kestovaipoista....

Selventäiskö joku mulle...
Eli yritin tilata tuolta ronja ja roope kestovaippasivuilta vaippaa, mutta jouduin pieniin vaikeuksiin :)
Eli..
Mitä eroa on läppävaipalla ja AIO vaipalla?
Kumpi on parempi imuteholtaan ja käytössä bambufleece vai hamppufleece?
Kannattaako vaippaan valita napit vai tarrat?Miksi?
Niin..eli näihin nyt alkuun jos saisin vastauksen niin olisin niiiiin kiitollinen :)

Ja muoks. tarkoittaneeko tuo coolmax sisäpinta, että on kuiva ihoa vasten?.....
 
Viimeksi muokattu:
neljän äiti
Yritän vastailla joihinkin sun kysymyksiin...

* Läppävaipassa on irrallinen tai ulosvedettävä imuosa, jonka voi taitella esim pojalle eteen tai tytölle keskelle, ja se kuivuu myös nopeammin kuin AIO. AIo on vähän niinku kertisvaippa, siinä on kaikki kiinteästi samassa. Se on tavallaan helpoin systeemi mut kuivuu hitaasti.

* Nuo sun mainitsemat materiaalit on kaikki tosi imukykyisiä, en itse ole havainnut mitään eroa.

* nepparit ja tarrat, se on ihan makuasia, Mä itse tykkään tarroista, ne on helpompi ja nopeampi kiinnittää va myös näppärämpi säätää juuri sopivaan kohtaan, toisin kuin napit. Meillä isompikaan lapsi ei pyri tarroja availemaan. Jotkut tykkäävät neppareista siksi että lapsi ei yeleensä saa niitä niin helposti auki. Tarrat pitää muistaa laittaa kiinni enne pesua (siis ei kiinni kiinni vaa siihen pesua varten ommeltuun vastakappaleeseen, se ei ole vaikeaa kunhan vaan muistaa).
 

Yhteistyössä