Hakutulokset

1. D

Mitä sinä ostat eniten?

Hmmh, ruuan jälkeen tulee varmaankin lapsen vaatteet ja Tove Janssonin muumikirjat.
  2. D

Koirista tietävät olisi kysyttävää, pliis vastatkaa jos osaatte.

No kyllähän se tietääkseni perinnöllistä on, mutta älä heti heitä kirvestä kaivoon. Pienellä voi olla joku ihan muukin nyt vikana. Menette lääkäriin ja katsotte sitten jatkoa. :hug:
  3. D

Mun koira kiusaa mun vauvaa! :( Mitä teen?

Siis koira repii vauvaa turkista vai mitä häh? :D
  4. D

ostatko lastenvaatteissa sen minkä haluat vai sen johon sinulla on varaa?

Yleensä sen mihin on varaa. Raha on tiukassa, pyrin ostamaan perussiistejä, käytönnöllisiä vaatteita. Talvivaatteet on asia erikseen, niihin on vähän enemmän pätäkkää löydyttävä.
  5. D

Kuinka menee kirjat kirppiksellä kaupaksi?

Jotenkin 4e kuulostaa jo aika paljolta. Tai niinku kirppiskamana jos ajattelee, itsekään en kirppikseltä millään viidellä eurolla yleensä osta kirjoja... Mutta jos parilla kolmella eurolla menis kaupauksi niin ois ihan jees. Kyllä tuolta paljon muitakin kirjailijoita löytyy, mutta aika paljon on...
  6. D

Kuinka menee kirjat kirppiksellä kaupaksi?

Elikkäs ois aika paljon kirjoja notkumassa tuolla hyllyssä ja tässä mietinkin, että kuinkahan hyvin ihmiset ostelee kirppikseltä kirjoja? Löytyy Kingiä, Tess Gerritseniä, Remestä, Liza Marklundia, Laila Hirvisaarta, Dan rownia yms eli ei mitään ihan tuntemattomia kirjailijoita kuitenkaan. Ja jos...
  7. D

Nyt se alkaa: -10kg pudotus! Onko muita mukaan lähtijöitä?

Minullekin kutsu, kiitos! Elikkäs synnytyksestä vasta kolme viikkoa, mutta erinäisistä syistä en imetä niin kai sitä uskaltaisi tähän lähteä. Vielä kymmenen kiloa raskauskiloja olisi, ennen raskauttakin tosin ylipainoa on joten... Nyt siis 171 ja painoa 96 (ellen ole onnistunut lihomaan...)
  8. D

Kun toimeentulotukiasiakkaat aina valittavat että ovat tiukimmilla niin tässä teille esimerkiksi meidän perheen tulot ja

Olen jälkihuollon asiakas, eli minua ei velvoiteta ottamaan opintolainaa saadakseni toimeentulotukea.
  9. D

Kun toimeentulotukiasiakkaat aina valittavat että ovat tiukimmilla niin tässä teille esimerkiksi meidän perheen tulot ja

Mielenkiintoista, että täällä tt-asiakkaista on noin negatiivinen kuva. Automaattisesti he ovat itse aiheuttaneet tilanteensa, ovat usein kouluttamattomia jne jne. Ja juuri tätä en ymmärrä, että ihmiset jotka omistavat talon ja auton, valittavat köyhyyttään. Mitä köyhyyttä se on, jos on...

Yhteistyössä