Hakutulokset

1. A

Legginsit yli 25 vuotiailla.....

Olen ylipainoinen ja nyt vieläpä raskaana ja käytin legginssejä koko kesän. Pitkän mekon tai tunikan kanssa tosin vaan. Itsestä kun ne on mukavat niin hällä väliä mitä muut ajattelee, kun nyt siistiltä kuitenkin aina näytän ja ikäiseltäni ihan. Ikää 33v ja lapsia 3+maha
  2. A

Mitä luulet saisitko iskettyä yhden yön seuraa jos NYT memisit baariin bilettämään?

Normitilassani kyllä aina on ollut tilaisuus, vaikken koskaan sitten ole sitä käyttänyt. Vaikka olen ylipainoinen, niin aina on komeita seuralaisia tarjolla, eikä koskaan tarvitse itse maksaa juomiaan. Nyt rv 35 luulen että ei kävisi flaksi :D
  3. A

Joulupukin hinta???

Paljonko teidän mielestänne olisi sopiva korvaus pukille... Kyseessä puolituttu ihminen, omistaa itse pukin asun. On huippukiva tyyppi ja erinomainen pukki, kysyy etukäteen yksityiskohtia lasten kuluneesta vuodesta jotta osaa jutustella jne. Muutenkin ottaa toiveita vastaan. Viipyy kohtuuden...
  4. A

Koirista tietävä, minkälainen on perhoskoira?

Kyllä mullakin perhonen oli ensimmäinen lemmikki, tosin asuin sen syntyessä vielä mun perheen luona ja meillä oli ollut koiria ennenkin. Muutin omilleni 18v kun koira noin ½v, eli siis ihan korvantaukset märkänä. Hienosti meni! Ja osittain varmaan juuri siksi menikin, kun sille ekalle lemmikille...
  5. A

Näinpänäin. Tuskinpa kukaan oikeasti oman koiran omistava (etenkään jos omakaan ei ole kuin onneton rääpäle) olisi ylpeä siitä, että toisen lemmikki kärsii. Meitä on moneen junaan.
  6. A

Niinpä, MIKSI?? Sit ihmetellään miksi pienet koirat on säikkyjä ja haukkuu - no kun isojen koirien omistajat antavat omiensa pelotella pienet pentuna henkihieveriin!
  7. A

Joo tietty koirastakin paljon riippuu. Meillä oli tosiaan jo 10v, että alkoi ikä jo painaa ja siksikin varmaan oli herkemmällä. Kyllä mun äidin perhoskoirat (nuoremmat) kesti vauvaseuraa paljon paremmin. Ja tietty meidän muksu oli ylivilkasta liikkuvaista sorttiakin, aina ehti koiraressun...
  8. A

Mun kokemuksen mukaan myös tassuistaan on tosi herkkiä, saattavat jopa purra jos vieras tai koiran mielestä väärä ihminen koskee vahingossakaan tassuihin. Ei tietenkään kaikki yksilöt, eihän mitään asiaa/piirrettä voi minkään rodun kohdalla yleistää täysin. Mutta ongelma on siinä, että pennun...
  9. A

Mielestäni ei sovi lapsiperheeseen. Mun äiti kasvattaa kyseistä rotua ja itselläni oli perhonen 10v ajan. Meidän piti luopua koirasta siksi, että ei enää sen ikäisenä tottunut meidän vauvaan, joka 6kk iässä alkoi konttailla ja takertua koiraan. Toki pennusta asti teille tullut perhonen tottuu...
  10. A

Monesko ostajaehdokas osti teidän asunnon?

Ensimmäinen. Tosin kiinnostuneita oli jo siinä vaiheessa muistaakseni 5. Täyden hinnan maksoi, paperit oli allekirjoitettu 6h sisään siitä kun kämppä tuli etuovessa myyntiin/näkyviin.
  11. A

Onko 5v mielestänne huomenna päiväkotikunnossa kun on suht pirteä ja leikkii ja syö, mutta lämpöä 37,6 ja

Olennaista on myös mistä kuume on mitattu? Kainalosta mitattuna on reippaasti (koska todellisuudessa olisi enemmän) mutta peräsuolesta mitattuna ei estä päiväkotiin menoa jos muut oireet on jo ohi menossa. Juuri tänään keskustelin lääkärissä saman asian halki meidän 2,5v osalta kun on ollut...
  12. A

Uskomatonta! Poliiseilla on jotkut uudet laitteet autoissa, mitkä itse kattoo/valvoo koko ajan rekisterikilpiä,

Itse olen sillä linjalla, että jos pahiksia saadaan kadulta tarkemmalla valvonnalla/seurannalla/ millä lie, niin mua saa kyylätä niin paljon kuin resursseja on. Kuunnelkoot mun puhelinta, vaikka salakatselkoot saunassa (reppanat poloiset kärsisi enemmän kuin minä siitä näystä), kytätkää mun...
  13. A

Te joille ei tule pukkia, vaan lahjat ilmestyy esim. kuusen alle....

Meillä on vähän sekoitus kahta ääripäätä. Meillä käy pukki, vaikka alunperin ei olisi haluttukaan (mun suvussa on aina käynyt pukki, miehen suvussa taas ei koskaan kenelläkään). Mutta pukki ei ole ainoa jolta saa lahjoja, vaan pukki tuo vain pari lahjaa (koska muutenhan kaikille maailman...
  14. A

Miehen Joululahja pino = listataan omat valinnat!!!!!!!!!!!!!!!!

Hei älä rahaa sure, jos ei ole paljon laittaa lahjaan niin keksi joku oma juttu. Lahjakortti selkähierontaan tai vaikka kuponki jolla saa suuseksiä kerran :) Kyllä sitä pennittömälläkin on annettavaa, kun antaa rakkaudella! Iloista joulua!!
  15. A

Miehen Joululahja pino = listataan omat valinnat!!!!!!!!!!!!!!!!

Hugo Bossin dödö+tuoksu ja joku kiva neulepusero (jota en ole vielä löytänyt).

Yhteistyössä