Hakutulokset

1. D

Anoreksia ja raskaus

no hemmetti, mitähän nyt sekoilen. Eli ystävälläni on anoreksia ja hän kertoi olevansa raskaana. Pelottaa sekä ystävän, että vauvan puolesta. Kuinka häntä voi tukea? Käy terapiassa. Mitä aliravitsemus voi aiheuttaa... Kyllä hänm yrittää parhaansa mutta syöminen on sellaista järsimistä että ei...
  2. D

Anoreksia ja raskaus

Npj
  3. D

Toinen lapsi 2014?

Kiva, muitakin nuoria jotka toista yrittää :) Mun kaverit on suurin osa lapsettomia tai ensimmäisestä haaveilleen, joten tilanteet aika eri. Joskus tuntuu yksinäiseltä, mutta hetkeäkään en antaisi pois :) Me ensin suunniteltiin, että toinen lapsi heti perään, mutta en itse varmaan olisi...
  4. D

Toinen lapsi 2014?

Minäkin voisin tulla tähän ketjuun mukaan, toista mukeloa tosiaan alettiin yrittämään :) Dafydd kp12/28 yk1 ikä 21 esikoinen 1/11 Tulikohan oikein, en ole kauheasti tänne foorumille kirjoitellut!
  5. D

Palstakännit tänään, miten ois?

Kattoisko sitä Housen kakkoskautta vai yrittäiskö viritellä jotain rakkaudenpoikasta tässä, plaah. Ja tietty viiden minsan välein vilkuilla kaksplussaa. Esimerkillinen äiti-ihminen oon ma!
  6. D

Kuus niitä oli, ja nyt on neljä. Luulisin :D Jännästi jo kuumottaa.. apua, mikä tää tunne on?? Saaks udella millasia töitä sait vai kerroitko jo? voi olla että män ohi
  7. D

Ja kiva että muillakin humalassa halut heräilee :D
  8. D

Miekin voisin liittyä mukaan! Toista karpalolonkeroa juon tässä paraikaa, kun ukko niitä kaupasta toi. Mie oon juonut viimeks joskus vuosi sitten niin tuntuu nousevan hattuun aika kivasti... :ashamed: Mie voisin juhlia vaikka elokussa alkavaa koulua tai jotain? Ja tietty pikkukaupunkilaisen...

Yhteistyössä