Jos ei ole itsellä motivaatiota eikä "selkärankaa" siihen ei antabus auta.Joo tuo alkoholisti haluaisi sen takia sen ihon alle pistettävän,karkaa käsistä ryyppääminen ihan täysin ja ei selkärankaa pitämään selvinpäin.
Niinpä niin päihdeongelmaisessa ei koskaan ikinä ole itsessään mitään vikaa - syy on aina kavereissa, pahassa akassa, huonossa lapsuudessa, v*ttumaisessa pomossa jne. loputtomiin.siis tavallaan on ja tavallaan ei..siksi noi antabukset siihen rinnalle.
oli tässä 2kk selvinpäin mutta nyt tässä kuussa repsahdellut 3 kertaa,ei osaa karttaa sitä porukkaa mikä juo,siihen nyt ratkaisuna vaihtamassa paikkakuntaa ja irtautumassa siitä porukasta.
kiitti tosta,toi on pareman kuulonen kun luki noita läpi.Alkuperäinen kirjoittaja täydellinen;22494736:http://www.minnesota-hoito.fi/
Ei tuputeta lääkkeitä,ja hoito muutenkin jotain aivan eriä ku a-klinikal.
joo olen sun kans samaa mieltä noista a klinikan käytännöistä,oli riippuvuus mikä tahansa niin sieltä tyrkätään kovat lääkitykset päälle jotka sekottaa nupin kanssa,joita käytetään sitten viinan kanssa ja myydään katukaupassa.. mä en tajua miten siellä nää asiat ajatellaan mut mun mielestä päin puuta..mutta minusta tuo a klinikan käytäntö mitä hänelle tarjottiin on VÄÄRÄ,sieltä oltiin tuuppaamassa sille erilaisia lääkkeitä eli korvataanko se alko jollain turruttavilla nupinsekaisin vetävillä pillereillä.
antabuksia haluaisi itse kokeilla sitten taas noiden muiden tabujen sijaan.
siksi hänkin hakee asuntoa nyt 100 kilometrin päästä missä nyt asuu,päästäkseen pois tuosta kierteestä.varsinkin nuorille kyllä suositellaan paikkakunnan vaihtoa. vaikka ne kaverit ei viinaa kenenkään kurkusta alas kaada niin on addiktille h:vetin paljon helpompaa olla retkahtamatta kun viettää aikaansa seurassa, jossa elämä ei pyöri viinan / huumeiden ympärillä.