Hakutulokset

  1. H

    Teettekö yleensä jälkiruokia?

    Olen tässä miettinyt, että pitäisiköhän alkaa tehdä tuolle tenavalle myös jälkkäriä joskus. Yleensä kokkailen kaksi lämmintä ateriaa päivässä, joista toinen useimmiten edellisen päivän ruokaa jotenkin vähän muunneltuna, mutta eipä ole tullut tehtyä pahemmin jälkiruokia. Kun tuntuu, että noiden...
  2. H

    Noista yksinhuoltajaketjuista tuli mieleeni tämmöinen

    Te muut yksinhuoltajat, mietittekö koskaan, että mitä jos teille sattuisi jotain? Mua pelottaa välillä kamalasti, että mitä jos saisin vaikka jonkun sairaskohtauksen tai kaatuisin ja löisin pääni tms, ja lapsi olisi tällöin yksin ilman hoitoa ties kuinka pitkään, ennenkuin mahdollisesti joku...
  3. H

    Viihdettä lauantai-iltaan

    Hahhaa, hyvät bileet ukoilla! :laugh: ‪???? ????‬‏ - YouTube Toivottavasti osasin laittaa tuon linkin, en oo eläessäni mitään linkittänyt mihinkään ja nyt opettelen...
  4. H

    Lastenrattaat vs matkatavarat lentokenttäbussissa

    Menin tänään rattaiden kanssa Helsingistä Vantaalle bussilla, jonka määräasema on lentokenttä, mutta on siis ihan tavallinen bussi, ei mikään Finnairin oma tms. Siinä keskellä olevassa tilassa, johon parkkeerasin rattaat, oli pari isoa matkalaukkua ja just sain rattaat mahtumaan niiden viereen...
  5. H

    10 kk vauvan huono ruokahalu ja nirsoilu

    Tyttöni on alkanut nirsoilemaan kovasti ruuan suhteen viime aikoina. Aika ajoin on samanlaista ruokahaluttomuutta ollut ennenkin, mutta mielestäni nyt muutaman viikon aikana tilanne on huonontunut. Välillä saattaa olla päiviä, ettei syö kunnon lämmintä ruokaa ollenkaan, vain rintamaitoa lipittää...
  6. H

    Vauvan huono ruokahalu

    Mun 9 kuukauden ikäinen vauvani on alkanut syömään tosi huonosti, välillä ei suostu edes maistamaan ruokaa, ja joskus kun olen sitten vähä jopa tuputtamalla saanu menee niin meinaa oksentaa ihan. Mistä ihmeestä tämmöinen vois johtua ja missä vaiheessa pitäs huolestua? Aikaisemmin söi jo ihan...
  7. H

    Unikeko vauva

    Oli tarkoitus mennä vauvan kanssa vauvakahvilaan, joka avoinna klo 9-12. No nyt se sitten nukkuu ja nukkuu ekoja päikkäreitä, ja kello on jo vaikka mitä... Kehtaisinko enää viimeiseksi puoleksi tunniksi mennäkään, jos tuo nyt edes joskus heräilee? Mikähän siinä on, että tuo tyttönen harvoin...
  8. H

    Ideoita naamiaisasuiksi?

    Vappuna olis tarkoitus lähteä 8kk ikäisen vauvan kanssa vappujuhliin, joihin pitää laittaa naamiaisasu. Keksikää pliis hyvät asut äidille ja tyttärelle, kun mulla ei meinaa mielikuvitus riittää! Budjetti on aika pieni, ettei mitään superhienoja valmiita pukuja ole varaa ostaa... :)

Yhteistyössä