Hakutulokset

  1. V

    Missä meneee ADHD:n "raja"? Tosi vilkas lapsi vai oikeasti adhd?

    Meillä on kyllä just tollasia nämä. Yksi on vielä vauva ja yksi rauhallisempi mutta kaksi käyttäytyy just noin, paitsi aistiherkkyyttä ei ole.
  2. V

    Missä meneee ADHD:n "raja"? Tosi vilkas lapsi vai oikeasti adhd?

    Millaisia oireet olivat ihan pienillä lapsilla? Kiitos kun vastasit.
  3. V

    Missä meneee ADHD:n "raja"? Tosi vilkas lapsi vai oikeasti adhd?

    Niin ja en todellakaan siis haluaisi, että diagnosoitaisiin adhd tms. Kysyn vaan siksi, etten enää ymmärrä mikä on normaalia.. eikö lapset enää saa olla vilkkaita ollenkaan?
  4. V

    Missä meneee ADHD:n "raja"? Tosi vilkas lapsi vai oikeasti adhd?

    Kuinka helposti tuon diagnoosin oikein saa? Eräs tuttavani on sitä mieltä, että kolmella lapsellaan on adhd. Nyt hän sai pitkän "taistelun" jälkeen diagnoosin vanhimmalle ja pyrkii saamaan muillekin. Mietin vaan, kun omat lapsenikin ovat ns. villejä tapauksia. Eivät ole kauhean tottelevaisia...
  5. V

    Vauvan ensihymy?

    meilä tämä kuopus vastasi hyyym 3 vk vanhana, mutta oli kyllä 2 vk yliaikainen vauva :)
  6. V

    Minkä ikäitä vauvaa voi mielestäsi vielä imettää öisin?

    Kiitos vastauksista! Otsikko oli vähän huono, kun en oikeastaan välittäisi edes lopettaa vielä yösyöttöjä, mutta en jaksa enää herätä 10 kertaa yössä. Ehkä ainut ratkaisu on lopettaa imetys yöllä kokonaan. kiitos hyvistä neuvoista, silittely ja hyssyttely ei toimi, ehkä tosiaan jos mies...
  7. V

    Minkä ikäitä vauvaa voi mielestäsi vielä imettää öisin?

    Miten toimit? Piditkö vaan sylissä ja yritit rauhoitella?
  8. V

    Minkä ikäitä vauvaa voi mielestäsi vielä imettää öisin?

    Saa puuroa illalla, ei sillä nälkä varmaan edes ole. Ja niin unohdin sanoa, että kolme vanhempaa olen imettänyt yölläkin, jos ovat halunneet noin vuoden ikäiseksi. Tämä kuopus ei syö tuttia, mutta haluais nukkua tissi suussa. Siihen ei musta ole. Ja tunnin välein siis piippaa, että maitoa...
  9. V

    Minkä ikäitä vauvaa voi mielestäsi vielä imettää öisin?

    tämä neljäs on kyllä omanlaisensa tapaus tässäkin asiassa.. Mie oon sen tuttina yöllä vieläkin.. mitä jos vielä 10 kuisena vaatii tissiä yölläkin? Haluaisin kyllä muuten antaa - lapsentahtisesti on menty kaikkien kanssa - mutta tää on nyt tunnin välein vähintään hamuamassa ja itku alkaa jos ei...
  10. V

    Loistava kirpparilöytö!

    Ihana! Olisin ostanut myös heti pois tolla hinnalla. Mulle ei ole tärkeää, että kaikki on samaa sarjaa. Meillä on vaan ihania astioita ;) suurin osa kirppiksiltä, söpöjä ja värikkäitä ja ne on aika hauska juttu vaikka kahvikattauksessa isommallekin porukalle.
  11. V

    facebook "luen viestisi"-linkki

    No tottakai kannattaa. Mulla on lisäksi sovellusalusta kokonaan pois käytöstä, niin ei leviä tiedot johonkin senssipalstoille itsekseen. Kun olen kysellyt kavereilta, niin niillä ei ole monellakaan mitään suojauksia päällä. :O
  12. V

    Paljonko hiilareita spermassa on?? En muistanut että karppaan..

    Noiden mukaan on siis enimmäkseen proteiinia ja vain vähän hiilareita. Kaloreita yhdessä shotissa noi 15. Jees! Kiitos!
  13. V

    Paljonko hiilareita spermassa on?? En muistanut että karppaan..

    Nyt tais katketa hyvä ketoosi? En löydä googlellakan sperman hiilihydraattipitoisuutta. Proteiinien uskon olevan kohdallaan. Harmittaa, kun 4 päivää olen ollut tiukalla vhh:lla ja varmaan ketoosi just päällä. :(
  14. V

    Miten ihmeessä mä tulen aina väärinymmärretyksi?

    ap, lue noita vanhoja ketjuja, niin varmaan huomaat itsekin. Kaikella ystävyydellä, tuo on aika pässin lihaa. Jos ei saa huomiota hyvällä, niin pahalla sitten. Vinkkaisin jotain narsismista, ellei se olis kokenu inflaation täällä. Ja toinen juttu.. olispa mahtavaa, jos sais kaikki rieputan...
  15. V

    Miten ihmeessä mä tulen aina väärinymmärretyksi?

    .. ja Rieputarallaa jaksaa nostaa taas tämän viestiketjun.. Ootsie masokisti vai? miks ihmeessä haluat noita nega kommentteja kerjätä?
  16. V

    Miten ihmeessä mä tulen aina väärinymmärretyksi?

    Ehkä ap:n IRL ystävät eivät halua tämän luonteesta johtuen kinata. Täällä palaute voi olla rehellisempää? Pahoittelen, tämä on aika ilkeää.. mutta ihanko totta ap on opettaja? Kyllä näistä harvoista keskusteluista, jotka olen ehtinyt lukea, on tullut mielikuva kuin väittelynhaluisesta...
  17. V

    muistakaapa sitten seuraavan kerran kun ravintolaan menette maksaa ne ruokanne ja juomanne heti kun ovesta menette

    Lisää tätä!:popcorn: Kyllä näin mielenkiintoisesta aiheesta vielä jotain irtoaa, vai mitä? Sitä paitsi tää on ilmeisesti ihan justiinsa ratkeamassa.. Vähän vielä jaksatte väitellä, niin varmaan voittaja selviää? :laugh:
  18. V

    Asuntolainasta ja takuuksista

    ei voi. Pitää olla uusi vakuus tilalle. Jos samat vanhemmat tulis takaajiksi?
  19. V

    Kuolemanpelko tuli lasten myötä.. Olenko nyt sekoamassa vai aikuinen..?

    No todellakin on. Tai se tulee välillä kuin humahdus kun olen yksin, on hiljaista, liikaa aikaa ajatella. Mä vältän muuten omaa seuraani nykyisin. touhotan aina jotain, surffaan netissä nytkin sängyssä kun muut nukkuu. Kohta alan lukemaan kirjaa ja luen niin kauan että nukahdan. Ei tulis...

Yhteistyössä