Hakutulokset

1. A

Alhainen anti-Muller hormoni ja ivf

83Yrittäjä meilläkin tämä toukokuu on aina yksi uusi vuosi lisää yrittämistä. Alettiin toivoa lasta toukokuussa 2010, eli kolmas vuosi on nyt käynnissä. Eihän tuo vielä kovin pitkä aika edes ole... Ollaan kuitenkin oltu miehen kanssa yhdessä vasta kolme ja puoli vuotta eli tämä asia on leimannut...
  2. A

Tuba Factor ihan huippu juttu!!!! Oikein isot onnittelut!!!! Jonnuli:hug: Tuo on kaikista kurjin tulos hoidoissa, kun ei edes siirtoon päästä. Meillehän on kummallakin aiemmalla kerralla käynyt samoin, eli yhtään alkiota ei ole koskaan tullut ja voin sanoa, ettei tämän viimeisenkään hoidon...
  3. A

Tuosta pitkä ja lyhyen hoidon erosta... No joo, itselläni ei ainkaan ole pitkä kaava tuottanut hääviä tulosta. Lyhyttä kaavaa kokeiltiin 2012 tammikuussa, jolloin saatiinkin inssiä varten kolme munasolua (ja inssi peruttiin, koska soluja oli liikaa). Tuolloin annostus oli 50 IU Puregonia ja...
  4. A

Onnea Hautomolle ja Yrittäjä83.lle hienoista punktiotuloksista!!! Toivottavasti Jonnulinkin follit ottaisivat kasvupyrähdyksen!!! Itse tänään soittelin klinkalle, kun en löytänyt reseptejäni e.resepteistä, vaikka niiden siellä piti olla. Ja niinhän se sitten oli, ettei lääkäri ollut reseptejä...
  5. A

Miten onkaan Yrittäjällä mennyt punktio! Toivottavasti saadaan kuulla positiivisia uutisia!! SariAleksandra voi miten tutulta tilanteesi kuulostaa! Meillähän kävi viime hoidossa juuri niin, että suunniteltu icsi vaihtui lennossa inssiksi, kun folleja näkyi vaan yksi ainoa. Pahoittelut...
  6. A

Hiskias olipa mukava lääkäri, kun selvisit käynnistä laskutta! Toivottavasti nyt, kaikesta vaivasta huolimatta, joutuisit noita lugeja noin kauan käyttämään :D :D Hautomo, 83yrittäjä ja Jonnuli teillähän on kaikilla oikein mukava määrä folleja kasvamassa. Toivoavasti sitten solutkin löytyvät...
  7. A

Tubafactor hyvä, että kaikki hedelmöittyivät, tosin huono laatu varmasti harmittaa. Tärkeintä kuitnekin on, että kyytiläisen sait, toivottavasti jaksaisi pinnistellä kyydissä!!!! 83yrittäjä miten meni ultra? Toivottavasti sait hyviä uutisia!! Sehän jo kuulostaa lupaavalta, että oireita on...
  8. A

Hoidot jatkuu 2013

Rimpsu mukava kuulla onnistumisesta ptkän taipaleen jälkeen! Simpli toivottavasti siirtoon pääsisit! Kiva, että laihdutus on auttanut, omilla elämäntavoillakin voi vaikuttaa! Hautomo täällä on peukut pystyssä, että pienemmätkin follit ehtisivät mukaan! Mutta kyllä viisikin on jo hyvä...
  9. A

Hoidot jatkuu 2013

Lääkäristä palattu. Ja huh, uutiset olivat onneksi melkein parhaat mahdolliset. FSH- ja LH-tasoni olivat normaalit. Pelkäsin niiden olevan huonot, kun AMH.kin on surkein mahdollinen. Eli ei tässä ihan vielä onneksi vaihdevuosissa ollakkaan :D Kolmas (ja lääkärin mukaan ehdottomasti viimeinen)...
  10. A

HalleB toivottavasti löytäisitte pian uuden luovuttajan!!! Onhan se ihan ymmärrettävää, että joskus luovuttaja muuttaakin mielensä tai elämäntilanteessa tapahtuu jotain yllättävää, mutta kurjaa se vaan on silti. Jonnuli aika hurjalta kuulostaa tuo rapsuttelu... hui! Mutta jospa siitä olisi...
  11. A

Hoidot jatkuu 2013

Oikein paljon onnea plussanneille!!!! Joanna ihana kuulla, että moisenkin taipaleen jälkeen plussa on mahdollnen. Antaa hiukan toivoa meillekkin. Meillä kun hoitojen lopetus on enemmän kuin lähellä. Ajattelin, että vuoden, parin päästä voisi sitten vielä kerran yrittää yksittyisellä (omilla...
  12. A

Tubafactor tervetuloa tänne! Onhan se aina hyvä, kun joku syy epäonnistumisille löytyy, mutta eipä tätä alhaista AMH-tasoa toivoisi kenellekkään. Taitaa olla melkein pahin syy, joka löydetään. Toivottavasti kuitenkin saisit kortisonista avun!!! Hiskias voi pahus, että taas PAS siirtyy...
  13. A

Moi kaikille! Voi ei HalleB! Aika kurjaa, ettei luovuttaja ollut miettinytkään asiaa loppuun asti. Tässä hommassa, kun joutuu jo muutenkin kohtaamaan niin paljon pettymyksiä. Hiskias toivotaan, että Pas nyt viimein onnistuisi!!! Oliko sulla monta alkiota pakasteessa? Jonnuli aika outo...
  14. A

Hoidot jatkuu 2013

Moi kaikki pitkästä aikaa! Olen välillä käynyt täällä hiukan kuulumisia lukemassa, mutta iiselläni ei kerrottavaa ole ollut. Noista luovutetuista soluista haluaisin kuitenkin sen verran sanoa, että ne tässä meilläkin on kyllä jo mietitty. Tuskin koskaan mun soluilla päästää yhtään mihinkään...
  15. A

Odottava miltäs näyttää? Toivottavasti tämä viimeinen? hoito omilla soluilla nyt onnistuisi! Itselle kuuluu sellaista, että tänään tupsahti postiluukusta kutsu icsi suunnittelukäynnille 15.4. Aika hassua mennä taas suunnittelukäynnille, kun kaksi hoitoa on jo tehty, mutta nyt siis vaihtuu...
  16. A

Hoidot jatkuu 2013

InLove jospa se ei sitten olisikaan keskenmeno vaan vaaratonta vuotoa. Ootko vielä testannut uudestaan? Pidetään peukkuja! Itse sain tänään hyviä uutisia oman klinikan lääkäriltä. Hän ei ollut vielä valmis luovuttamaan vaan se kolmas hoito (viimeinen) vielä todennäköisesti saadaan... ihan...
  17. A

Odottava kurja kuulla, ettei homma toimi niinkuin pitäisi. Itsekin olen jo täysin valmistautunut siirtymään lahjamunasoluihin ja niihin varmaan sitten aletaan kohta maksusitoomusta hakeakin. Pippuri itse oon tilannut DHEA.aa netistä, kukaan ei ole määrännyt sitä, vaan alotin vähän salaa...
  18. A

Hoidot jatkuu 2013

Pahoittelut Mammalle!!! Tännekkin kuuluu huonoa. Meidän hoidot ilmeisesti lopetetaan tähän. Taidan viettääå peiton alla itkemässä loppu päivän.
  19. A

Tervetuloa tähän synkkään joukkoo Blixen! Toivottavasti et kuitenkaan kauaa täällä viipyisi. Olen itsekin pohtinut, että mitä tässä nyt sitten pitäisi tehdä, kun vaihdevuodet kohta paukahtavat päälle (täytin juuri 32). Tämä asia ahdistaa mua nyt tosi paljon ja tunnen itseni monin tavoin todella...
  20. A

Hoidot jatkuu 2013

Tulin tänne tauon jälkeen kurkkimaan kuulumisia ja näköjään ei täällä juurikaan onnea ole ollut...:hug: kaikille pettymyksen kohdanneille! Yksi iloinen uutinen sentään näkyi olevan eli onnea mamma2011 Etenkin haluaisin toivottaa jaksamista InLovelle ja Onlyerille! Teillä kun tilanne on...

Yhteistyössä