Hakutulokset

  1. P

    * OYS 2011 hoidot *

    Minun hoitoni on siirtynyt viikolle 14, jospa enempää vastoinkäymisiä ei matkaan tulisi. Toisessa ultrassa kaikki näytti hyvältä; yhteensä 18kpl 10-13mm:n kokoisia "kavereita". Nyt pienennetään pikkuisen Menopur-annosta, ettei homma aivan taas karkaisi käsistä.
  2. P

    * OYS 2011 hoidot *

    kn071: Minulle sanottiin apteekissa kun viimeksi päivittelin tuota Suprecuria, kun myydään vain kahden pakkauksissa, että he voivat kyllä tarvittaessa avata paketin ja myydä vain yhden pullon. Voi kun olisi tuon tiennyt itse silloin ekassa ivf:ssä, minulla jäi 1 suprecur -pullo kokonaan...
  3. P

    * OYS 2011 hoidot *

    Täällä jo 2 viikkoa Suprecuria takana ja kuukautisia ei vain kuulu. Hoitaja kehoitti tekemään raskaustestin varulta; no ylläri ylläri kun oli negatiivinen. Kyllä nämä 10 vuotta on vieneet jo toivon luomuplussasta! Hoitaja käski menemään keskiviikkona kuitenkin ultraan vaikka kuukautisia ei olisi...
  4. P

    * OYS 2011 hoidot *

    Täällä hyppää kans uusi "oyssilainen" mukaan. 2.ivf olisi suunnitteilla viikolle 13. Sumuttelut (Suprecur) ovat nyt menossa ja ens viikolla olisi eka ultra... menkkoja ei vain näy eikä kuulu :( Terolut on myös tässä kierrossa käytössä ollut niin kuin ennenkin ja muistaakseni silloinkin menkat...
  5. P

    Oysissa hoidoissa olevat!

    Kiitti Milli pikaisesta vastauksesta. Itse olen todella kypsänä koko OYS:iin tällä hetkellä. Soittaminen sinne on ihan mahdotonta. Ei minulla ainakaan ole mahdollisuus aina olla töissä pois paikaltani tuntia soittelemassa jonnekin pääsemättä koskaan läpi. Ärsyttää, että kaiken muun lisäksi monet...
  6. P

    Oysissa hoidoissa olevat!

    Heippa kaikille! Uutena hyppää pinoon hän :) Täällä odotellaan pääsyä 2. IVF-hoitoon, tietääköhän kukaan missä OYS:ssa mennään tällä hetkellä jonotusajoissa? Syksyllä sanottiin jonojen olevan 6-8kk, samoin sanottiin vuosi sitten kun suuntana oli 1. IVF, tuolloin pääsimme kuitenkin "jo" 5kk:n...

Yhteistyössä