Antabukset ihon alla,onko kellään ollut/tutulla?

[QUOTE="jep";22494548]Ne toimii jos itse haluaa. Tutulla oli suun kautta mutku ei se oikeesti halunnu--> jätti ottamatta vaimolta salaa ja ryyppäs onoff kunnes hitsas kiinni. RIP[/QUOTE]

Joo tuo alkoholisti haluaisi sen takia sen ihon alle pistettävän,karkaa käsistä ryyppääminen ihan täysin ja ei selkärankaa pitämään selvinpäin.

"vieras"
On ollu ex:llä ensin suunkautta otettavat jotka tehos ts. jos se ääliö ryyppäs ni sai tosi pahan olon, kerran jopa epäilyn aivoverenvuodosta :headwall: sitte laitettii ne ihon alaiset kapselit jotka on yhtä tyhjän kanssa niistä sille ei edes tullu paha olo.
Ja juu ollaan erottu vuosia sitte ja se ryyppää edelleen itseään hengiltä.
Ne ei estä juomasta ne lääkkeet.

Yhdelle tutulle kerran koittivat saada antabusta ihon alle laitettavaksi, koska epäilys oli, ettei suun kautta otettavia syö. Noh, lääkäri vain tokaisi, että niitä ei mielellään ihon alle laiteta, koska on hankala ottaa pois ne sitten.. Sai sitten suun kautta otettavat antabukset. Noh, epäiltiin kovasti, että hoito ei tule onnistumaan, kun se antabus ei poista viinan himoa tms. Mutta nyt mennyt muutama kk ja raittiina on pysynyt sekä tunnollisesti lääkkeensä syönyt. Ensin vaimo katsoi pari kk, että ottaa lääkkeet sovitusti. Toivotaan, että tämä jatkuu samaan malliin! =)

..
Ex käytti poretabletteina ja halusi minun näkevän aina kun aamuisin ne otti.
Tämä just siksi ettei voisi luistaa siitä.

No niinpä vaan kerran veti illalla veljensä kanssa persiit olalle eikä mitään vaikutusta.
Pikkasen oli hikoillutmutta se meni saunomisen jälkeisen jälkihien piikkiin.
Ei huonoa olo,tärinöitä,punoitusta tms.

Usko meni noihin =(

"Anna"
Enää ei laiteta ihon alle, valitettavasti. Mulla on ollutmuutaman kerran, en pystynyt juoda ihan vaan sen olon takia.

Nyt kun pitäisi ottaa suun kautta, en ota vaan juon.

..
Markkinoilla on sellainenkin lääke joka poistaa kokonaan sen humaltumisen tunteen.
Hälventää siis ajanmyötä sitä muistijälkeä siitä hyvänolontunteesta jonka nousuhumalassa saa.
Siitä muistijäljestähän tuo alkoholismi pääosin perustaa.

"vieras"
Niin no nehän luonnolliseti on ihan tyhjän kaa,jos on pienintäkään aikomusta jatkaa juomista.

Kaverin ex-miehel oli ne suun kautta otettavat.Söi niit kyl ku kamu vahtas vieressä,mut joi sit kuitenki samal,,eikä pieniä määriä,kunnes pääsi taas siihen tuttuun ja turvalliseen alkoholimääräänsä.
Aluksi juominen näkyi punoituksena kasvoissa.Mies laittoi sen piikkiin et oli käyny kokeileen partavesiä kaupas,tai et muut juo niin hänen naama kukkii...

Ensisijaisesti kuulemma aina eka kokeillaan niit nappeja,lääkäri voi kehoittaa puolisoa antamaan lääkkeet ja katsoon et ne otetaan.
Eikä se ihon alle laitettava kapselikaan puukkoa voita,jos alkkiksel oikeen käsistä karkaa:/

[QUOTE="vieras";22494589]Jos ei ole itsellä motivaatiota eikä "selkärankaa" siihen ei antabus auta.[/QUOTE]

siis tavallaan on ja tavallaan ei..siksi noi antabukset siihen rinnalle.
oli tässä 2kk selvinpäin mutta nyt tässä kuussa repsahdellut 3 kertaa,ei osaa karttaa sitä porukkaa mikä juo,siihen nyt ratkaisuna vaihtamassa paikkakuntaa ja irtautumassa siitä porukasta.

"vieras"
siis tavallaan on ja tavallaan ei..siksi noi antabukset siihen rinnalle.
oli tässä 2kk selvinpäin mutta nyt tässä kuussa repsahdellut 3 kertaa,ei osaa karttaa sitä porukkaa mikä juo,siihen nyt ratkaisuna vaihtamassa paikkakuntaa ja irtautumassa siitä porukasta.
Niinpä niin päihdeongelmaisessa ei koskaan ikinä ole itsessään mitään vikaa - syy on aina kavereissa, pahassa akassa, huonossa lapsuudessa, v*ttumaisessa pomossa jne. loputtomiin.

[QUOTE="vieras";22494681]Niinpä niin päihdeongelmaisessa ei koskaan ikinä ole itsessään mitään vikaa - syy on aina kavereissa, pahassa akassa, huonossa lapsuudessa, v*ttumaisessa pomossa jne. loputtomiin.[/QUOTE]

tekosyitä joo tiedän alkkikset latelee.
tuosta voin sanoa se sulkee puhelimensa,ruuvaa ovikellonsa irti ja koittaa välttää ettei retkahda,sen näkee että taistelee ja taistelee ja sinnitti sen 2kk ajankin että kieltäytyi juomasta ja pystyi istumaan siinä porukassa vaikka he kuinka painostivat ota ota,mutta vihaa itsekin niitä repsahduksiaan ja sanonut alkoholisti mikä alkoholisti.
hän kuitenkin yrittää päästä tuosta eroon taistelee ja on hakenut itselleen apua a klinikalta yms.

mutta minusta tuo a klinikan käytäntö mitä hänelle tarjottiin on VÄÄRÄ,sieltä oltiin tuuppaamassa sille erilaisia lääkkeitä eli korvataanko se alko jollain turruttavilla nupinsekaisin vetävillä pillereillä.
antabuksia haluaisi itse kokeilla sitten taas noiden muiden tabujen sijaan.

"niinpä"
mutta minusta tuo a klinikan käytäntö mitä hänelle tarjottiin on VÄÄRÄ,sieltä oltiin tuuppaamassa sille erilaisia lääkkeitä eli korvataanko se alko jollain turruttavilla nupinsekaisin vetävillä pillereillä.
antabuksia haluaisi itse kokeilla sitten taas noiden muiden tabujen sijaan.
joo olen sun kans samaa mieltä noista a klinikan käytännöistä,oli riippuvuus mikä tahansa niin sieltä tyrkätään kovat lääkitykset päälle jotka sekottaa nupin kanssa,joita käytetään sitten viinan kanssa ja myydään katukaupassa.. mä en tajua miten siellä nää asiat ajatellaan mut mun mielestä päin puuta..

brl
varsinkin nuorille kyllä suositellaan paikkakunnan vaihtoa. vaikka ne kaverit ei viinaa kenenkään kurkusta alas kaada niin on addiktille h:vetin paljon helpompaa olla retkahtamatta kun viettää aikaansa seurassa, jossa elämä ei pyöri viinan / huumeiden ympärillä.

varsinkin nuorille kyllä suositellaan paikkakunnan vaihtoa. vaikka ne kaverit ei viinaa kenenkään kurkusta alas kaada niin on addiktille h:vetin paljon helpompaa olla retkahtamatta kun viettää aikaansa seurassa, jossa elämä ei pyöri viinan / huumeiden ympärillä.
siksi hänkin hakee asuntoa nyt 100 kilometrin päästä missä nyt asuu,päästäkseen pois tuosta kierteestä.

Yhteistyössä