Hakutulokset

  1. Hanseka

    Toisia ns. sikiöseulonnoissa kiinni jääneitä..vol 2

    Tulin päivittelemään tietoja meistä. Eli keskiviikkona meillä oli lapsivesitutkimus ja soittivat eilen ja kertoivat huonot uutiset. Sikiöllä down. osasin odottaa jotain tällästä koska ultrassa näkyi muitakin huonoja merkkejä. Ensi viikolla lääkäriin maanantaina ja antavat sitten sieltä ajan...
  2. Hanseka

    Toisia ns. sikiöseulonnoissa kiinni jääneitä..vol 2

    Hei, kiitos kaikille jotka vastasitte! Olen myös ehdottomasti sitä mieltä että tämän palstan vertaistuki on täysin korvaamatonta. Pisara82: voimia odotteluun! En voi kuvitella tuota tunnetta, olla kolmatta kertaa samassa tilanteessa. Pahoitteluni, mutta vielä on ehdottomasti toivoa...
  3. Hanseka

    Toisia ns. sikiöseulonnoissa kiinni jääneitä..vol 2

    Tää on ehkä tosi itsekästä ja typerää, mutta yksi tosi iso syy miksi en halua mennä istukkanäytteeseen/lapsivesitutkimukseen on se että pelkään toimenpidettä. Mä olen niin neulakammoinnen että pelkän verikokeen ajatteleminen saa mun mahan ihan kuralle ja olen kerran jopa pyörtynyt labraan...
  4. Hanseka

    Toisia ns. sikiöseulonnoissa kiinni jääneitä..vol 2

    Hautomo76 oon tosi pahoillani teidän tilanteestanne! Oliko ultrassanne siis selvästi nähtävissä että on kehityshäiriöitä? Millä viikolla oot nyt? Mä haluisin ehdottomasti nyt odottaa niitä verikokeita, katsoa että mihin suuntaan mennään ja sitten katsoa että mitä tehdään. Istukkanäytettä tai...
  5. Hanseka

    Toisia ns. sikiöseulonnoissa kiinni jääneitä..vol 2

    Siis mun mies kyllä tavallaan ymmärtää mutta ei nyt halua puhua asiasta hirveän paljon, vaan on sitä mieltä että on turha maalata piruja seinille kun ei vielä tiedetä mitään, ja tottahan se on. Sanoo että jutellaan vaihtoehdoista sitten kun on sen aika, mutta toki olen kertonut että mitä tässä...
  6. Hanseka

    Toisia ns. sikiöseulonnoissa kiinni jääneitä..vol 2

    Hei, täällä nyt yksi 22v ilmottautuja myös. Eli toissapäivänä oli np.ultra. Mentiin miehen kanssa todella hyvin mielin sinne, odotettiin innolla näkevämme lapsemme (nro 2, esikoinen 9kk vanha). En ollut edes ajatellut että mitään voisi olla vialla, saatika että edes jotain etsitään, olen niin...
  7. Hanseka

    Saako täällä mainostaa uutta mammaryhmää?

    Ryhmä kokoontuu 7 viikkoa putkeen, ja jos hyvin käy, niin ryhmä voi tuonkin jälkeen tavata omatoimisesti. Elikkäs järjestettyjä tapaamisia on 7kpl.
  8. Hanseka

    Saako täällä mainostaa uutta mammaryhmää?

    Koulutus jossa kävimme tuon ryhmän perustamiseksi, on rajoittanut ryhmää juuri alle 1 vuotiaille siksi, että yli 1 vuotiaat ovat jo paljon aktiivisempia, ehkä voivat poimia sanoja keskustelusta ja vaativat enemmän huomiota kuin esimerkiksi 6kk vauvat, ainakin erilaista huomiota.
  9. Hanseka

    Saako täällä mainostaa uutta mammaryhmää?

    Mio poikani Mio: Duo Projekti Elikkäs tolla lisää infoa asiasta suomeksi!
  10. Hanseka

    Saako täällä mainostaa uutta mammaryhmää?

    Juuri näin!
  11. Hanseka

    Saako täällä mainostaa uutta mammaryhmää?

    Helsingissä? Lisää osallistujia kaipaisin perustamaamme mammaryhmään...
  12. Hanseka

    8-9kk ikäiset vauvat!

    Joo meillä myös kylpeminen on kova hitti! Mä tunnen että saan aika hyvin tehtyä kotityöt, poika hengailee mukana, seuraa ja tutkii asuntoa. Ei voi valittaa :)
  13. Hanseka

    8-9kk ikäiset vauvat!

    Juu, juuri tätä mietin minäkin. Tuntuu että me ei oikeen yhdessä puuhata mitään, vaan poika tutkailee itsekseen, ja se on siis ihan ookoo, mutta mietin että miten muilla perheillä, olenko jotenkin 'huono' äiti kun en konttaa sen perässä koko ajan :)
  14. Hanseka

    8-9kk ikäiset vauvat!

    Mitä te puuhailette sen ikäisten vauvojen kanssa päivisin?
  15. Hanseka

    Mikä vika sinussa on, jonka aiot korjata?

    Mun uudenvuoden lupaus tänä vuonna oli että aijon olla ystävällisempi asiakaspalvelussa työskenteleville, katsoa silmiin, tervehtiä, ja olla huomaavaisempi heitä kohtaan. Ennen olen ollut hieman ilkeähkö, tietämättäni, mutta se tulee nyt muuttumaan :)
  16. Hanseka

    Laittaisitko lapsesi montessori päiväkotiin?

    mä kävin montessori eskarin ja ihan hyvä musta on tullut :) haha Se varmaan siis riippuu eniten siitä ketä päiväkotia johtavat, niinkuin muissakin päiväkodeissa.
  17. Hanseka

    Laittaisitko lapsesi montessori päiväkotiin?

    Juu laittaisin, ja onkin ollut hakusessa Montessori päiväkoti. Pidän heidän kasvatusmenetelmistään ja periaatteista! En tiedä vielä löytyykö tästä meidän läheltä, mutta toivon ainakin että sittenkun on aika niin saisin pojan montessori päiväkotiin!
  18. Hanseka

    Ilmainen kuvanmuokkausohjelma?

    PhotoScapea käytän kun muokkaan kuvat blogiini, voit käydä kattomassa kuvia miopoikanimio.blogspot.com Perus hyvä. Tietty joku PhotoShop ois parempi, mutta tuo on ilmaiseksi mielestäni hyvä ohjelma!
  19. Hanseka

    5h automatka 1 vuotiaan kanssa

    poika 8kk, ja hyvin meni nyt viikonloppuna 5h sinne ja 5h takas. Nukkui ja loput ajat päästeli ilon kiljahduksia takapenkillä. Kiinnitin peilin niin että hän näki itsensä, ja se oli hauskaa, samalla mä näin mitä poika puuhaili. Toki on eroa 8kk ja 1 vuotiaalla, mutta näin siis meillä. EI ollut...
  20. Hanseka

    Lisätienestejä

    Kiitos vinkeistä.

Yhteistyössä