Mistä halvimmat isot kirjekuoret?? Huutislähetyksiin joten laadulla ei kamalasti väliä

  • Viestiketjun aloittaja gjg
  • Ensimmäinen viesti
ap
mulla on tollasta pakkauspaperia, mutta tulee liian lötköjä paketteja, alle 3cm ne menee kuitenkin, teippikin oli ihan paskaa eikä mun paketti pysy kiinni

onkohan ihan ok jos postissa laitan vaan sitä paksua teippiä, se ainakin pitää. Varmaan muuten joku kokojuttu noissa itsetehdyissä kuorissa myös, ettei ihan minkäkokoista tahansa saa laittaa
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
mulla on tollasta pakkauspaperia, mutta tulee liian lötköjä paketteja, alle 3cm ne menee kuitenkin, teippikin oli ihan paskaa eikä mun paketti pysy kiinni

onkohan ihan ok jos postissa laitan vaan sitä paksua teippiä, se ainakin pitää. Varmaan muuten joku kokojuttu noissa itsetehdyissä kuorissa myös, ettei ihan minkäkokoista tahansa saa laittaa
25*40*3 cm on maksimikoko.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
mulla on tollasta pakkauspaperia, mutta tulee liian lötköjä paketteja, alle 3cm ne menee kuitenkin, teippikin oli ihan paskaa eikä mun paketti pysy kiinni

onkohan ihan ok jos postissa laitan vaan sitä paksua teippiä, se ainakin pitää. Varmaan muuten joku kokojuttu noissa itsetehdyissä kuorissa myös, ettei ihan minkäkokoista tahansa saa laittaa
Mitä teippiä sulla on, jos se on ihan paskaa? Osta semmoista leveätä kirkasta teippiä.

Pakkaa vaatteet SIISTISTI taitellen Minigrippussiin ja istu paketin päälle (ilmat pois ).
Sujauta Grippipussi kirjekuoreen, kuori kiinni ja postiin :D
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja chef:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
mulla on tollasta pakkauspaperia, mutta tulee liian lötköjä paketteja, alle 3cm ne menee kuitenkin, teippikin oli ihan paskaa eikä mun paketti pysy kiinni

onkohan ihan ok jos postissa laitan vaan sitä paksua teippiä, se ainakin pitää. Varmaan muuten joku kokojuttu noissa itsetehdyissä kuorissa myös, ettei ihan minkäkokoista tahansa saa laittaa
25*40*3 cm on maksimikoko.
Jos se kuori mahtuu Postin oranssiin laatikkoon (joita näköttää tienpenkat väärällään ), se menee kirjeenä.
 
Grilli Pia & Katja
Hei! Meiltä saat takuulla halvimmat kirjekuoret A4 kuori menee kirjeen hinnalla jos paksuus lähetyksessä ei ylitä 3 senttiä. Hinta 180 kuorelle 26 euroa sisältää postikulut!
Grilli Pia & Katja, Miharintie 1 37200 Siuro p.044-0305776 soita niin sovitaan...
 

Yhteistyössä