Hakutulokset

1. S

Voiko juntin amismiehen ja parempi palkkaisen kouluja käyneen naisen suhde toimia?

Näin. Ei se koulutustaso kerro siitä, millainen ihminen oikeasti on. Sivistys ei välttämättä kulje käsikädessä koulutuksen kanssa. Voi olla kiinnostunut asioista ilman, että istuu vuosikausia koulunpenkillä.
  2. S

Voiko juntin amismiehen ja parempi palkkaisen kouluja käyneen naisen suhde toimia?

Niin että amiksen käynyt mies = on kiinnostunut vain autoista? Hohhoijjaa.. Minun avomieheni on amiksen autoasentajalinjan käynyt, mutta eipä tuo paljoakaan kotona autoista puhu. Aloitti teknillisen opiston aikanaan, pärjäsi koulussa todella hyvin. Lukiota kävi myös, mutta totesi ettei ole hänen...
  3. S

Gabriella ja Tallinna

Kappas vaan.. Tuosta en ole ollut tietoinen. Olen Gabriellalla kulkenut HKI-Tukholma väliä useamman kerran, joten ilman muuta tiesin sen tuota väliä menevän. Tämä oli uutta... En taida jatkossa kirjoitella mitään, jos en ajan tasalla ole. Sori, en ottanut selvää asiasta ^^
  4. S

Gabriella ja Tallinna

Eikös Gabriella mene Tukholmaan.. :-D
  5. S

Ilmoitatko lapsesi tulevaksi kaverin synttäreille heti kun saat kutsun...

Pyydän myös ilmoittamaan mahdolliset allergiat, ja jos meidät/joku meidän perheestä kutsutaan, ilmoitan automaattisesti allergiat kutsujalle.
  6. S

Ilmoitatko lapsesi tulevaksi kaverin synttäreille heti kun saat kutsun...

Ilmoitan jokatapauksessa, mennäänkö vai ei. Vaikeaa on juhlien järjestäjän miettiä tarjoiluita, jos ei tiedä, montako vierasta on tulossa. Aina, kun järjestän juhlia, pyydän ilmoittamaan ainakin 3-4 päivää aiemmin, ovatko kutsutut tulossa. Siten tiedän varautua tulijoiden määrään tarjottavien ja...
  7. S

Lapsen kaverien "ruokkiminen"

Vieraalla lapsella tarkoitin sellaista lasta, joka ei perheeseen kuulu. Lapsen kavereita jne..
  8. S

Vieläkö joltain löytyisi tähän kommentoitavaa? Olen mielenkiinnolla lueskellut ketjua, todella erilaisia tapoja ihmisillä. Pahin ehkä oli tuo, että perheen pitäisi tyytyä vähempään tai olla syömättä voidakseen ruokkia vierasta lasta %-)
  9. S

Ketä valitsisit Vain elämää 4-kauteen?

Timo Kotipelto, Marco Hietala, Jyrki69, Tarja Turunen, Michael Monroe..
  10. S

Mies pakottaa aborttiin – perheen ja parisuhteen jatko?

Mies olisi voinut teettää vasektomian vaimonsa vastustuksesta huolimatta.. Seksin seurauksena voi olla raskaus, ainoa satavarmasti raskauden ehkäisevä juttu on selibaatti. Molemmat ovat varmasti asioista tietoisia. Mies voi kyllä päättää lapsilukunsa. Kun lapsiluku on täysi, voi laittaa piuhat...
  11. S

Minkä nimisiä/rotuisia koiria teillä on ?

Sekarotuinen 40kg painava narttu tällä hetkellä. Rotuina labbis-saksanseisoja. Aiempi koira oli saksanpaimen-ajokoira-mastiffimix, painoa täysikasvuisena myös 40 kilon paikkeilla. Oli uros.
  12. S

mikä näistä miehistä on kooltaan unelma sinulle?

3 ehdottomasti. Isot miehet viehättää mua paljon :-P ehkä siksi, kun olen itse keskivertoa pienikokoisempi.
  13. S

Sairaimmat kauhuleffat?

Nämä leffat, joista mainitsin, eivät ole pelottavia, vaan sairaita.. Sauras ja pelottava ovat kaksi eri asiaa.
  14. S

Sairaimmat kauhuleffat?

I spit on your grave 2 on ehkä sairain elokuva, jonka olen nähnyt. Hostel- leffat ja Hills have eyes myös, hyi.. Tosin tykkään kauhuelokuvista, mutta nämä on ehkä sairaimmat, mitä olen nähnyt.
  15. S

Joo, aikuinen pärjää kyllä syömättäkin jonkin aikaa, mutta en näe tarpeellisena olla muutamaa päivää syömättä sen takia, että saisin ruokkia lasten kavereita. Varsinkaan, jos se on jatkuvaa. Sen verran itsekäs olen, että syön omilla rahoillani ostamaa ruokaa mieluumin itse, kuin ruokkisin...
  16. S

Perheen aikuiset vissiin sitten joutavat elämään nälässä, jotta saadaan ruokittua naapurien lapset ja kumminkaimat :-| just.. Omat lapset ruokitaan, ja syödään myös itse. Joskus voi lapsen kavereille tarjota, mutta ei säännöllisesti. Joskus teen ns. Kappaletavaraa (pihvi, kanankoivet) jolloin en...
  17. S

Uusioperheen elämää - ahdistaa

Ei missään nimessä lasta salaa mieheltä, eikä varsinkaan tuohon tilanteeseen! Kuinka tyhmiä naiset oikein voivat olla, kun tuollaisia ehdottavat? Uusperheen äiti minäkin, kokemusta asiasta useamman vuoden ajalta. Meillä on lapsia edellisistä suhteista, yhteisiä ei ole, eikä tule. Olen ollut...
  18. S

Toi läski voitti?!?

Eikä muiden kilot ole teiltä pois. Kannattaako tehdä ongelmaa asiasta, jolla ei ole teidän elämään mitään vaikutusta?
  19. S

Toi läski voitti?!?

Koska hänellä on mielettömän upea ääni, on nöyrä ja jalat maassa oleva nainen. Kisassa haetaan LAULAJIA, ei siinä ole kyse missikisoista. Ja onhan hän kauniskin ;-)
  20. S

Kenen toivoisit voittavan Tähdet tähdet ohjelman?

Jarkko saisi voittaa :-)

Yhteistyössä