poksumaan, kun muuten ei tunnu aika riittävän kirjoitteluun...Lukemaan pitää joka päivä tulla =). Kiitos multakin päivittelijälle! Elikkäs 18+0 jihuu. Ihania masuja jo täällä. Mä en edes ole tajunnu, et rintojen kutina vois liittyä raskauteen :laugh:....aika sietämätöntä...
  13. K

    **Elokuun elohiiret HELMIKUUSSA**

    Heipparallaa! Allergioista: Ite kuulun siihen onnekkaaseen ryhmään, joilla raskaus lievittää oireita. Silti viime raskaudessa jouduin zyrteciä (sitä nimenomaan neuvolalääkäri suositteli) syömään jonkunverran. Järkeilin sen asian niin itelleni, et jos en ota niitä nappeja...on nenä, nielu ja...
  14. K

    **Elokuun elohiiret HELMIKUUSSA**

    HYVÄ, et Miuskilla ja masulla asiat hyvin! Täälläkin liikaa kokemuksia noista toistuvista keskenmenoista.
  15. K

    **Elokuun elohiiret HELMIKUUSSA**

    Hemari: Kyllä se jättivauva oli ihan Suomessa, mutta vuonna puukko ja kirves (tai ihan 60-luvulla :) ). Ei ollut ihan tarkkaa tuo laskettuaika, epäilivät kk:n heittoa :O. Raitapaitanen: Millasia arvoja sulla tuli mittaillessa sokereita? Oliko pahoja ylityksiä? Kirsikka 15+2
  16. K

    **Elokuun elohiiret HELMIKUUSSA**

    Huh huh kun ootte niin aktiivisia :wave: , mutta hyvä hyvä... Mäkin jouduin sokereita sitten mittailemaan. Tänään sain mittarin ja ohjeistusta...ja mitä ihaninta kuunneltiin jotain vipeltäjää masussa :heart:. Arvot ainakin tänään huippu hyviä, joten luottavaisin mielin jatketaan...Tää ei...
  17. K

    **Elokuun elohiiret HELMIKUUSSA**

    Heittäydyn mukaan masua kasvattamaan teidän kanssa : Kirsikka - 33 v. - 3. tuloillaan- l.a. 7.8. - mks Toisten enempi itestäni, paremmalla ajalla =).

Yhteistyössä