* OYS 2011 hoidot *

bluebaby: Minulla oli syyskuussa ICSI-hoidon jälkeiset menkat, sitten lokakuussa normaali vuoto ja marraskuussa, kun vuoto alkoi piti soittaa OYS:iin ja pääsin PAS:iin. Ainoa lääke jota olen joutunut PAS:ssa käyttämään on Luget, koska mie saan ovulaation, mutta joillakin käytetään lääkkeitä.
 
HOIDOKIT

kn071........................1.IVF...... ..........................vko 13
PeppiMaija..................2.IVF....... .........................vko13
Mansikkatyttö..............2.ICSI 2.PAS.....................huhti-touko
marikukka83................4.IVF........ .......................vko15
sunray.........................2.IVF.... ............................vko18
tuulia84......................2.IVF..... ........................Toukokuu
Milli81........................2.IVF 1.PAS... ..... ..........Touko-Kesäkuu
onlyer........................INSSI..... . .. .......................??
Nyppy.......................1. IVF................................jonos sa
sannuli-81..................2.IVF............... .... ..........syksy
bluebaby....................1.IVF....... .......................syksy
Joanie......................2.IVF 1.PAS.......................??
Mariq.........................1.IVF..... .........................jonossa
nannah86...................2.IVF........ .......................Jonossa
jag78........................3. INSSI.........................
Nippe81...................3.IVF/ICSI 1.PAS................
UnelmaSirpaLeena....2.IVF............... .................
InMyDreams.............2.IVF 1.PAS.............. toukokuu?
Peppi1981................

PIINAILIJAT


Lapitar-77..................2.ivf............... ..........1.........pp9



PLUSSANNEET

Sinarella...........................1.IC SI 1.PAS
Katjuska-79......................1.IVF
Hanna-Mari1980...............2.ivf
Pinvi................................1.i vf 1.pas
 
Viimeksi muokattu:
Mie otin jo itseni pois tuolta listalta, koska tänään vuotanut sen verran paljon, että jos joku siellä vielä hengissä ois, niin sen pitäis olla kyllä jokin ihme. Taidan mennä seuraavaan PAS:iin vasta toukokuussa, koska en tiedä mistä päivästä lähtien pitäisi laskea uuden kierron alkamispäivä.

Tsemppiä hoidoissa oleville.

Lapitar: Toivottavasti sie saat plussan ja jatkat plussanneiden listaa.
 
No niin, punktiosta selvitty. Pää oli ihanan sekava toimenpiteen ajan :) eikä punktio sattunut yhtään.. saaliiksi saatiin 15 munasolua. keskiviikkona sit siirtoon, toivottavasti kaikki menis ok.

mukavaa päivää kaikille!
 
Ajattelin vielä tulla kertomaan kuulumiseni luomuraskaudesta ja hoitojen jatkumisesta...

Lääkärin mielipide oli, että elokuun alusta ilmoittautua IVF-jonoon eli hyvinkin ens vuoden puolelle menee. Perusteluja emme saaneet tälle, että miksi ei voida heti ilmoittautua jonoon...

Olen parin viikon sisällä juossut kolmeen kertaan varhaisultrassa, koska lääkärit eivät ole olleet täysin varmoja raskauden tilasta. Oikeassa paikassa oli alkio, mut tänään viimein tuli lopullinen tuomio: keskeytynyt keskenmeno, ilmeisesti keskeytynyt viikolla 6.
Seuraavana ohjelmassa lääkkeellinen tyhjennys...

Tsemppiä teille muille jatkoon! :heart:
 
Minä en ole vielä uskaltanut ostaa raskaustestiä, ettei vain tule testailtua. Eilen kävin apteekissa ostamassa lugeja lisää, mutta en uskaltanut uhmata kohtaloa. Tällä kertaa olen päättänyt odottaa kiltisti perjantaihin, ennen kuin ostan testin. Viikonloppuna olisi tarkoitus sitten testata miten kävi.: /

Ainoa huono puoli on, että mies on viikonlopun reissussa, joten yksin pitää pärjätä sitten testituloksen kanssa sunnuntaihin asti, oli se sitten kumpi vain. :kieh: Paremmin varmasti pärjää kuitenkin, jos testi on positiivinen.

UnelmaSirpaLeena :hug: ikävää, että ette saa ilmoittautua heti jonoon.
Peppi1981 :hug:
 
HOIDOKIT


PeppiMaija..................2.IVF....... .........................vko13
Mansikkatyttö..............2.ICSI 2.PAS.....................huhti-touko
marikukka83................4.IVF........ .......................vko15
sunray.........................2.IVF.... ............................vko18
tuulia84......................2.IVF..... .......................vko18
Milli81........................2.IVF 1.PAS... ..... ..........Touko-Kesäkuu
onlyer........................INSSI..... . .. .......................??
Nyppy.......................1. IVF................................jonos sa
sannuli-81..................2.IVF............... .... ..........syksy
bluebaby....................1.IVF....... .......................syksy
Joanie......................2.IVF 1.PAS.......................??
Mariq.........................1.IVF..... .........................jonossa
nannah86...................2.IVF........ .......................Jonossa
Nippe81...................3.IVF/ICSI 1.PAS................
UnelmaSirpaLeena....2.IVF............... .................
InMyDreams.............2.IVF 1.PAS.............. toukokuu?
Peppi1981................

PIINAILIJAT

jag78........................3. INSSI...............................pp4
kn071........................1.IVF...... ..........................pp3




PLUSSANNEET

Sinarella...........................1.IC SI 1.PAS
Katjuska-79......................1.IVF
Hanna-Mari1980...............2.ivf
Pinvi................................1.i vf 1.pas
Lapitar-77..................2.ivf
 
Viimeksi muokattu:
UnelmaSirpaleena mua pistelee niin vihaksi, mitä varten te ette muka jonoon heti pääse :kieh: Itsekin saatiin tapella kaikesta OYS:ssa, toiset pääsee jonoon niin heti ja toiset jonottaa jonoon pääsyä... Jaksamisia :hug:

ON: Tämä olikin nopea kierto kun oli hormonit mukana niin munasolu kasvoi vauhdilla. Tänään ehdin lääkärin kanssa jutella aika pitkään ja se helpotti oloa. Lääkäri sanoi että mulla kaikki toimii niin "täydellisesti" että hoitoennuste on erittäin hyvä. Kai se lohduttaa ainakin nyt hetken ja ihan positiivisella miellä taas on, aina siihen testipäivään asti :ashamed:
 
Viimeksi muokattu:
Minun hoitoni on siirtynyt viikolle 14, jospa enempää vastoinkäymisiä ei matkaan tulisi. Toisessa ultrassa kaikki näytti hyvältä; yhteensä 18kpl 10-13mm:n kokoisia "kavereita". Nyt pienennetään pikkuisen Menopur-annosta, ettei homma aivan taas karkaisi käsistä.
 
Voi UnelmaSirpaLeena :hug: Minä niin uskoin teidän luomuihmeeseen :ashamed: Ja miksi ihmeessä ette lääkärin mukaan pääse jonoon kuin vasta tuolloin?? Ihan ihme touhua!!! :kieh: Jono on kuitenkin sen puolivuotta, niin eiköhän siinä jo kerkiä tuleen muutamat normaalitkin kuukautiset!! Voi että pistelee :kieh: :kieh:

:hug: myös Peppi1981

Lapitar meinaa malttaa olla testaamatta ennen viikonloppua??? =)

kn071 on saanut hienon saaliin ja tsemppiä tämänpäivän siirtoon =)

PeppiMaijallakin hieno saalis tulossa

Pinville onnea ja täällähän minäkin viellä taustalla roikun ja en edes muista vaikka olisinkin sinua jo onnitellut aiemmin... :D

(.) eilen oli sitten meidän ensimmäinen ultra! Ja kyllähän siellä kaksi sydäntä sykki omissa yksiöissään :heart: :heart: Olivat saman kokoisia ja vastasivat viikkoja 7+3 (punktion mukaan 7+4).

Jospa minäkin siirryn tuonne toisaalle, mutta varmasti käyn lukemassa teidän kuulumisia! Tsemppiä ja onnea hirmuisesti kaikille. Toivottavasti plussajuna nappaa teidät kaikki pian matkaan =) :heart: =)
 
Katjuska Onnea vielä! ihana juttu! :heart:

heipparallaa!
Siirto tänään tehty Kyytiin lähti 1 top-alkio. Oli kuulemma huippuluokkaa ulkonäöllisesti. 15 munasolusta 12 jakaantui/hedelmöttyi?, mutta pakkaseen laitettiin 6 alkiota. Pakkasessa siis 2 top-alkiota erikseen ja sit oli 2* 2alkiota eli 4. Lääkäri selitti siten, että nuo kahdissa erissä on 4 alkiota mut ne on sillain et 2 kii toisissaa, eli joskus vois vaikka kaksoset saaha Ymmärtääköhän tästä mun sönkötyksestä mitään? Huomenna sitte lugesteroneja. Nyt varpaatki pystyyn, että kiinnittyis!
Kuin nopeasti teillä alkanu menkat jos alkio ei kiinnittynyt? Tänään tuli postissa testitkin valmiiksi..
 
kn071: Joillakin se Lugesteron pitää menkat pois ja tuloksen näkee vasta raskaustestissä testipäivänä. Minulla nuo Luget eivät pidä vuotoa poissa ja esim. viime kerralla tiputtelu alkoi silloin kuin olisi menkkojen pitänyt alkaa. Parin päivän päästä alkoi enemmän vuotaa, josta sitten arvasinkin, että peli oli menetetty. Mutta ei tuo tiputtelukaan merkkaa, että ei olisi onnistunut, vaan joillakin tiputtelee vaikka sitten saakin plussan. Senhän takia pitäisi käyttää Lugesteron kuuri loppuun, vaikka tuntuisikin turhalta. Tsemppiä piinailuun. Toivottavasti alkio kiinnittyy ja saat plussan. :)
 
Onnea Katjuska! Molemmat ovat sitten tarranneet??
Ite olen ollut vaan pahalla tuulella laiharin takia... mielialat vaan heittää. Laihdutan nyt ja haen sitten ne rupuliinit mukaan.. ihme kyllä viimeksi selvisivät sulatuksesta. Oliko kolmosluokkaa ja huonompaa tms. Ei paljoa toivoa siis..
Parempaa tuulta teille!
 
Oikein paljon onnea kaikille hyviä uutisia saaneille! Ja jaksamisrutistukset vastoinkäymisiä kokeneille. Onneksi aurinko näyttäytyy useammin, lumet sulaa ja kesä lähestyy, se antaa jollakin tavalla toivoa uudesta elämästä.

Ei tämä todellakaan ole helppoa tämä hoitojen läpikäyminen. Itsekin mietin välillä katkerana, että miksi meidän pitää tämä kaikki käydä taas uudelleen läpi, miksi ei voitu ensimmäisellä kerralla onnistua?? Tai saada edes alkioita pakkaseen. Yritin miettiä mitä mahdollisesti tein väärin ja mitä olisin voinut tehdä toisin?

Muistan viime kerralla siirtopäivänä lääkärin sanat: "Sitten ensi kerralla aloitamme suuremmilla annoksilla pistokset.." Ihan niinkuin hänkin olisi tiennyt että metsään menee. No nyt sitten aloitamme kunnon annoksilla: 300IU Gonal-F/päivä, saa nähdä miten kroppa reagoi. Sunnuntaina alkaa siis Suprecur ja siitä se sitten lähtee taas..
 
Heip!

Tänään haettu apteekista nenäsuihkeet ja suprecurin aloitus alkaa sunnuntaina. Tästä se taas lähtee...Minulle voisi päivittää listaan:

tuulia84......................2.IVF..... ........................vko 18

Katjuskalle oikein paljon onnea :heart: !!
 

Yhteistyössä