Miehen Joululahja pino = listataan omat valinnat!!!!!!!!!!!!!!!!

• Viestiketjun aloittaja "hönö"
  • Ensimmäinen viesti
"hönö"
En kaipaa vinkkejä niinkään, mutta olisi kiva lukea mitä muut ovat päätyneet hommaamaan/tekemään/antamaan rakkaimmalleen tänä jouluna! Eli luetteloa pystyyn, mielellään myös vähän hintaluokkaa perään (jos joku etsii ideoita lahjaan)!!

meillä
mies saa autoimurin 60e, navigaattorin 149e ja lapset haluu kuulemma ostaa/tehdä jotain isille, annan jokaiselle kolmelle 30e rahaa, ostakoon lahjan tai tekotarpeet lahjaan.

Partakone 80€, kotiparturilaite 20€, isäntä vastaan emäntä-lautapeli 25€ ja leffailta kanssani elokuvateatterissa tammikuussa, kun saadaan lapset hoitoon..liput about 20€, hoitajalle 20€ :)

"Minnie"
Isäinpäivälahjaksi ostin jo kotiteatterin ja just Jack&Jonesin talvitakin. Jouluaattona taitaa minun mies saada vain jotain hyvin pientä...ehkä deodorantin ja t-paidan tai jotain vastaavaa.

Omalle isälleni ostan häkävaroittimen, se tykkää käytännön lahjoista =)

jos olis rahaa niin ostaisin partatrimmerin, jonku pleikan pelin ja uuden puhelimen. Mutta ku ei oo... Eli ei saa mitään :(
Hei älä rahaa sure, jos ei ole paljon laittaa lahjaan niin keksi joku oma juttu. Lahjakortti selkähierontaan tai vaikka kuponki jolla saa suuseksiä kerran :) Kyllä sitä pennittömälläkin on annettavaa, kun antaa rakkaudella! Iloista joulua!!

"nökö"
Minäpä jään seuraamaan tätä ketjua, kun mun kaikki ideat menee pilalle :)

Piti ostaa miehelle yksi tietty lautapeli, josta on haaveillut jo pitkän aikaa. Sai kehveli sen kavereiltaan juuri synttärilahjaksi. Piti ostaa Mentalwearilta yksi t-paita sille (toki mukaan muutakin), niin eipä ollut kokoja jäljellä. Piti ostaa navigaattori, niin äiti soitti juuri tänään, että he ovat ostaneet sen. Huoh. Mä en perinteisestä kalsarisukkalinjasta tykkää, kun mies saa niitä omalta äidiltään. Jospa mä tästä ketjusta löytäisin jonkun kivan idean..

Yhteistyössä