Hakutulokset

  1. F

    Kissanpentu Kouvola hohoi!

    Onko kellään vinkkaa mistä saisi Kouvolassa kissanpennun? Hakusessa harmaa / valkoinen, mieluiten pörröinen tyttöpentu! :)
  2. F

    Rasvaisen ihon hoitoon tuotteita?

    Suositelkaas hyviä tuotteita rasvaisen ihon hoitoon, siis kasvoille? Ihonpuhdistusaineita ja meikkejä...
  3. F

    Huhuu MYSTELLA!

    Sulle on postia!
  4. F

    Äidille ja tytöille kavereita!

    Hups, joo nähtävästi jotain oleellista jäi laittamatta! Muokkasin otsikkoa :wave:
  5. F

    Äidille ja tytöille kavereita!

    Täällä 34vee äiti etsii uusia tuttavuuksia ja ehkä jopa kavereita ja ystäviä! Mulla kolme tyttöä: 7v, 6v ja 4kk. Olisi tietty tosi kiva, jos sulla olis samanikäisiä lapsia. Olis kiva käydä kirppareilla, kahvitella ja höpötellä kaikesta, nauraa mahat kippurassa, lenkkeillä, puistoilla lasten...
  6. F

    Äidille ja tytöille kavereita Kymenlaaksosta!

    Täällä 34vee äiti etsii uusia tuttavuuksia ja ehkä jopa kavereita ja ystäviä! Mulla kolme tyttöä: 7v, 6v ja 4kk. Olisi tietty tosi kiva, jos sulla olis samanikäisiä lapsia. Olis kiva käydä kirppareilla, kahvitella ja höpötellä kaikesta, nauraa mahat kippurassa, lenkkeillä, puistoilla lasten...
  7. F

    Näettekö toista viivaa? R-testikuva!

    Näkyy :heart:
  8. F

    Aito vai muovikuusi jouluksi?

    AITO, ehdottomasti! (Vaikka mä joka vuosi kiroan niitä neulasi, joita löytyy joka paikasta, niin kyllä meille tänäkin jouluna tulee ihan aito.)
  9. F

    Saanko esitellä : hömpötysharrastukseni :)) Laittakaa muutkin kuvia omistanne :)

    Siis Iita ja muutkin aivan ihania kynsiä!!!!!! Pakko saada!!!! Olis pari kysymystä teille konkareille.... Eli jos ei ole ikinä tehnyt kynsiä niin mistä kannattaa aloittaa? Mistä tilata matskua, mistä "ohjeet" kynsien laittoon, ym. Mulla alkais kohta äippäloma niin ois aikaa tehdä!!!! Pakko...
  10. F

    Mä haluan ohjeen Kotivinkin minnipipoon !

    Minkälainen??? Neulottu, ommeltu????
  11. F

    Mitäs mammat harrastaa???

    Neulon, virkkaan, kirjoitan ja lenkkeilen. Jumpan meinasin aloittaa, kun masukki on syntynyt.
  12. F

    Puhelinmyyntiesto????

    Miten sellasen saa??? Alkaa mennä hermot, kun pari kertaa päivässä joku kauppaa jotain...
  13. F

    Tammikuun Vauvat 2012 elokuussa

    Pääseekö yksi uusi mukaan???? Oon kirjotellut tuolla vauvahaaveet todeksi puolella, siellä omassa yksityiskerhossa, mut nyt löysin tänne! En nyt kerkeä kaikkea teijän juttuja lueskella, paremmalla ajalla sitten. Tässä pientä infoa itsestäni: oon 33v, tytöt 6ja 5 vee. Miehen lisäksi meillä...
  14. F

    Muistatteko tätä Muori Pippuri piirrettyä 80-luvulta?

    JOo, muistan, oli yks mun lemppareista! Vitsi, kun sais omille lapsille noit jaksoja?
  15. F

    Mitä ohjelmassa tänään?

    :flower:
  16. F

    G: Millä viikoilla olet kertonut työnantajalle raskaudestasi???

    Siinähän se kysymys olikin. Jatkokysymys vielä, että mitäs työnantaja siihen sanoi. Fiona 9+1
  17. F

    sunnuntain rv-pino:)

    8+4 :heart:
  18. F

    Raskaana, vauva 3,5kk,

    Onnea! :heart: Meidän lapsilla ikäeroa 1v 6vk, enkä kertaakaan ole katunut. Nyt tytöt 5 ja 6 vee, yhteiset leikit sujuu ihanasti!
  19. F

    Vauva Haaveissa 2011-2012 Huhtikuu

    Kp 26/28. Puhdas nega. Arvasin. Että näin alkoi aamu. Onneksi tänään on ihanan lyhyt työpäivä ja sitten alkoi viikonloppuvapaa!!!

Yhteistyössä