Hakutulokset

  1. K

    KUMMITYTTÖ JOUTUU

    psykologille koska on kuulema itsepäinen (neuvolan täti kirjoittanut sen syyski lähetteeseen). 5v neuvola-aikana! Kyse on esikouluun menon takia. Onkohan ihan niin? Kummitytön 2v vanhempi veli menee nyt ekalle ja on käynyt AD HD.n takia koulukypsyystestissä. Ja jotenkin minusta tuntuu että...
  2. K

    JOS VAUVA SYNTYY RV 29-31 NIIN ....

    Heippa, kerron kummitytöstäni 8 kk. Syntyi rv 31, painoa oli tasan 1500g, viime viikkoina ei ollut enää kasvanut koska istukka ei toiminut kunnolla. Toistaiseksi on ihan terve tyttönen, kasvaa hurjan hyvin. Pari kk vierähti alussa sairaalahoidossa, hengitti jo viikon päästä syntymästä itse...
  3. K

    Rippilahja kummipojalle?

    Nyt kaipaisi hieman lahjavinkkejä kummipojalle ripille pääsyn vuoksi... Kuka keksinyt jotain persoonallista...??+ koruja ja rahaa emme halua antaa, kun niitä tulee muilta. Ja mitään astioitakaan ei oikein vielä tuossa iässä... Olisi kiva keksiä jotain muistoksi jäävää, mutta pää lyö tyhjää...
  4. K

    lapsen mariseminen

    Meillä on kummipoika 5v ihan samanlainen. Valittaa aina ja kaikesta: jo vauvana itku oli sellaista marinaa, todella ikävän kuuloista narinaa. Supermuisti on hänelläkin: muistaa miten 1+ -vuotiaana hoitotäti piti pakosta potalla ja syötti väksin. Kummipoika verbaalisesti erittäin lahjakas, joten...
  5. K

    7-vuotiaalle tytölle leikki-ideoita?

    Minulla siis on 7-vuotias kummityttö, asuvat Englannissa. Hän odottaa kovasti minun ja mieheni ja vauvamme tuloa. Olisiko ideoita leikkeihin? Hän tykkää pelata kaikenlaista, mutta kun eivät asu Suomessa, en tiedä, mitkä suomalaiset jutut voisivat olla hyviä. Viime kesänä ostettiin Afrikan...
  6. K

    YÖKASTELUN HOIDOSTA

    Kummityttöni täytti juuri 8v. ja on nyt just oppinut yökuivaksi. On saanut pissalääkettä varmaan jo vuoden. nyt se on sitten jätetty vähitellen pois.
  7. K

    joululahjavinkkejä 3,5v pojalle

    Kiitos vastauksista!! Itsekin olin ajatellut tuota, että lupaisin viedä pojan esim. lasten elokuviin, teatteriin, puuhapuistoon, eläintarhaan tms. mutta jotain leluakin olisi kuitenkin kiva antaa.
  8. K

    joululahjavinkkejä 3,5v pojalle

    Hei! Saisinkohan täältä apuja mieluisen joululahjan keksimiseen kummipojalleni. Haluaisin viedä jotain hauskaa, mutta samalla myös hyödyllistä. Mitä teidän samanikäiset lapsenne ovat saaneet ja mitä tykkäsivät? Kiitos! :flower:
  9. K

    mitä 11 vuotiaalle pojalle lahjaksi

    :/ taas on vuos menny ja aina käy vaikeammaksi tämä lahjan osto, eli mikä olis hyvä lahja 11 v. pojalle jolla on jo melkein kaikki pelit ja vehkeet. auttakee!!
  10. K

    Lahjaongelma!

    Kiitos vinkeistä! Eli palapeliä ostamaan ;)
  11. K

    Lahjaongelma!

    Kummipoikani täyttää 2-vuotta ja ongelmana onkin nyt että mitä lahjaksi. Lapsen äiti sanoi etteivät mitään tarvitse, mutta jotain kivaa olis mukava viedä. Poitsu aika rauhallinen tapaus, touhuilee paljon yksikseen. Joten vinkkejä kiitos!
  12. K

    Lahja 8-vuotiaalle pojalle?

    Mikä on nyt "kuuminta hottia" 8-vuotiaiden poikien keskuudessa? Haluaisin antaa mieluisan synttärilahjan ihanalle kummipojalleni.
  13. K

    LÖYTÖ!

    Heippa vaan kaikille! Haluaisin kertoa muillekin omasta onnistuneesta löydöstäni: puiset hedelmä- ja vihannesleikit. Tosi hauskat ja jopa vieläpä kehittävät leikkikalut, joita en totisesti ole muualla nähnyt. Löytö ratkaisi lahjapulman paitsi omalle ,niin myös kummilapseni kohdalla, kas kun...
  14. K

    5v. mitä synttäri lahjaks?

    Kummitytön synttärit lähestyy ja hän täyttää 5vee olisiko ideoita mitä lahjaksi? =)
  15. K

    jelppivä maidottomaan velliin.

    \ En tiedä ovatko kaikki maidottomat myös vellittömiä, mutta... Meillä maidottomia lapsia olleet kaikki ja kaikki ovat löysällä puurolla alottaneet, vellejä eivät ole koskaan saaneet. Puuron oon keittänyt veteen (riisi tai maissijauhoista) ja lisännyt lopuksi nutri-juniormaitoa sekaan...
  16. K

    jalan koko

    Ei, siis lähden lapsen kanssa ostamaan kenkiä yhdessä ja sovitetaan sitten. mutta ajattelin katsoa mallia valmiiksi, että kävisi kaupassa käynti sukkelaan ja ilman mitään ongelmia. :)
  17. K

    jalan koko

    niin, siis olen ostamassa kummitytölleni lahjaksi kävelykengät. nauhalliset. ja tiedustelisin minkä kokoinen jalka teidän tytöillä (ja pojilla) on? ei menisi koko pelkäksi arvailuksi? entäpä neli vuotiaan jalka? kiitos, joka viitsit auttaa! =)
  18. K

    proteiinit ja hiilihydraatit?

    \ mä olen taas ehdottomasti vastaan kaikenlaisia boikotteja! Jos alkaa vaihtaa radikaalisti totuttua ruokavaliotaan, niin huonosti käy painonpudotuksen. Mutta kukin tietty tyylillään, itsellä menossa opiskelu siitä, miten syön lopun ikääni monipuolisesti ja kaikkea mahdollista, mutta...
  19. K

    Paras lastenkirjanne

    Mitä olette lukenut päivästä toiseen? Mikä olisi mieluisa synttärilahjakirja?
  20. K

    Minkä kokoinen sadetakki...

    jos lapsi on 108cm ja normaali painoinen. Lahjaksi ajattelin. Katselin Rukan takkia kokoa 110cm, näytti hyvältä, mutta minkä kokoisen sinä ostaisit? Kiitos :)

Yhteistyössä