Hakutulokset

  1. Villainensukka

    HÄÄHUUMAPiNO!

    Jenny, tosi kaunis puku eikä yhtään liian prinsessa! :) Milloin teillä on tämä suuri päivä? Meillekin tulossa talvihäät ja tuopa olikin hyvä idea ostella koristuksia joulun jälkeisestä alesta! En olisi itse hokannut ollenkaan! :D Montako hlöä häihinne tulossa?
  2. Villainensukka

    HÄÄHUUMAPiNO!

    Mä aattelin, etten löydä pukua sitten millään.. Mutta tuo löyty aika äkkiä ja oli heti semmonen "TOI SE ON!" -fiilis :) Aikaisemmin ajattelin, että kesähäät, valkoinen puku ja sormukset keltakultaa.. Mutta nyt: talvihäät tulossa, puku punainen ja kihlasormus on valkokultaa, joten niin tulee...
  3. Villainensukka

    Miksi kahvi maistuu nyt tosi rasvaiselle?

    Ruokasoodavedellä sen keittelin läpi, mutta onko tuo etikka tehokkaampaa? =) Hmm, ei mulla vauvaa vastaan mitään ois, mutta en usko, että raskaana olisin =)
  4. Villainensukka

    Antabukset ihon alla,onko kellään ollut/tutulla?

    Yhdelle tutulle kerran koittivat saada antabusta ihon alle laitettavaksi, koska epäilys oli, ettei suun kautta otettavia syö. Noh, lääkäri vain tokaisi, että niitä ei mielellään ihon alle laiteta, koska on hankala ottaa pois ne sitten.. Sai sitten suun kautta otettavat antabukset. Noh, epäiltiin...
  5. Villainensukka

    HÄÄHUUMAPiNO!

    Piti nyt ihan käydä rekisteröitymässä tänne =) Joko sä tiiru paljastit oman pukusi? Sullahan se on jo valmiina? =) Mistä sen löysit? Joko olet sormuksia katsellut? :D T. ent. Mimma
  6. Villainensukka

    Miksi kahvi maistuu nyt tosi rasvaiselle?

    Mutta en aikaisemmin ole sitä maistanut noin voimakkaana :P Olen pessyt ja jynssännyt kaikki kahvinkeittimen osat, mitkä pestä voi. Eikä kahvimerkkiäkään ole vaihdettu välissä..

Yhteistyössä