Hakutulokset

  1. N

    <3 Heinäkuun Onnenhiput 2011 <3 Tammikuu<3<3<3<3

    Aloitinkin tän päivän reippaasti spinningillä. En uskaltanut ihan "täysillä" polkea, kun ollut vähän pitempi tauko. Osaako kukaan sanoa kuinka kauan tollasta harrastusta pystyy jatkamaan? Mua huolestuttaa toi rattaiden hankinta, kun en ymmärrä niistä mitään, minkälaiset on hyvät...
  2. N

    <3 Heinäkuun Onnenhiput 2011 <3 Tammikuu<3<3<3<3

    Pahoittelut suru-uutisista :hug: mulla menee ajatukset sellasta vuoristorataa taas :D ensin on hyvä fiilis ja kaikki on niiin ihanaa, ja sitten alkaakin ahdistaa, että ei tästä mitn tuu, en mä pärjää. Kai nää tuntemukset alkaa jossain kohtaa helpottaa. Miehen mukanaoleminen: Juteltiin...
  3. N

    <3 Heinäkuun Onnenhiput 2011 <3 Tammikuu<3<3<3<3

    hyvää uuttavuotta ja kiitos uudesta pinosta kukkaiskeijulle Selvisin yövuorosta hengissä. Tänään tuli täyteen 10+0, JEE ja enää 10 päivää ultraan (: Piti päästä sitä tänne mainostamaan :D muumi82 hyvä idea (: oon mukana, vaikka ratkean varmaan ensimmäisenä. Pitää kuitenkin yrittää, jos...
  4. N

    <3 <3 <3 Heinäkuun Onnenhiput 2011 Joulukuussa <3 <3 <3

    Onko kaikilla jo uudenvuodenjuhlasuunnitelmat tehty? (: Itse menen yövuoroon ja vähän jännittää miten jaksan pysyä hereillä. Ennen yövuorot ollut ehdottomasti lemppareita, mutta nyt kun tää väsymys on ihan omaa luokkaansa, eikä voi käyttää edes mitn piristeitä, niiin saa nähdä miten käy. Eli...
  5. N

    <3 <3 <3 Heinäkuun Onnenhiput 2011 Joulukuussa <3 <3 <3

    onnea hyvistä ultrakuulumisista, ja toi Merlinan kuva :heart: muiden ultrakuviakin kattoo nykyään ihan eri tavalla ((: en ole vielä pohtinut millon kerron pomolle tilanteesta, mutta tuskin nyt hetkeen ainakaan. Mulla loppuu huhtikuussa työsopimus ja silloin pomo kyselee halukkuutta tulla...
  6. N

    <3 <3 <3 Heinäkuun Onnenhiput 2011 Joulukuussa <3 <3 <3

    Sinderellalle voimia ja halauksia :hug: Minä sain vihdoin ja viimein sen ultrakutsun, eli nyt sitten jännityksellä odotan tammikuun 11. päivää. Menisipä aika nopeesti. Ja tuosta kiukuttelusta täytyy sanoa: oon aina ollut aika temperamenttinen, mutta nyt oon saanu sellasia raivareita, että...
  7. N

    <3 <3 <3 Heinäkuun Onnenhiput 2011 Joulukuussa <3 <3 <3

    memelle kovasti voimia :hug: mä ootin, että ois tullu jo tänään kutsu sinne ekaan ultraan, mutta ehkä vähän hätäilin taas.
  8. N

    miten raskaaksi?

    mulla ainakin raskaustesteissä näkyi tosi haaleat viivat, koska viikkoja oli ehkä juuri ja juuri se 5 kun testit tein. Joten haalea viiva voi johtua siitä, että raskaus on niin alussa, eikä pissassa ole vielä paljoa istukkahormoonia. kannattaa huomenna aamulla marssia terveyskeskukseen...
  9. N

    <3 <3 <3 Heinäkuun Onnenhiput 2011 Joulukuussa <3 <3 <3

    Kiitos neuvoista. Eiköhän sitten ultraan mentäessä selviä mikä on sen sairaalan toimintatapa. Oon vähän hätähousu vaan kaikessa :D Äitityspakkauksen meinasin ottaa, kun ensimmäinen lapsi (: Eilen jouduin lähtemään päivystykseen, kun oli ihan virtsatietulehduksen oireet. Mulla oli...
  10. N

    <3 <3 <3 Heinäkuun Onnenhiput 2011 Joulukuussa <3 <3 <3

    Minä otin rokotteen, kun neuvolantäti sitä tarjosi. Enpä sitä sen kummemmin edes miettinyt tai ajatellut, että siinä olisi jtn "pahaa". (Mediakin on onnistunut aika näppärästi lietsomaan tälläistä rokotepelkoa. Mutta siis jokaisen oma valintahan se on, ja luulenpa että kaikessa on aina puolensa...
  11. N

    <3 <3 <3 Heinäkuun Onnenhiput 2011 Joulukuussa <3 <3 <3

    Hei (: Mahdunkohan vielä mukaan? Ensimmäinen lapsi tulossa ja LA olisi 30.7 Nyt viikkoja 7 + 6 ja ensimmäinen neuvola käynti takana. Kovasti jännittää ja ekaa ultraa odottelen. Tammikuuhun tuntuu olevan vaan niiiiiiin pitkä aika (: Ja synnytys tapahtunee KOKS:issa (:
  12. N

    pidänkö vai enkö pidä

    nyt on hyvät neuvot kalliit. olen vähän aikaa sitten saanut tietää raskaudestani, joka ei siis ole millään tavalla suunniteltu juttu. Olen vielä nuori ja lapsen isä on selvästi ilmoittanut, että haluaa minun tekevän abortin ja jos lapsen pidän niin ei halua olla tekemisissä. Emme seurustele...

Yhteistyössä