Hakutulokset

1. J

OMA PINO 08-ALUEEN ÄIDEILLE JA ODOTTAJILLE!!!!

Oululainen 28v kahden (kohta kolmen) lapsen äiti. Poika 10/99, tyttö 9/01 ja laskettuaika 22.4. Y-viestiä saa laittaa. Meillä kyllä kaivattaisiin päiviin vaihtelua kyläilyn yms merkeissä. =)
  2. J

OULU

:wave:
  3. J

OULU

Hei! Olisko Oululaisia pienten lasten vanhempia? Itsellä poika 10/99, tyttö 9/01 ja kolmatta odotellaan syntyväksi 22.4. Olen jäänyt kotiin jo monta kuukautta sitten ja alkaa aika tulemaan pitkäksi. Ei ole itsellä tuttavapiirissä samassa tilanteessa olevia. Jos kiinnostaa kahvittelu, shoppailu...
  4. J

Oys kokemuksia?!

Ilmeisesti on vähennetty osastoilla henkilökuntaa sitten minun viime käynnin (9/01). Kakkosen ja esikoisen synnyttyä (10/99) minulla on hyvät muistot osastolta. Käytiin kyselemässä miten voi ja onko kysyttävää yms. Imetykseenkin sai ohjausta ja ohjattiinkin niin kauan että onnistui. Harmi jos...
  5. J

Enna

Meidän tytön toinen nimi on Enna. Itse totta kai pidän nimestä kerran olen sen nimen antanut. Nimipäivästä ei ole tietoa koska on vasta toinen nimi.
  6. J

Rakenneultra-mittoja pinoon!

18+5 ultrassa pää 4,3 ja reisi 3,2
  7. J

nimi Erika?

Meillä on tytön toinen nimi Eerika, olisin itse laittanut Erika tai Eriika (mummo on Eriika) mutta miehen mielestä ne oli liian "kovia" nimiä pienelle tytölle.
  8. J

Synnytyksen kestosta

Ensimmäinen 4h15min lukee neuvolakortissa, tosin lapsivedet meni monta tuntia ennen supistusten alkamista. Toinen synnytys kesti 53 min. Laittoivat kotiin vielä ja just ja just kerkesin takaisin koska matkaa alle 2 km sairaalaan. Kätilö sanoi, että ens kerralla tule heti ku siltä tuntuu äläkä...
  9. J

Luottaisitteko?

Minäkin kuulun niihin jotka ovat itse hoitaneet lapsia nuorena ja siksi luottaa muihinkin. Olin 13v ja hoidin alle 1v, 3v ja 5 v lapsia yleensä n. pari tuntia kerrallaan. Ja sain vain 5 mk tunti (yli 10 v sitten). 14v hoidin jo yksin yöaikaankin kun vanhemmat kävivät ulkona. Nyt omieni lapsien...

Yhteistyössä