käyttääkö kaikkien miehet dödöjä/partavettä/hajusteita/tuoksuvia suihkusaippuoita?

  • Viestiketjun aloittaja naturelli
  • Ensimmäinen viesti
naturelli
olen seurustellut miehen kanssa, joka muuten unelma, mutta ei halua käyttää mitään hajusteita.
EI käytä suihkun jälkeen mitään kainaloon suihkutettavaa tai muutakaan, eikä hiki haise hänellä.
Joskus vaan kaipaisin sitä tunnetta, kun saa tuoksutella hyvältä partavedeltä tuoksuvaa miestä ja nuuhkia, mutta miten sanoa hienovaraisesti asiasta?
 
"vieras"
Minunkin mies on ihan hajuton - tää ei hikoile, eikä siksi käytä deodoranttia ja astmaattisena ei partavesiä tai muitakaan. Miehellä on ihana ominaistuoksu, vähän kuin tuore kuusi tms. Mun mielestä mies on aina tuoksunut ihanalta, ja jokin aika sitten luin, että sopiva kumppani löytyy hajun perusteella :)
 
"mimmi"
Ei käytä ei. Tarpeeksi kauan kun on yhdessä, niin ei enää kaipaa miehen nuuskutusta :D Jos toinen ei halua käyttää mitään, niin älä nyt hyvä ihminen oman nuuskutuksen halusi takia toiselle asiasta ala vaatimuksia esittämään :D
 
.................
Olen nauranut, että mun mies omistaa enemmän erilaisia shampoita ja suihkusaippuoita kuin minä :D Minulla on yks shampoo ja yks saippua. Miehellä niitä on moniamonia puteleita ;)
Ja totta kait dödöä olla pitää... ei sitä tuolla asiakaspalvelusta kukaan haistelis... :D
 
Mieheni käyttää tuoksuja hyvin hillitysti. Suihkusaippuoita ei käytä, vaan minun tekemääni tuoksutonta saippuaa. Vapaapäivinä ei laita partavettä eikä deodoranttia, vain töihin mennessään. Justiinsa hyvä niin, koska tuore juuri laitettu partavesi saa mut aivastelemaan. Muutaman tunnin "tasaantunut" ei.
 
"Mmm"
Arkisin käyttää vaan Axen saippuaa kun käy suihkussa. Mutta dödöä käyttää yleensä sillon jos lähtee johkin tai meillä on jotkut juhlat tiedossa. Muuten menee sit tosiaan tolla axen saippualla :)
 
Joskus satunnaisesti laittaa hieman hajuvettä, ehkä kerran pari kuussa.
Suihkusaippuassa ja shampoossa ei välitä onko hajua vai ei, kunhan on suht luonnollista ilman kamalia kemikaaleja. Dödö on hajusteetonta (dödökivi). Partavettä ei käytä.
 
gvdsf
Ei me kumpikaan käytetä vahvan hajuisia aineita. Joku mieto suihkugeeli/dödö on käytössä mut ei vahvasti hajustetut eikä hajuvesiä ollenkaan koska mä saan päänsärkyä ja käy nenään ne vahvat hajusteet.
 
"vieras"
Olen tutustuttanut miehen luonnonkosmetiikkaan ja käyttää nykyisin vain dödöjä, joista tuoksu häviää melkein heti. Axet ja muut hienommatkin tuoksut saavat nykyisin pahoinvoivaksi, varsinkin, kun tietää, mistä ne on tehty. Järjetöntä käyttää mitään ylimääräisiä myrkkyjä, jos on niin onnekas, ettei haise. Siitiötkin kiittävät..
 

Yhteistyössä