Hakutulokset

  1. S

    Imetyksestä?

    Synnytin pojan kiireellisellä sektiolla 8.3. Pojan syntymäpaino oli 3505g. Heti alusta lähtien imetys lähti huonosti käyntiin. Pojalla oli bilirubiiniarvot koholla, joten hän oli todella uninen koko ajan. Hän ei jaksanut olla rinnalla kovinkaan pitkään, kun jo nukkui. Tämän vuoksi maidon...
  2. S

    Esikoista odotan. Vauvan liikkeistä kysyisin.

    Minulla menossa tänään 19+4, enkä ole tuntenut vielä minkäänlaisia liikkeitä kohdussa, kuten kuplintaa, muljahduksia tai kutitusta sisältäpäin, potkuista puhumattakaan... Milloin viimeistään pitäisi tuntua esikoisen liikkeet, varsinkin jos istukka sijaitsee kohdun takana?
  3. S

    Raskaana olevien influenssarokotukset

    Raskaana olevien kausi-influenssarokotukset Kuinka moni aikoo ottaa kyseisen rokotuksen? Itse olen ehkä-linjalla. Tähän ikään saakka (38v) en ole ikinä ottanut kyseistä rokotetta, enkä kyllä ole sairastellutkaan, joten :confused:
  4. S

    Raskaus ja hiivatulehdus

    Minulla on nyt menossa rv 12+5 ja luultavasti minulla on hiivatulehdus. Kutinaa ei ole, mutta kokkareista valkovuotoa kyllä. Onko olemassa raskaana oleville sopivia lääkkeitä hiivatulehdukseen ja saako niitä ilman reseptiä?
  5. S

    Ultrakuvia tähän ketjuun

    En tiedä onko tällaista ketjua jo olemassa, mutta kun löytyy haamutesteille, plussatesteille ja masukuvillekin jo omat ketjunsa, niin miksei sitten ultrakuvillekin? =)
  6. S

    Pregnylin säilytyksestä!

    Mulla olisi huomenna Pregnyl-pistos klo 18.00. Lähden reissuun ja matka kestää n.2 tuntia. Meneekö pilalle? Huomiseksi on kyllä luvattu jopa +2- +9 asteen lämpötilaa tänne meille, eli silloinhan lääkkeen pitäisi pysyä hyvänä vai kuinka?
  7. S

    Punktio + kuukautiskierto?

    Viimeiset kuukautiset 27.5. Munasolujen kasvatus aloitettu 30.5 eli kp4/30. Kasvatus kesti 14 päivää eli 12.6 saakka, jolloin kp17/30. Punktio eli ovulaatiopäivä 15.6 eli kp20/30. Alkionsiirto 18.5 eli kp23/30. Päällimmäisenä minulla kysymys: Kannattaako minun tuijottaa ollenkaan nuita...
  8. S

    Kaksplus kalenteri?

    Onko kukaan kirjoittanut tuohon kalenteriin? Itse kirjoitin yhden tapahtuman väärän päivämäärän kohdalle. Tekstiä ei pääse poistamaan, koska ei ole muokkaa- kohtaa. Saako tuota tekstiä mitenkään pois? :confused:
  9. S

    Kiinnittymiskipuilua?

    Eilen iltapäivällä alko menkkamaiset nippailut alavatsassa. Olisikohan tämä sitä ihtiään... Minulle siirrettiin koeputkihedelmöityksellä 2 alkiota ja kummallekin alkiolle tehtiin alkionkuoren avaus, joten se nopeuttaa kiinnittymistä ainakin siltä osin. Alkiokuoren avaus (AHA) - Väestöliitto...
  10. S

    Kiinnittymiskipuilua?

    Eilen iltapäivällä alko menkkamaiset nippailut alavatsassa. Olisikohan tämä sitä ihtiään... Minulle siirrettiin koeputkihedelmöityksellä 2 alkiota ja kummallekin alkiolle tehtiin alkionkuoren avaus, joten se nopeuttaa kiinnittymistä ainakin siltä osin. Alkiokuoren avaus (AHA) - Väestöliitto...
  11. S

    Endometrioosin vuoksi leikkauksia ja lapsettomuushoidot?

    Kuinka paljon löytyy kohtalotovereita joilla munasarjoja operoitu tai jopa poistettu endometrioosin vuoksi? Ja kuinka paljon tehty lapsettomuushoitoja leikkauksen jälkeen? Itseltäni v.2009 vasen munasarja poistettu ja molemmat munatorvet. Myös oikeata munasarjaa operoitu. Jossain...
  12. S

    HUOM!

    Felicitas-klinikan asiantuntija kesätauolla 4.6.2012 alkaen. Vastailee kysymyksiin vasta syksyllä. :)
  13. S

    Kuukautisten viivästyminen hoitojen alettua. Kokemuksia?

    Mulla on alkanut Suprecur-sumuttelut 15.5. Normaali kuukautiskiertoni on 28-30 päivää. Tiistaina 22.5 tuli täyteen kp28 ja tänään kp30. Hoitoni on suunniteltu tuon tiistaipäivän mukaan. Vuodon pitäisi alkaa viimeistään 28.5, jotta alkionsiirto ehdittäisiin tehdä ennen klinikan kesätaukoa...
  14. S

    Alkion kiinnittymisen parantaminen?

    Olemme mieheni kanssa suunnitelleet kokeilla seuraavassa IVF-hoidossa alkionkuoren avausta. Kuinka paljon kyseinen toimenpide parantaa mahdollisuuksia raskautua? Lääkärimme myös ehdotti että siirron jälkeen pistäisin Gonapeptyl-pistoksen tai muutamana päivänä Pregnyliä pienellä annoksella...
  15. S

    Milloin jätän e-pillerit pois?

    Minulle aloitettiin hoitotauon ajaksi Yasmin e-pillerit, joita siis popsin nyt tauotta seuraavaan IVF-hoitoon asti, aloitin ne 1.2. Anoin kesäloman 4.6-1.7 väliselle ajalle. Jos siis seuraavan IVF:n tuoresiirto tehtäisiin kesäkuun alussa, niin milloinkahan minun pitää lopettaa pillerien...
  16. S

    Milloin e-pillerit pois?

    Minulle aloitettiin hoitotauon ajaksi Yasmin e-pillerit, joita siis popsin nyt tauotta seuraavaan IVF-hoitoon asti, aloitin ne 1.2. Anoin kesäloman 4.6-1.7 väliselle ajalle. Jos siis seuraavan IVF:n tuoresiirto tehtäisiin kesäkuun alussa, niin milloinkahan minun pitää lopettaa pillerien...
  17. S

    Sormus/ neulatestin luotettavuus?

    Tiedän että joillekin kyseinen testi on antanut oikean vastauksen siitä montako lasta saa ja myöskin siinä järjestyksessä kuin tulevat. Itse jossain vaiheessa uskoin tuohon testiin kun niin monella sukulaisellani sekä tuttavallani testi antanut oikean tuloksen... nyt en enää tiedä mihin uskoa...
  18. S

    Clearbluen viikot ei nouse!

    Minulla tämä raskaus ei tunnu etenevän. Tänään menossa Dpo21, pp19 ja rv 5+0. Torstaina sain Clearbluen digiin tulokseksi 1-2 ja tuolloin oli siis menossa Dpo19, pp17 ja rv 4+5... Tein saman testin tänään uudelleen nähdäkseni, ovatko viikot nousseet... edelleenkin testiin tuli 1-2... : /
  19. S

    Ensimmäistä lastaan odottavat yli 35v

    En tiedä onko tällaista pinoa vielä olemassa, mutta siis itse ainakin kuulun kyseiseen ryhmään. :) [/URL] [/IMG] ei vielä................37v..........LA 7.9........ulkomailla Susirouva............39v..........LA 8.10.........NKL Henna-Riikka75....37v.........LA 25.10........KOKS...
  20. S

    IVF:n siirrossa 3.luokan alkio. Kukaan raskautunut ja kuinka pitkällä raskaus?

    Lähinnä sen takia kyselen kun itselleni tehty 9.1 tuoresiirto jossa siirretty 2 3.luokan alkiota. Alkioiden luokitushan on 1-4, 4 on huonoin ja 1 on TOP. Yritän tässä nyt saada toivoa teidän onnistuneista kokemuksistanne, kun tällä hetkellä ei ole oikein toiveikas olotila...

Yhteistyössä