Hakutulokset

  1. B

    +++ KESÄKUUSSA PLUSSAAVAT, heinäkuuta suunnittelevat +++

    Kaikille negannelille ja tädin kohtaamille tsemppiä! Ja erityisesti Jensarille onnea ekaan hoitokiertoon! Viola30: toivottavasti olet jo kokonaan päässyt virtsiksestä ja pääsette yrityksen makuun:) Amalialla taisi olla se lyhyt kierto - ei muuta kun lääkärille tutkittavaksi niin pääset...
  2. B

    +++ KESÄKUUSSA PLUSSAAVAT, heinäkuuta suunnittelevat +++

    Iloksi pahoittelut täältäkin. Tsemppiä ja jaksamista - nauti kesästä ja palaa yrityksen pariin rentoutuneena syksyllä :hug: Sisa ehkäpä tuo kuukauden tauko on vaan hyväksi raskautumiselle - tai voipi käydä niin, että juuri silloin kun ei olisi paras mahdollinen aika niin tärppi käykin :O...
  3. B

    +++ KESÄKUUSSA PLUSSAAVAT, heinäkuuta suunnittelevat +++

    Viola30: onnea ovisplussasta - täälläkin vahva ovisplussa saatu tänään ja huomenna toivottavasti päästään hyödyntämään :) Sisalle kiitos eilisen illan pelastamista - tajusin vasta itekkin, että huomennahan on vielä hyvä päivä pupuilla ja saada vaikka tärppikin :) Harmillista Zanca :hug...
  4. B

    +++ KESÄKUUSSA PLUSSAAVAT, heinäkuuta suunnittelevat +++

    Rontti1: Samoja fiiliksiä täälläkin. Välillä tuntuu, että miksi ihmeessä haluisin toisen vauvan suht pienellä ikäerolla, kun ei välillä tuntuu ettei selviä tämän yhdenkään kanssa... Sitten taas innosta hihkuen katselen niitä kaksostenvaunuja =) Pelottaa että ei onnistu ja välillä pelottaa ettei...
  5. B

    +++ KESÄKUUSSA PLUSSAAVAT, heinäkuuta suunnittelevat +++

    Viola30: hienoa! siitä se lähtee ja kohta plussa pärähtää :hug: En mitenkään yltiöpositiivisella päällä ole tänään :p Katselin jo huutonetistä kaksostenrattaita =) Oon jo suunnitellu vaikka mitä, että paras olisi sen plussan pian tulla! Täällä ei pelkkiä negoja kauaa aiota katsella. Mulle...
  6. B

    +++ KESÄKUUSSA PLUSSAAVAT, heinäkuuta suunnittelevat +++

    Kiitos Sisa ja iloksi! En ois kyllä ite mitenkään tajunnu, että ne testit voi olla jossain luontaistuotehyllyssä, ei tullu mieleenkään :D Täytyy lauantain kauppareissulla ostaa - kohtahan alkaa olla testipäivät =) Huomenissa voin aloittaa noilla davidin testeillä, kun niitä tuolla laatikossa on...
  7. B

    +++ KESÄKUUSSA PLUSSAAVAT, heinäkuuta suunnittelevat +++

    Varsinkin apuja tarvitseville paljon plussapuhureita :hug: Muistan kyllä tuon tunteen vähän liiankin hyvin, kun tuli pudottua korkealta monena kuukautena... Toivottavasti ei tarvitsisi itse hoitoihin tälläkään kertaa hakeutua! Alussahan vasta tämä yritys on. Mutta harmittaa tuo, että tota...
  8. B

    +++ KESÄKUUSSA PLUSSAAVAT, heinäkuuta suunnittelevat +++

    SiSa: Oon muuten luullu etten ovuloi läheskään joka kierrossa... Jos se onkin noi testit, hitto! Viime kierrossa tuli selkee plussa, mutta edellisessä ei mitään. Kierrot yhtä pitkät ja samanlaiset tiputteluvuodot. Ja noita testejä käytin neljässä kierrossa ennen kun esikoinen tärppäs ja kahdessa...
  9. B

    +++ KESÄKUUSSA PLUSSAAVAT, heinäkuuta suunnittelevat +++

    Kiva, kun on muitakin uusia täällä:) Täällä näyttää olevan muutamia, joilla on lääkkeitä apuina - toivottavasti niiden avulla tärppää! Mulla ei oo kokemusta moisista, kun pari viikkoa ennen ensimmäistä lääkärin tutkimuskertaa sainkin lokakuussa 2009 plussan=) Nyt en kyllä ajatellut ootella...
  10. B

    +++ KESÄKUUSSA PLUSSAAVAT, heinäkuuta suunnittelevat +++

    Ihanaa, kun on lämmintä :heart: Tyllerönmamma - mulla on ihan samoja ajatuksia myös. Miksi ihmeessä tää kuume on nyt jo noussut korkealle, vaikka vastahan tuota esikoista kuumeiltiin :confused: Välillä vaan mietin uutta vauvaa, vaikka tyttökin on ihan vauva vielä. Eikä ole ollut mitenkään...
  11. B

    +++ TOUKOKUUSSA PLUSSAAVAT, kesäkuuta suunnittelevat +++

    Tsemppiä minnarun :hug: Ja muillekin plussapuhureita vielä! Oireista/oireetomuudesta sen verran kokemusta tuosta yhdestä raskaudesta että se ainut kierto, jossa ei ollu oireen oiretta osottautui plussakierroksi! Ensimmäinen oire oli raskaudesta oli se, kun tunsin vauvan liikkeet ekaa kertaa:)...
  12. B

    +++ TOUKOKUUSSA PLUSSAAVAT, kesäkuuta suunnittelevat +++

    Uusi kuumeilija ilmoittautuu :) Tosin taitaa joutua suoriltaan kesäkuun plussailijoihin, koska taitaa huomenna alkaa kp1. Tuhruillu jo muutaman päivän... Kakkosta kuumeilen - tyttö on syntynyt 7/10 eli nyt 10 kk. Imetän vielä 5 kertaa päivässä, joten voi olla mahkut vähissä, mutta kovasti...

Yhteistyössä