Hakutulokset

  1. Villainensukka

    6kk ei vielä käänny

    Meillä poika kääntyi selältä vatsalleen juuri 6kk päivänä. Kyllähän se silloin vähän huolestutti, mutta nyt poika jo 6v. ja terve poitsu onkin =) Ryömimään oppi 9kk iässä vasta, kävelemään oppi 1v. Fysioterapeutilla käytiin muutaman kerran neuvolantädin suosituksesta. Älä suotta vielä huolestu! :)
  2. Villainensukka

    Jospa NE ei alkaisikaan! :) sis.vuodatusta

    Tulin nyt tänne vuodattamaan.. 7kk yritystä takana (tiedän, että se on lyhyt aika) ja toinen lapsi olisi enemmän kuin tervetullut :heart: Nyt ollut niin paljon oireita eikä vielä menkkoja kuulu, niin herää toivo: "Joko olisi tärpännyt?". Vaan takaraivossa kolkuttaa silti, kyllä ne alkaa.. Eilen...
  3. Villainensukka

    HÄÄHUUMAPiNO!

    Varaan huomenna ajan yhteen juhlapaikkaan, joka olis hyvinkin varteenotettava vaihtoehto hääjuhlien pitopaikaksi. Mitä kaikkea mun tulee muistaa kysyä?? =) Tarkoitus on ottaa pitopalvelu samasta paikasta.
  4. Villainensukka

    myydään :elämättä jäänyt elämä

    Minkä ikäinen olet?
  5. Villainensukka

    HÄÄHUUMAPiNO!

    Tundra-arjensankari: Onko kirkko ja juhlapaikka jo varattu? Minkälaiset häät tahtoisit? Puku? Väriteema? Kampaus? :)
  6. Villainensukka

    HÄÄHUUMAPiNO!

    Musta tuo Jari Sillanpään ja Marita Taavitsaisen Maijan ja Jannen häävalssi kuulostaa ihanalta <3 Mut pitää nyt muitaki kattella tässä =)
  7. Villainensukka

    HÄÄHUUMAPiNO!

    Joko on häävalssit valittu? =)
  8. Villainensukka

    rv 31-32 syntyneet vauvat on sairaalassa noin?

    Tosiaankin aina yksilöllistä, mutta tutun lapsi syntyi rv32, painoa oli 1200g ja sairaalassa oli aika tarkalleen 2 kuukautta. Nyt jo 8-vuotias terve lapsonen.
  9. Villainensukka

    HÄÄHUUMAPiNO!

    Kerpele: Jokainen meistä tekee elämänsä aikana jotain, mitä ei välttämättä olis pitäny tehä.. Mutta sehän on "vaan elämää". Nyt oot viisaampi häiden suhteenkin sitten ;)
  10. Villainensukka

    avioliiton esteiden tutkinta

    Se on voimassa muistaakseni 4kk vaan =)
  11. Villainensukka

    HÄÄHUUMAPiNO!

    Tottakai saat! =) Joo, ei tuommoinen "no tää on ihan jees" -meininki vetele, kyllä se pitää löytää semmoset "TÄLLÄSTÄ MÄ OON AINA HALUNNU!" jutut :D
  12. Villainensukka

    HÄÄHUUMAPiNO!

    Mimmulin ja mörököllin talvihäät 2011 Täällä ihania kuvia talvihäistä <3 Ja minä huomasin nuo sädetikut, niitä mäkin tahon! :)
  13. Villainensukka

    Miten siivouksesta onkin tullut niin vastenmielistä, argh..

    Niinpä.. Ja kun se vain on tehtävä :)
  14. Villainensukka

    Miten siivouksesta onkin tullut niin vastenmielistä, argh..

    Mutta kun se on niin vastenmielistä.. :D
  15. Villainensukka

    Senjalle toinen nimi!!

    Senja Olivia, Senja Matleena..
  16. Villainensukka

    Pinoon KAUNIIT, mutta EI NIIN YLEISET tyttöjen nimet!!!

    Minusta kaunis tuo jo täällä mainittu Eeva =) Senni on kans kaunis nimi.
  17. Villainensukka

    Miten siivouksesta onkin tullut niin vastenmielistä, argh..

    Joku pari vuotta sitten vielä pidin siivouksesta ja teinkin ihan kunnon siivoukset kerran viikossa (+ne perus päivittäiset kotihommat). Mutta nyt tuntuu, että hyvä kun jaksaa imuroida kerran viikossa.. Toki päivittäin teen kotihommia, tiskikonekin pyörii joka päivä, tai ainakin joka toinen ja...
  18. Villainensukka

    HÄÄHUUMAPiNO!

    Mikä teillä on häiden väriteema? =) Itse olen ajatellut punaista, hopeaa ja valkoista. Löytyykö hyviä väriteema ehdotuksia/kuvia jostain täältä netin ihmeellisestä maailmasta? Eritoten noista mainitsemistani väreistä =) Sitten ois vielä pojalle löydettävä jostain puku, poika häiden aikaan...
  19. Villainensukka

    sitalopraamista

    Uusittavaksi se pitää viedä. Oletko itse lopettanut lääkkeet ilman lääkärissä käyntiä? Viimeksi syönyt lääkettä v. 2007?
  20. Villainensukka

    HÄÄHUUMAPiNO!

    http://www.haakauppa.fi/pukuA139.jpg Tuokin puku on kyllä ihana <3

Yhteistyössä