Hakutulokset

  1. pumpulissa

    Täytetyt patongit, mitä muuta laittaisin?

    Ajattelin kokeilla pirkan esipaistetuilla patongeilla, miten onnistuu.. Täytteeksi laitan kinkkusuikaleita ja aurinkokuivattu tomaatti tuorejuustoa..vähän on sellanen olo, et jotain tartteis vielä..mitä muuta?
  2. pumpulissa

    Minkälainen laturi sopii nokian E50 puhelimeen?

    Sattuisiko jollain olemaan nokian E50 puhelin? Tai muuten sattuisi tietämään millanen laturi siihen sopii? ~~~~kiitos~~~~
  3. pumpulissa

    Mustien esittäytymisketju

    Tuli mieleen tuosta ketjusta, missä joku kysyi palstalaisten ikiä..että kerättäiskö tähän ketjuun pieni vapaamuotoinen kertomus itsestämme, me siis jotka ollaan mustina. Itse ainenkin toivoisin tätä, koska olen täällä uusi ja tässä saisi nopeasti pienen tutustumiskierroksen =) jokainen voi...
  4. pumpulissa

    Paljonko olette pudottaneet ene-dieetillä ja missä ajassa?

    ja mikä ene -merkki (nutrilett, allevo....) on ollut käytössä? Ohimennen huomasin hymyn verkkolehdestä että vuodelta 2008 oli lehtijuttu, jossa nainen oli pudottanut 40kg puolessa vuodessa nutriletillä. Mietin vain, että onkohan muut onnistunu noissa? Ja millasin tuloksin?
  5. pumpulissa

    mikä tuo "porvoon tuuli" oikein on?

    täh?häh? kertokaas suht "uudelle" palstalaiselle, mikä tuo useissa ketjuissa kommentoitu "porvoosta tuulee" tai "porvoon tuulia" tms. kommentti on, siis mitä se tarkottaa? Tai sitten se on ihan joku selvä juttu, mitä mä en tyhmänä vaan ymmärrä :headwall:
  6. pumpulissa

    perhepäivähoitajaksi? -vinkkejä?

    eli tilanteeni on se, että olen pienemmän lapseni kanssa päivät kotona, kodinhoidontuella. Isompi lapsemme on koulussa. Ammatiltani olen lähihoitaja. Vuoden verran olisi vielä mahdollisuus olla hoitotuella, kunnes oma lapsi täyttää kolme. Kotona haluaisin olla mahdollisimman pitkään. Minulla ei...
  7. pumpulissa

    mitä tarkoittaa papa kokeessa vastaus 2?

    Sain äsken papakoe tulokset ja vastaukseksi tuli 2, no ei sano mulle mitään?
  8. pumpulissa

    kestovaipoista....

    Selventäiskö joku mulle... Eli yritin tilata tuolta ronja ja roope kestovaippasivuilta vaippaa, mutta jouduin pieniin vaikeuksiin :) Eli.. Mitä eroa on läppävaipalla ja AIO vaipalla? Kumpi on parempi imuteholtaan ja käytössä bambufleece vai hamppufleece? Kannattaako vaippaan valita napit...

Yhteistyössä