Heippa taas.
Osanotto kovimman kokeneille.
Mäkin odotan Rimun kuulumisia, huolestuttaa hieman.
Täällä jatkuu entisellä mallilla, pientä tihkutusta mutta ei sen pahempaa, ja muut oireet on pysyny kutakuinkin samana. Pikkuhiljaa ollaan jo alettu miettimään työnimeä ja sellaista.
Kuitenkin tuntuu vähän hassulta: jos ei siellä olekaan ketään (tuulimuna tms.) niin ollaanko tässä juteltu saippuakuplalle?
Raskaustestejä tein yhteensä kolme: päivä kuukautisten poisjäännistä, siitä kolmen päivän päästä ja siitä viiden päivän päästä. Kyllä se viiva pikkuhiljaa vahvistui.
Meillä on just nyt vaan niin huono rahatilanne, että säästän missä vain voi, eli "turhia" testejä ei oikein haluais ostaa. Tietäähän sen sitten joskus kuitenkin - aargh!
Teidän viesteissä kiinnitin huomiota tuohon väsymykseen. Mulla on ollut ihan samaa, mutta oon pistäny sen opiskelun ja työn yhdistämisen piikkiin. Tosin illalla on ollut todella vaikea nukahtaa vaikka nukuttais kuinka. Ehkä oire kuitenkin.
Me haluttais pitää raskaus salaisuutena sinne viikolle 12 asti, kun pahin on ohi ja tietää itsekkin enemmän. Tämä on meidän molempien ensimmäinen lapsi ja voi tulla vähän yllätyksenä monille vaikka ollaan "jo" kolmekymppisiä.A Mitkään turvotukset ei mulla pahemmin näy, kun on tuo vyötärön seutu niin hyvin kehittyny
joten ehkä salassapito onnistuukin. Ainakaan kukaan ei kehtaa kysyä, kun oon ehkä kuitenki vaan lihonnu.