Laiska olen myymään tms vaatteita/tavaroita.... :/ Huomaa että on tovi vierähtänyt palstailusta
Parempipuolisko 19.03.2012 #1 Laiska olen myymään tms vaatteita/tavaroita.... :/ Huomaa että on tovi vierähtänyt palstailusta
mamatsu 19.03.2012 #2 Jeps sitä kaipailen minäkin edelleen.Onhan tuolla nuo markkinat,mutta oli se vanha systeemi kivempi.
hyt 19.03.2012 #4 Vanha oli parempi. Mutta kokeile tori.fi, siellä olen antanut pois yhtä ja toista ja kaikki on mennyt. Myynytkin olen siellä, toimii.
Vanha oli parempi. Mutta kokeile tori.fi, siellä olen antanut pois yhtä ja toista ja kaikki on mennyt. Myynytkin olen siellä, toimii.
Parempipuolisko 19.03.2012 #5 Täytyy tutustua noihin. Olen jo niin laiska edes laittamaan kuvia tms koneelle...
"juups" 19.03.2012 #6 Itse suosin nykyään facebook-kirppiksiä, myynti/osto/vaihto-sivuja on siellä paljon.
Parempipuolisko 19.03.2012 #7 Olen kuullut kyllä paljon hyvä noista facebook-sivustoista, mutta kun en ole sielläkään enää... Oi voi..jos kannan tavaraa pihalle, lappu päälle "saa ottaa"
Olen kuullut kyllä paljon hyvä noista facebook-sivustoista, mutta kun en ole sielläkään enää... Oi voi..jos kannan tavaraa pihalle, lappu päälle "saa ottaa"