Hakutulokset

  1. N

    Pellaako joku pixwordsia?

    PixWords -vastaukset :)
  2. N

    Kytkypuhelimen vaihto toiseen kesken kauden?

    Ensin pitää maksaa toinen pois. Pystyt siis kyllä ostamaan uuden kytkypuhelimen kesken edellisen sopimuskauden mutta se maksamatta oleva osuus tulee kerralla maksettavaksi seuraavaan laskuun.
  3. N

    Ostatko rakettaja?

    Mies sai työkaveriltaan 30e lahjakortin raketteihin joten se käytetään ja ostetaan parit paukut
  4. N

    Sikainen liitin,

    ja mun piti oikeesti 2 kertaa lukea tuo ennenku osasin "lukea ja ajatella" tuon otsikon ... :D
  5. N

    voiko uusperhe toimia edes teoriassa?

    10 vuotta on tominut uusperhekuvio, välillä on ollut taisteluita, jopa oikeudessa asti ex kanssa, mutta silti tämä toimii :)
  6. N

    onko totta?

    Kyllä se niin menee että jos isä on tunnustanut isyyden, niin on silloin elatusvelvollinen oli tapaamisoikeuksia tai ei...
  7. N

    Vanhemman oma kummi myös lapsen kummiksi?

    Minun kummi on myös poikani kummi, eli kai niin voi tehdä :)
  8. N

    No johan pomppas!!

    Elämä on! :hug:
  9. N

    Mistä kaupoista löytyy poikien vaatteita?

    ja sitten haaparannalla siinä neton vieressä missä on joskus ollu jysk... niin siinä on ainaki ollu vaatekauppa (en muista nimeä) mutta sieltäki monesti löytyny niin sisä kun ulkovaatteitaki :)
  10. N

    Mistä kaupoista löytyy poikien vaatteita?

    Haaparannan stadiumista löytyy ainaki meän poikasille mieleiset vaatteet :)
  11. N

    Palstaprojekti: VK 7 VIOLETTI

    Tuo scarletin pipo on kyllä tosi ihq :) voiskohan semmosen saada (ostaa) joku muukin?! :whistle:
  12. N

    Äiti ja lapsi kuvakisa

    mä tein just niin mutta mun ääni ei kyllä menny :/
  13. N

    Äiti ja lapsi kuvakisa

    :attn:
  14. N

    Pets Shop läppäri, mistä vaihtuu kieli?

    siis se leikki läppäri? siellä näppäimistössä, vasemmassa reunassa oliskohan ollu alin nappula...
  15. N

    Kotihoidontukipäätös kateissa.. Saiskos sen vaan hakemalla kelasta ?

    Kirjaudu pankkitunnuksilla kelan asiointi sivuille ja kato voiko sitä tulostaa sieltä
  16. N

    pankkivirkailijan moka....

    joo, totta, ihan itse allekirjoitin... mutta en yhtään hoksannu alkaa tarkemmin tarkistelemaan kuittia kun samalla katsoin lapsien perään... No, kuitenki asia on nyt korjattu!! kävin pankissa saman virkailijan kassalla ja hän korjasi asian. Kiitteli vielä kun tulin henkilökohtaisesti...
  17. N

    pankkivirkailijan moka....

    tottakai korjaan tuon asian vaikka virhe ei olekaan minun, mulla alkais omatunto koputtaa jos jättäsin asian selvittämättä...
  18. N

    pankkivirkailijan moka....

    mä en viitti antaa olla kun kyse on aika isosta summasta, jonka ne varmaan huomais jossain vaiheessa.
  19. N

    pankkivirkailijan moka....

    Onko kelleen muulle käyny koskaan näin: Kävin aamulla pankissa viemässä rahaa tilille lasten kanssa. Annoin rahat ja tilikortin sekä henkkarit virkailijalle ja sanoin että "tämä summa tälle tilille" virkailija varmisti summan vielä. sain kuitin ja allekirjoitin sen ja samalla juttelin...

Yhteistyössä