K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
kauan ne sitten oli?
Poikkesin täällä ja tää kysymys tuntui oudolta. Ihan mielenkiinnosta kysyn, ootko sä ihan hiljattain suoraan tänne kompostiin tullut keskusteleen Joksuista ja K:stä? Ei siinä mitään, mutta aika mielenkiintoinen paikka aloittaa täällä "fanitus". Tuo Joksujen pitkä Suomessa olo nyt aikalailla on kaikilla tässä fandomissa tiedossa.
 
vierailija
Poikkesin täällä ja tää kysymys tuntui oudolta. Ihan mielenkiinnosta kysyn, ootko sä ihan hiljattain suoraan tänne kompostiin tullut keskusteleen Joksuista ja K:stä? Ei siinä mitään, mutta aika mielenkiintoinen paikka aloittaa täällä "fanitus". Tuo Joksujen pitkä Suomessa olo nyt aikalailla on kaikilla tässä fandomissa tiedossa.
En minä ainakaan olisi muistanut milloin ne tarkalleen tuli ja enkä oikein sitäkään milloin lähtivät. Ja mukana oon ollut jo yli vuoden.
t. eri
 
vierailija
"As expected, our recording process is progressing with a slight delay. The music always dictates the tempo."

Tää on uudesta artikkelista/haastattelusta mikä lie olikaan Krisin stoorissa siis linkki. Tämä on todennäköisesti se syy miksi Ptujin jälkeen ei hirveästi ennen D-festareita tullut somepäivityksiä. Eli albumin nauhoittaminen loppuun
 
vierailija
Olihan tuo ihan eri tilanne. Olivat lontoossa, eikä olisi ollut järkeä käydä mutkaa sloveniassa. Crew toi kamat myöhemmin. Nyt tuskin viettävät täällä pidempää aikaa, koska se ei olisi taloudellisesti kannattavaa. Iso porukka ja suomen hintataso söisi koko keikkapalkkion.
Mikä estää nyt sen että osa tulee taas aiemmin ja crew vasta päivää ennen?
 
vierailija
Katos, just samaan aikaan raportoin altaalta 😄

Aattelin että vähän vitsillä niitä ois odotettu sinne mutta jonossa kyllä kuului aika totisia toiveita
Siis puhutko nyt Altaan keikkajonosta ja että siellä olisi oikeasti odoteltu JO paikalle? Oliko ihan yksittäisiä toivojia vai enemmänkin? Oisko esimerkkiä totisesta toiveesta vai kuuluiko se vain äänensävystä?
 
vierailija
Katos, just samaan aikaan raportoin altaalta

Aattelin että vähän vitsillä niitä ois odotettu sinne mutta jonossa kyllä kuului aika totisia toiveita
Mä olen varmaan pirun tylsä ihminen, mutta mun on vaikea kuvitella, että miksi Joksut olisivat tulleet tänään altaalle. Loogisesti ajateltuna siinä ei ole mitään järkeä. Enkä tarkoita tällä sitä, etteivätkö he voisi vaikka lomailla täällä päivän pari ruissin yhteydessä.
 

Yhteistyössä