Mistä kaupoista löytyy poikien vaatteita?

"mameli"
tämän itsekin haluaisin tietää. siis mistä pitkähkölle pojalle mukavia muodikkaita vaatteita? mitä merkkejä pojat nykyjään käyttää? mitä tyyliä? siis kertokaa, jos täällä isompien poikien äitejä...kiitos
 
"kolmen pojan äippä"
Lindex, H&M, Kapphall, Seppälä, JesperJunior, Name It, Anttila, pop... Tässä nyt ainakin ne peruskaupat :) Kaikista löytynee poikien vaatteita kokoon 164-170cm astiin.
 
[QUOTE="kolmen pojan äippä";23276690]Lindex, H&M, Kapphall, Seppälä, JesperJunior, Name It, Anttila, pop... Tässä nyt ainakin ne peruskaupat :) Kaikista löytynee poikien vaatteita kokoon 164-170cm astiin.[/QUOTE]

Okei, eli toivoa on. Jospa tuo poika osais sanoa ko kaupoille päästään että missä liikkeissä ne siellä kotopuolessa on käyny, ei nyt osannu äkkiseltään mittään sanoa. Ja sekä sisä- että ulkovaatetusta ollaan ettimässä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja poikiain äiti;23276704:
Joo vaan entä mistä löytyy ruokaa halvalla, siis joku kauppa mistä saa tuokaa ja se on halpaa pitkälle pojalle?
Vaikka siitä lähikaupasta löytyy ruokaa sekä lyhyelle että pitkälle ihmiselle. Jos et yllä johonki nii pyydä myyjä avuksi.
 
"kolmen pojan äippä"
Okei, eli toivoa on. Jospa tuo poika osais sanoa ko kaupoille päästään että missä liikkeissä ne siellä kotopuolessa on käyny, ei nyt osannu äkkiseltään mittään sanoa. Ja sekä sisä- että ulkovaatetusta ollaan ettimässä.
Ja piti vielä lisätä: sitten tietysti myös urheilukaupat! Niistä löytyy monesti tän ikäiselle mieluista vaatetta :)
 
älä halveksu
Vaikka siitä lähikaupasta löytyy ruokaa sekä lyhyelle että pitkälle ihmiselle. Jos et yllä johonki nii pyydä myyjä avuksi.
Olisi joo mutta kun minä olen torsi, meni kädet ja jalat niin en pääse sisältä mihinkään, kysyn vielä että mistä löytyy pitkä'lle pojalle halpaa ruokaa kun minä olen 40cm pitkä ja poika on 150 pitkä.
 

Yhteistyössä