Hakutulokset

  1. ~LiLy~

    'kuvitellut' raskausoireet, tuliko + ?

    heissan päivitän tietojani itsekeskeisesti vain... menkat alkoi ja uutta yritystä käyntiin :)
  2. ~LiLy~

    'kuvitellut' raskausoireet, tuliko + ?

    Täällä ei kuulu mekkoja vieläkään :| en oo testannu enää uudelleen ehkä pitäis tänään vielä, mahaa on kyllä juilinu niin ku menkkojen alkaessa, mutta mitään ei oo tullu, ärsyttäääää!!!!!!!!!!
  3. ~LiLy~

    'kuvitellut' raskausoireet, tuliko + ?

    heippa, tulin pikasesti kertomaan, että ei taida meille vauvaa vielä tulla tein toisen testin, selvä nega, menkat ei tosin vielä oo alkanu joten ehkä vaan pitkä kierto tiedossa, plussa tuulia kaikille!!! :)
  4. ~LiLy~

    'kuvitellut' raskausoireet, tuliko + ?

    heippa tytöt :) eli eilen tein testiä ja sain haamun :heart: pitää odottaa että saan kameran niin laitan teille kuvaa. en kuitenkaa nyt vielä oo sata varma mistää testaan vielä maanantaina uudestaan katsotaan mitä sitten tulee. ihana ajatus koko ajan vaan pyörii päässä... Musta tulee...
  5. ~LiLy~

    'kuvitellut' raskausoireet, tuliko + ?

    kiitos tiksutin tiedosta :) ainii anteeks unohdin onnitella kaikkia plussanneita!!!! :ashamed: :flower::flower: toivottavasti me muutkin päästään plussaamaa niin, päästää sitte samalle lokakuistenpalstalle kaikki odotus puolellakin kirjottamaan :)
  6. ~LiLy~

    'kuvitellut' raskausoireet, tuliko + ?

    helloyyy.... täällä on ihan älytön tissi kipu, pelottaa kyllä silti että ne menkat tulee :( huomena meen ostamaa toisenlaisen testin apteekista, tuun sitte kertomaa ilo tai suru uutiset... Mä en kauheesti ymmärrä tosta kohdun nupukan kokeilusta tai, että missä asennossa sen pitäs olla...
  7. ~LiLy~

    'kuvitellut' raskausoireet, tuliko + ?

    PLUSSANNEET nimimerkki.....................pvm enkuli85.............................25. 8 tatskattu.............................26 .8 tiudeliini.............................. 7.9. Neiti-81...............................9.9 Jemilia88.............................14 .9...
  8. ~LiLy~

    'kuvitellut' raskausoireet, tuliko + ?

    onnea möhkövantti3!!!!!!!!!!!!:flower:
  9. ~LiLy~

    'kuvitellut' raskausoireet, tuliko + ?

    PLUSSANNEET nimimerkki.....................pvm enkuli85.............................25. 8 tatskattu.............................26 .8 tiudeliini.............................. 7.9. Neiti-81...............................9.9 Jemilia88.............................14 .9...
  10. ~LiLy~

    G:mitä nykyajan tuotteita pidät turhana ja tarpeettomana??

    olen täysin samaa mieltä alastoman lohikäärmeen kanssa! ei hyvästä seksistä niin vaa maku lähe! ja kaikille ei ole itsestään selvää, että saadaan lapsia ja minusta niitä lapsia ei niin vaan "tehdä" ne on elämän suurin lahja, mitäjokainen voi SAADA.
  11. ~LiLy~

    Pitäisikö mielestäsi narkolepsialasten ja perheiden saada korvausta sairastumisesta?

    aivan ehdottomasti pitäis saada, sitä niin tyrkytettiin ja sanottiin ettei siitä ole mitään varaa. Itse onneksi en ottanut kyseistä piikkiä, vaikka kuuluinkin riskiryhmään astman takia.
  12. ~LiLy~

    mikä paras raskaustesti?

    up
  13. ~LiLy~

    'kuvitellut' raskausoireet, tuliko + ?

    macy gray kiitos infosta!! tosiaan ku mulla on niin epäsäännöllinen kierto ni vaikee sanoa itekkään milloin ois hyvä testat, mulla kyllä tuli sitä tihuttelu vuotoa silloin KP12?? niin jos siitä sitte laskis sen 14 päivää niin menkat pitäs alkaa perjantaina elis silloin varmaa kantsii...
  14. ~LiLy~

    'kuvitellut' raskausoireet, tuliko + ?

    paljon onnea kolmenmutsille !!!!!!!!:flower::hug: täältä laitellaan vauvaliimaa ja tarrasukkia sinne :) macy gray täällä pidetään sulle peukkuja ja toivotaan tottakai parasta. on. mä kävin ostamassa tyhmänä rfsu testin ärrältä ja luin sitten siitä ja siitä olikin sitten aika huonoa...
  15. ~LiLy~

    'kuvitellut' raskausoireet, tuliko + ?

    PLUSSANNEET nimimerkki.....................pvm enkuli85.............................25. 8 tatskattu.............................26 .8 tiudeliini.............................. 7.9. Neiti-81...............................9.9 Jemilia88.............................14 .9...
  16. ~LiLy~

    Kumpi nimi?

    Stella!
  17. ~LiLy~

    'kuvitellut' raskausoireet, tuliko + ?

    Huomenta Naiset! Tänne on tullu oireilujen siasta oireettomuus :( vain flunssa ja kiukkuuminen jatkuu nii ja tissikipu on tullu, mutta nää nyt on vaan ihan tavan menkka oireitaki, jotenki niin varma olo, että täti päättää kruisailla paikalle :ashamed: sori itsekeskeisyys!
  18. ~LiLy~

    Onko kahvila-apulaisen työ fyysisesti rankkaa?

    ei oikeestaan, toisinaan saattaa olla, jos on monipuolinen kahvila ja paljon ihmisiä. esim juhlapyhinä.
  19. ~LiLy~

    Ketä julkkista palstalainen muistuttaa?

    päätön jos muistat kerro :)
  20. ~LiLy~

    käyttääkö kaikkien miehet dödöjä/partavettä/hajusteita/tuoksuvia suihkusaippuoita?

    meillä mies käyttää dödöä, hajuvettä sekä suihkusaippuaa... ja minä tykkään! :)

Yhteistyössä