pankkivirkailijan moka....

Onko kelleen muulle käyny koskaan näin:

Kävin aamulla pankissa viemässä rahaa tilille lasten kanssa.
Annoin rahat ja tilikortin sekä henkkarit virkailijalle ja sanoin että "tämä summa tälle tilille"
virkailija varmisti summan vielä.
sain kuitin ja allekirjoitin sen ja samalla juttelin lasten kans kun ne siinä vieressä olivat, enkä katsonut kuittia tarkemmin.
Kotona aloin nettipankista tarkistaan että laskut ovat jonossa> valmiina maksettaviksi niin huomasin että virkailija oli laittanut pilkun väärään paikkaan. Eli siis tililleni oli tullut useita satoja euroja liikaa :O
Nyt mun pitää lähteä uudestaan sinne pankkiin selvittään asia kun tuskin ne alkaa puhelimessa tuommosta selvitteleen...
 
plm
Tottakai se pitää selvittää hyvä luoja sentään teidän kanssanne.
Oli virhe kenen tahansa, ei niitä rahoja pitää voi.
Ja toisaalta, itse allekirjoitit virheellisen summan. Oli se osittain omakin mokasi.
 
ggggggg
Pidähän varasi, ettei sulle käy kuin miehelleni: pankki laittoi tilille vahingossa liikaa ja kun mies meni siitä kertomaan niin siirsivät ylimääräiset rahat pois ja ottivat siitä siirrosta palvelumaksun. Tämä on kuulemma pankin oikeus eikä saanut ikinä sitä palvelumaksua takaisin vaikka valitti, että se johtui pankin omasta virheestä.
 
Tottakai se pitää selvittää hyvä luoja sentään teidän kanssanne.
Oli virhe kenen tahansa, ei niitä rahoja pitää voi.
Ja toisaalta, itse allekirjoitit virheellisen summan. Oli se osittain omakin mokasi.
joo, totta, ihan itse allekirjoitin... mutta en yhtään hoksannu alkaa tarkemmin tarkistelemaan kuittia kun samalla katsoin lapsien perään...
No, kuitenki asia on nyt korjattu!! kävin pankissa saman virkailijan kassalla ja hän korjasi asian. Kiitteli vielä kun tulin henkilökohtaisesti selvittämään asian :)
 

Yhteistyössä