Hakutulokset

1. A

Alhainen anti-Muller hormoni ja ivf

Hei kaikki! Hiskias mulla oli aivan samanlaisia hengitysoireita viime syksynä meidän eka epäonnisen icsi.n jälkeen. Syytin aluksi sisäilmaongelmia ja kävin lääkärissäkin, jossa sain Pef-mittauksessa aivan surkean lukeman, lääkäri epäili astmaa. Tuon jälkeen noita hengitysvaikeuksia on tullut...
  2. A

Heipä hei! Täällä olen taas kurkkimassa teidän tilanteita pienen palstatauon jälkeen. Olisin kovasti plussia odottanut, mutta ei niitä näköjään ainakaan vielä ole tullut :( On tämä touhu vaan uskomattoman vaikeaa. Itse olen tässä kovasti jatkosuunnitelmia pohtinut. Olen miettinyt kuluvaa...
  3. A

Hiskias oon tainnut jostain lukea, että ovulaation aikana voi ilmaantua vuotoa, itselläni sitä ei ole ollut, mutta tässä hoitojen edetessä oon alkanu miettiä, että onko mulla vuosikausiin mitään ovulaatiota edes oikeasti ollut. Nat toivottavasti sieltä huomenna folleja löytyisi!!! Malsu...
  4. A

83yrittäjä sama homma täällä. Tosin tämä on edelleen hoitokierto, josta siis ei siirtoon päästy. Tänään kiertopäivä on jo 33 ja ei oo kyllä tälläsiä kiertoja ennen ollut. Mitään merkkejäkään menkoista ei ole. Ei kai auta kuin odotella... Kunhan ennen juhannusta alkaisivat niin saisi mökkeillä...
  5. A

Pahoittelut Yrittäjä83! Varmaankin ottaa päähän... Voisitko kysellä oppillaitoksesta, että mikä meni vikaan, mikset päässyt pääsykokeisiin ja voisiko ensi vuodeksi tsempata jotenkin... Olisiko sulla mahdollisuus yrittää avoimen amk.n (oletin, että amk-tutkinto) väylän kautta? Avoimen kauttahan...
  6. A

HalleB voi kurjuus... Mutta hyvä uutinen on se, että olette jonon ensimmäisiä! 83Yrittäjä itse oon tekemisissä huostassa olevien lasten kanssa ja etenkin, kun juuri näin miten eräs lapseton pariskunta sai tätä kautta itselleen pienen vauva on ajatus sijoituslapsesta alkanut vahvistua...
  7. A

Hoito keskeytettiin. Toinen folli ei ollut kasvanut. Mulle kävi kuitenkin niin, että menopur lääkettä oli pullossa liian vähän. Sen piti riitttää, mutta viimeinen annos oli liian pieni. Tämän takia lääkäri sanoi, että hoidossa tapahtui tekninen virhe, jonka vuoksi oltaisiin oikeutettuja...
  8. A

paulanna oon tuolla lahjoitettu munasolu pinossa tuosta Espanjan takuusta lukenutkin. Oon kuitenkin melko varma, että meitä ei otettaisi hoitoon edes Virossa, saatika sitten Espanjassa, koska olen aiemmin sairastanut erään tartuntataudin... Olen siis siitä nyttemin parantunut, mutta estää...
  9. A

Tuo Flare up-hoito kuulostaa tosiaan kiinnostavalta. Täytyy kysellä tuosta tarkemmin. Luultavasti kuitenkin varataan aika yksityiselle tämän hoidon jälkeen. En kyllä oikein enää jaksa uskoa, että meille olisi mitään tehtävissä. Mutta tiedättehän, kun ei ole vielä valmis luovuttamaan...
  10. A

Voi harmi SariAleksandra ja Malsu! On se tyhjän testin näkeminen aina aikamoinen katastroofi... Täällä olo on tänään ollut yllättävän tyyni. Eihän tuo ultran tulos mikään yllätys ollut... Nyt vaan toivotaan, että toinenkin folli kasvaisi ja punktioon päästäisiin. Olisihan sitten edes jokin...
  11. A

Ei auttanut DHEA, ei lääkkeen vaihto eikä edes keväaurinko. Kaksi vaivaista follia löytyi ja vieläpä eri kokoiset. Pistokset vielä jatkuvat ja perjantaina on uusi ultra. Jos pienempi folli on saanut isompaa kiinni niin punktio ilmeisesti kuitenkin tehdään maanantaina. Lääkäri kyllä pitkään...
  12. A

Hoidot jatkuu 2013

Voi ei Rotta!!! Robina toivottavasti pääsisit siirtoon!!! Mulla on kokemusta vaan lugestronesta, joten en osaa tosta lutinuksesta sanoa mitään. Krish mitenhän on punktio mennyt? Mulla on tota menopuria jättiannos, koska aiemmin lääkkeelle (puregon) ei ole tullut vastetta. Tämä on meidän...
  13. A

Nat mulla AMH oli hiukan päälle 0,2 (ikää mittauksen aikaan 31 v) ja Naistenklinikka antoi kaksi hoitoa. Kolmatta hoitoa ei ei NKL enää antanut, mutta toinen julkinen klinikka päätti, että vielä yksi hoito kokeillaan. FSH mitattiin ennen kolmatta hoitoa ja se oli normaali. Sanoivat, että, jos...
  14. A

Malsu toivottavasti testissä näkyisi toivottu tulos!!!! Hiskias voi ei... Mäkin eilen join kaksi siideriä ja nyt oon ihan kauheessa morkkiksessa, että jos tämäkin hoito epäonnistuu niin on noiden kahden syytä (joo tiedän, ettei pari siideriä neljän tunnin aikana ole kovin paha...mutta....)...
  15. A

Hoidot jatkuu 2013

Onnea Rotalle plussasta! Meillä on siis juuri nyt käynnissä kolmas eli viimeinen julkisen puolen tarjoama hoito. Menopuria on mennyt annoksella 300 neljänä päivänä (tänään viides). Odotan kauhusta kankeana tiistain folliultraa ja toivon, että siellä edes jokunen yksilö näkyisi...
  16. A

Pikainen kysymys Menopuria käyttäneille... Eli miten olette säilyttäneet lääkkeen? Sain apteekista aika hämärät ohjeet. Farmaseutti sanoi, että ennen sekoitusta jääkapissa ja sen jälkeen huoneenlämmössä, mutta ei ollut varma asiasta. Miten teitä muita on neuvottu?
  17. A

Malsu tervetuloa tänne joukkoon. Toivottavasti saisit nyt viimein kokea ihan ihka oikeasti jatkuvan raskauden! Hautomo sulle kyllä sattui kertakaikkisen raskas hoitojen aloitus. En voi edes kuvitella miten kauhealta keskeytys on voinit tuntua. Itse en varmaan olisi selvinnyt, kun olen jo nyt...
  18. A

Hautomo ja 83Yrittäjä pahoittelut pettymyksestä! Itsekin uskon, että tämän hoitokierroksen pettymys on jotain maksimaalista. Ekan hoidon mahalaskun jälkeen olin tosi rikki, toinen epäonnistuminen ei oikein tuntunut missään... Nyt pelkään, että tämän kolmannen jälkeen en nouse koko kesänä...
  19. A

Miten onkaan Sarialeksandran siirto sujunut? Entä 83Yrittäjä oletko testaillut? Jospa se haamu kuitenkin hyvä enteilisi. Meillä nyt kävi (yllätys yllätys) niin, että hoito siirtyy. Eli menkat eivät ole vielä alkaneet ja huomenna piti olla pistosten aloitusultra, mutta jouduin siirtämään...
  20. A

Hoidot jatkuu 2013

Vielä tämänkin palstan kautta onnittelut Tuballe!!! Mikähän lienee piinailijoilla tilanne? Onko lisää plussia tippunut :D Meillä on nyt aloitettu kolmas ja viimeinen icsi-iritys. Sumut aloitettiin viime viikon lauantaina ja nyt odotellaan alkaisiko menkat ennen ensi keskiviikon ultraa...

Yhteistyössä