Hakutulokset

  1. L

    <3Heinäkuiset2014<3 -Joulukuussa-

    Hei! Mahtuisko vielä mukaan?? lemonade, 28, 20.7.2014, K-PKS, toinen lapsi (ennestään tyttö 8/2012) Eli 28-vuotias 1v4kk tytön äiti uudelleen raskaana. Jouluna kerrottiin sukulaisille, vaikka viime ultrasta onkin aikaa. Kierto oli pidempi ja polilla sydämensyke näkyi 7+3 ja laskettuaika...
  2. L

    Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

    Tein eilen testin ja tuli haamujen haamu. Teen perjantaina uuden kun silloin ois vastaa 2vkoa kulunu oviksesta.
  3. L

    <3 PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol. 29 <3

    Mä stressaan jo kauhiasti että milloin testaan ekan kerran..outoa vaikka ei niin kauheeta vauvakuumetta varsinaisesti oo niin silti..
  4. L

    Toinen lapsi 2014?

    Hei kaikille! Olen 1-vuotiaan tytön äiti ja olemme miehen kanssa nyt yrittämässä kakkosta. Vasta yk3 menossa, kun menkat pysyivät poissa piiiiitkään. Viime viikolla sain hymynaaman clearbluen digiovistestiin (kp17?) ja nyt jännittää että tapahtuukohan mitään.. Tyttö saatiin avustetusti alkuun...
  5. L

    Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

    Iiik! Tää on niin mun ketju :D Kakkosta aloitettiin nyt yrittämään ja kolmas kierto menossa. Clearbluen digiovistesti näytti hymynaamaa viime viikolla keskiviikkona (kp17?) ja nyt sit tuskailen milloin viittis ruveta testailemaan..malttais vähän vielä odotella..
  6. L

    <3 PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol. 29 <3

    Heippa! Mahtuuko joukkoon yksi yhden 1v tytön äiti? Kaksi kiertoa vasta takana, eilen tuli aamupäivällä clearbluen digitestiin hymynaama josta erittäin onnellinen koska raskaaksi tuleminen oli haasteellista juuri ovuloimattomuuden takia. Nyt koitan pohdiskella taas noita ovisjuttuja ja kuinka...
  7. L

    The Esikoishaaveista plussanneet 2011 & 2012

    Heippa kaikille pitkästä aikaa! Mä päivittelen täällä kuulumiset, niin huonosti saan kirjoteltua täällä kun enemmän sit facebookissa tulee oltua. Eilen oltiin neuvolassa, turvotuksia ollut jo useamman viikon ja toissa viikolla kävin äippäpolilla kun paineet pikkasen koholla ja pikkunen ei...
  8. L

    Syyskuun Söpöliinit 2012 *Elokuussa*

    Heippa kaikille pitkästä aikaa! Mä päivittelen täällä kuulumiset, niin huonosti saan kirjoteltua täällä kun enemmän sit facebookissa tulee oltua. Eilen oltiin neuvolassa, turvotuksia ollut jo useamman viikon ja toissa viikolla kävin äippäpolilla kun paineet pikkasen koholla ja pikkunen ei...
  9. L

    The Esikoishaaveista plussanneet 2011 & 2012

    Neuvolakuulumisia: Eilen en jaksanut kirjotella joten laitetaan nyt sit. Painoa oli tullu melkein kilo/vko kolmen viikon aikana!! Jaiks! Mutta turvotuksia oli kyllä nyt ekaa kertaa. Verenpaineet ok, pissa nega, Hb 121, vauva liikkuu kovasti ja sf-mitta oli 29 eli pikkasen tasottunu. Nyt alkaa...
  10. L

    The Esikoishaaveista plussanneet 2011 & 2012

    Tuunpas vaan tänne poksumaan!! On niin kuuma, tuskaa, mut onneks luvattu sadetta yöks ja huomiseks. Nyt alkoi jo vähän viilentyä kun aurinko meni pilveen ja asteetkin putos heti muutamalla pykälällä. Sormet olleet kipeät jo about neljä päivää ja pari päivää myös varpaat ja jalkaterät...
  11. L

    Syyskuun Söpöliinit 2012 *Heinäkuussa*

    Chizu: Onnea valmistumisen johdosta! :flower: Sf-mitta oli viikoilla 28+3 28cm ja koko ajan yläkäyrällä menty. Maanantaina seuraava neuvolakäynti niin saas nähä mitä sit näyttää!! Tukivyö oli käytössä keväällä kun masu alkoi kasvaa, enää en ole sitä kauheasti käyttänyt kun jotenkin enemmänkin...
  12. L

    The Esikoishaaveista plussanneet 2011 & 2012

    Tervetuloa uudet palstailijat! Nyt alkaa kelit lämpeneen ja täällä vaan hiki virtaa..kuuma!! Vielä on kesää jäljellä..huh.. Paljon ollaan saatu kotona tehtyä täs viime päivinä, tosin meikäläinen ollut enemmänkin komentamassa mut silti :D Tänään ois voinu lähtee kavereita kattomaan, mutta en...
  13. L

    Syyskuun Söpöliinit 2012 *Heinäkuussa*

    Bastet: Me otettiin vakuutus, just saman syyn takia. Ite ollu kauhee korvakierre yms lapsi pienenä joten haluan varautua kaikkeen.. Ja mulla sit sellanen pieni taikauskosuus, että jos oisin jättäny vakuutuksen hakematta niin.. Ihanaa, täällä rupes satamaan kaatamalla vettä! Mutta taisi jo...
  14. L

    Syyskuun Söpöliinit 2012 *Heinäkuussa*

    Unohdin tulla eilen poksumaan, joten poksutaan hieman myöhässä! 30+1 POKS!! En vaan oikeesti ymmärrä mihin tämä aika menee, viikot vaan hurahtaa ohi. Onneks kaikki hankinnat on tehty niin ei tarvi niitä stressata tai miettiä. Huomenna aattelin mennä kattelemaan jos alennusmyynneistä tekis...
  15. L

    Esikoishaaveista 2011 & 2012 plussanneet

    nellielli: Mun pitää oottaa synnytystapa-arvioon sit varmaan :laugh: Siinä vaiheessa kyllä ihan sama, on jo niin lähellä h-hetkeä ettei auta enää tietää :D Mulla maha ihan edessä! Siks ihmettelenkin..ja kaikki veikkaa poikaa! No, eipä se masun muotokaan aina kaikkea kerro =) Maha ollu tänään...
  16. L

    Syyskuun Söpöliinit 2012 *Kesäkuussa*

    Oliviaa: Ostin ite just Omon Sensitivea, tiedä sit onko hyvää vai ei kun en oo vielä testannu. Biba: Ite en suosittelis Levolacia, se nimittäin saattaa tehä sen että jos joutuu kauan käyttään niin voi joutua sit käyttämään jatkossakin, saattaa aiheuttaa vähän niin kuin "riippuvuutta"...
  17. L

    Syyskuun Söpöliinit 2012 *Kesäkuussa*

    wasabi: Meilläkin yläkäyrällä mennään, mut eipä siitä mitään erikoista sanottu ainakaan vielä. Ite oon ollu melkein 4,5kg (kolmas lapsi, kaikki yli 4kg, voi äiti parka!) mutta mies 3,5kg joten lääkärillä oli se toive varmaan, että vauvan paino tulee olemaan jotain siltä väliltä. Mulla seuraava...
  18. L

    Esikoishaaveista 2011 & 2012 plussanneet

    Pikkumyy: :heart: nellielli: Me saatiin myös silloin rakenneultrassa tyttölupaus, mut jotenkin jäi epävarma olo kun napanuora oli edessä ja muutenkin tämä mahoton liikuskeli miten sattuun, niin en tiiä kuinka varmaa oli sit loppujen lopuks :D Mutta aluks olin tietty ihan sokeena tytöstä että...
  19. L

    Syyskuun Söpöliinit 2012 *Kesäkuussa*

    Yeppee: Onneks kaikki meni hyvin :hug: kaktuspiikki: Täällä sama homma! Pää alaspäin köllötellään ja painaa ihan mukavasti! Eilen valitinkin illalla miehelle, kun kävin vessassa ja menin samantien suihkuun niin heti sai mennä uudestaan mutta ei sit tullukaan juuri mitään.. Sattu vaan painaan...
  20. L

    Esikoishaaveista 2011 & 2012 plussanneet

    No niin! Onpa ollu mahtava loppuviikko! Mies piti myös pidennetyn viikonlopun ja oltiin mökillä ke-pe, saunottiin+uitiin+herkuteltiin/syötiin. Perjantaina käytiin vuokraamas leffoja, töllöteltiin pari ja eilen käytiin mummun ja vaarin mökillä syömässä. Tänään saatetaan vielä käydä mökillä jos...

Yhteistyössä