Hakutulokset

1. P

Tyttäremme saa nimekseen Justiina!

Hienoa, olen "nimikateellinen".. meillä kun on kaksi poikaa... :D Jos olisi ollut tyttöjä/tyttö niin nimet olisivat olleet Justiina ja/tai Siiri.. :D olis kyllä tullut valinnan vaikus..tai sitten Siiri Justiina :D
  2. P

Miksi plussalla ei ole enään "annetaan pois" osastoa??

Olen kuullut kyllä paljon hyvä noista facebook-sivustoista, mutta kun en ole sielläkään enää... :D Oi voi..jos kannan tavaraa pihalle, lappu päälle "saa ottaa" :P
  3. P

Täytyy tutustua noihin. Olen jo niin laiska edes laittamaan kuvia tms koneelle... :D
  4. P

Laiska olen myymään tms vaatteita/tavaroita.... :/ Huomaa että on tovi vierähtänyt palstailusta
  5. P

YLElle eni vuonna 451.000.000,00 euroa!

Ja mitäköhän järkeä on maksaa huonosta tarjonnasta ja siitä että 80% kerroista esim. ohjelmien teksitys puuttuu.. Mun puolesta voisivat lakkauttaa koko kanavat...
  6. P

En mahda mitään, mutta loukkaannuin...

On kyllä kummeus mennyt jossain vaiheessa metsään ja pahasti... Meillä on kummit valittu tulevalle lapselleen sillä perusteella, että jos meille vanhemmille jotain kävisi, luottaisin heihin 100%:sti, että olisivat valmiita ottamaan lapset heti... Esikoisen kohdalla yksi kummi on loistava, loput...
  7. P

Miehen Joululahja pino = listataan omat valinnat!!!!!!!!!!!!!!!!

Ostin murulle thaimaasee 'miniloman' ja varmaan jonkun keittokirjan vielä :)

Yhteistyössä