Hakutulokset

1. D

Äänekoski kuulolle

Olen vasta tänne muuttanut ja alkaa olla jo yksinäistä kun en tunne ketään täältä. Olisi niin ihana käydä jonkun kanssa vaikka kahveella, terassilla tai mitä ikinä keksiikään :-). Olen 24 v kahden lapsen äiti, koirakin löytyy. Että ottakaa yhteyttä, muut yksinäiset tai jotka muuten vaan haluaa...
  2. D

Helmikuun helmet 2014 *kesäkuussa*

Toivon Pippuri85 niin kovasti että kyytiläinen on ja pysyy :heart: Täällä hirmuinen turvotus, ukkokin oikein säikähti. Ei esikoisesta tälläistä ollut. Painokin pomppas päivässä kolme kiloa ylöspäin. Huh. Toivotaan että laskee pian. Huomenna häät ja näytän siltä kuin olisin puolivälissä...
  3. D

Tervetuloa uusille, tännehän on saatu jo iso porukka kasaan ja varmasti lisää tulee :) Mä oon niiiiin laiska. Väsyttää ja kuvottaa ja pitäis tehdä vaikka mitä. Ja ihan varmaan häissä on joku hirveä oksutusaalto ja kaikki arvaa :/ Muuten ei haittaa vaikka kaikki tietäisi, mutta toiselta...
  4. D

Mulla kans ihmeellisiä pistoja ja repäisykipuja jos nousen nopeasti ylös tai aivastan tms. Uskon että nuo on ihan normaaleja. Huolestuisin varmaan jos alkaisi kunnolla sattumaan sinne kohdun seudulle... Mutta mistäs näistä ikinä tietää, ikuista arvuuttelua :D Muoks Aiemmin oli jotain juttua...
  5. D

minnies mä testailen pregcheckilla ja sillä sain selvän plussan 3+6. Ei mikään kirkuva, mutta sellainen ettei tarvitse tihrustaa ja uskon että se oli ihan oikea plussa. Aiemmassa raskaudessa tein yhden testin joskus 4+jotain ja se oli apteekin oma, ihan selkeä plussa. Nuo on mun mielestä parhaat...
  6. D

Mä vaan parun kokoajan :D Meillä on häät perjantaina ja kauhee ressi ja itkettää kokoajan. Vaikka siis olen aivan älyttömän onnellinen sekä häistä että raskaudesta. Mahtaako hormonit ola syynä tähän. Asiaa ei auta se, että olen aivan älyttömän väsynyt kokoajan ja esikoinen on niin villi kuin voi...
  7. D

Toinen lapsi 2014?

Jeee täällähän on kunnon plussatuulet! Tuuttekos te sitten kanssa tonne helmikuisiin? Siellä on täältä sitten aika paljon porukkaa jo :) Ja MammaLa ihan samanlaisia viivoja mulle on tullut enkä ole huolissani, nuo liuskat ei muutenkaan mulle näytä niin tummaa kun esim apteekin oma. Ja tuo...
  8. D

katrinainen meillä olis sitten täsmälleen samaa rataa menevät raskaudet ja LA :) Toivotaan kovasti että kaikki menee hyvin!
  9. D

Ehkäpä minäkin uskaltaudun nyt mukaan :) Tein ensimmäisen haamusen jo alkuviikosta, mutta nyt kun kp on 28/28 alan uskoa raskauteen. Koko ajan pelottaa että menkat alkaa... Koitan olla murehtimatta. Edellinen raskaus oli täynnä pelkoa niin täytyy tämän toisen kanssa yrittää olla rennompi...
  10. D

Toinen lapsi 2014?

MammaLa ihanaa! Tosiaan viiva vahvistunut! Tuohan on melkeensä plussa kun ei mitään tarvitse tuhrustaa ja arvailla. Varovaiset onnittelut :heart: Ja juu tein viimosen testin tänään kp28/28 ja selvä, hieman tummentunut plussahan sieltä tuli. Koko ajan pelottaa että menkat alkaa ja aargh, mutta...
  11. D

Toinen lapsi 2014?

Kyllä ton kai periaatteessa pitäis olla nega... Mutta aika outoa jos noin tummaa näyttää paljonkin oviksen jälkeen. Jos kuitenkin olisit ehkä raskaana... Hmmmmh. Sen saa tietää sitten myöhemmin :D
  12. D

Toinen lapsi 2014?

Hannasi ovistesti voi tosiaan näyttää raskauden :) Eihän sitä koskaan tiedä. Mulla tuli kp 23 haalean haalea haamu r-testiin. En tiedä miksi ne muuten näyttäis positiivista, jos ei ole ovista tai ole raskaana. Oottele jonkun aikaa ja tee r-testi :)
  13. D

Toinen lapsi 2014?

MammaLa tiedätkö millon sun ovis on ollut? Siitähän olis helppo laskea dpot jne, monellahan ei kovin aikaisilla päivillä edes näy mitään. Voi tietysti olla kemiallinen, mutta toivotaan parasta! Tein taas testin ja yhtä vahva viiva kuin eilenkin. Huomenna pitäis menkat alkaa ja taidan tehdä...
  14. D

Toinen lapsi 2014?

Hannasi siis ootko saanut viikon ajan yhtä tumman tai tummemman viivan kuin kontrolliviiva? Jos viiva on haaleampi ku kontrolli niin sithän se ei ole plussa. Mutta outoa joo jos viikon näyttäis ovista. Mä kun testasin niin pariapäivää ennen ovista tuli haaleaa viivaa ja sitten kunnon plussa...
  15. D

Toinen lapsi 2014?

Voi MammaLa. Toivotaan että se vielä vahvistuu! Tosiaan vähän hölmöä testailla ennen ku menkat on myöhässä just sen takia kun voi olla kemiallinen. Mutta silti itsekin testailen en voi itselleni mitään :D Onnea chiaraa :heart: Mie aattelin että jos vielä viikonloppuna on selkeä plussa...
  16. D

Toinen lapsi 2014?

En voinut olla testaamatta :ashamed: Paniikissa menin katsomaan parin minuutin jälkeen sitä kun pelkäsin että on nega ja kaikki haamut johtuneet jostain muusta. Mutta kappas, haamu oli paljon tummempi ja selkeämpi, sanoisin kyllä että sen voi plussaksi lukea. Ei siinä mitään tulkitsemisen varaa...
  17. D

Toinen lapsi 2014?

MammaLa mulla on aikalailla samanlainen haamu ja kyllä mulla on toiveet korkealla. Ei kai tommosta tulis jos ei mitään olis tapahtunut? Mulla tosiaan vasta kp25 ja tänään tuli samanmoinen haamu mutta melkein heti. Toivotaan että meidän haamut ois sitä ihteensä!
  18. D

Toinen lapsi 2014?

Voi luoja! Tein testin, vaikkei siinä vielä mitään järkeä olekaan kun on vasta kp24 kai. Mutta siihenhän tuli aivan selkeä haamu. Viiva näkyi punavärin kerä selvästi, mutta oli haalea. Kunhan nyt ei olis mikään kemiallinen. Uutta testiä loppuviikosta.
  19. D

Toinen lapsi 2014?

Onnea plussanneille :)) Mä taas kehittelen oireita ittelleni :D Tupakkaa tekee mieli, mutta ei oikein maistu. Oon onnistunut vähentämään todella paljon onneksi. Luulen että viimeinen sysäys lopettamiselle olisi se plussa :) Mennään ukon kanssa naimisiin 14.6 ja olisi niin ihanaa olla...
  20. D

Toinen lapsi 2014?

Onnea vauhtivekaralle! Ääh, tais jäädä tästäkin kierrosta tärppi välistä. Tosiaan pe näytti ovistesti mun tulkintojen mukaan plussaa, touhuiltiin silloin. Mutta kivut tuli vasta sunnuntaina, ehkä se ovis olikin silloin... Mua ei vaan kauhean usein ole jaksanut nyt noi petitouhut kiinnostaa...

Yhteistyössä