HÄÄHUUMAPiNO!

"jenny"
Nii mäkin ehkä laitan ulos vaan jotkut kengät missä on niin hyvä pohja etten varmasti liukastu! Ja juhlapaikalle ja kirkkoon jotkut, joissa on vähän korkoo, että ryhti pysyy hyvänä.

Häät on helmikuussa 2011, eli vielä on jonkin verran aikaa panikoida! Oon pahasti jäljessä kaikessa suunnittelussa, mut ei mulle oo niin tarkkaa. :D kirkko on, juhlapaikka on, pitopalvelu on, alkoholia on, musiikkia on, valokuvaaja on, mulla hieno puku, hääsviitti on.. Ei ne koristukset yms. sitten nii tärkeitä oo olla viimesen päälle, kuhan tulee hyvät juhlat!

Tiiru: mulla on lapaluihin asti vaaleet hiukset. Etsin jotain rentoa kihara/nutturakampausta. En sellasta tosi "lakkasen" näköstä tai sileesti päähän liimattuu, vaan jotain isoo ja kuohkeeta. Hiuksia saa vähä roikkua rennosti, mutta kaikki kuitenkin ylhäällä kiinni, en haluu sellasta osittain auki olevaa. Kiitos avusta jos löydät jotain malleja! :)
 
Mä aattelin, etten löydä pukua sitten millään.. Mutta tuo löyty aika äkkiä ja oli heti semmonen "TOI SE ON!" -fiilis :) Aikaisemmin ajattelin, että kesähäät, valkoinen puku ja sormukset keltakultaa.. Mutta nyt: talvihäät tulossa, puku punainen ja kihlasormus on valkokultaa, joten niin tulee vihkisormuskin olemaan. Kaikista on vaan heti tullut semmonen olo, että TOI ON MUN! :)

Tiiättekö mikä mua ärsyttää? No ihmiset, jotka omaavat semmosen mielipiteen, että kesähäät on ainoat oikeat.. Tämmösiä on nyt tullut vastaan tässä.. Joo toki kaikilla voi olla se oma mielipide ja niin pois päin, mutta asioissa kannattais silti hyväksyä toisten mielipiteet eikä kovin kärkkäästi tuoda esille omia mielipiteitään.. Tulee vaan paha mieli.. |O
Mä sovittelin useissa liikkeissä monia pukuja ja oli monia ihan kivoja joita en osannu laittaa paremmuusjärjestykseen, mutta sitten mä löysin kans SEN puvun. Sen jälkeen kaikki muut unohtu. :D Mä olen ollut parissa talvihäissä ja tykkäsin molemmista tosi paljon. Se fiilis oli tosi ihana kun ulkona oli kylmä, mutta sisällä niin rakkauden täytteistä ja lämmintä. Sitten kun kaikki kynttilät ja muut erottuu paremmin ja muutenkin ihmisillä on talvella monesti tylsempää niin häät piristää niin kivasti. :) Meillä oli kesähäät ihan senkin takia että meidän ympäristö olis ollu aika paljon karumpi talvella ja puolella vieraista ois ollu aika kylmä aterioida ulkona. :D
 
"jenny"
Jenny, tosi kaunis puku eikä yhtään liian prinsessa! :) Milloin teillä on tämä suuri päivä? Meillekin tulossa talvihäät ja tuopa olikin hyvä idea ostella koristuksia joulun jälkeisestä alesta! En olisi itse hokannut ollenkaan! :D Montako hlöä häihinne tulossa?
Eli häät on siis ensi helmikuussa, ja vieraita tulee vain 40. Miehellä ja mulla pienet suvut. Kavereista kutsuttiin vain läheisimmät, että saadaan hienot häät, mutta budjetti pysymään kurissa.
 
Mä aattelin, etten löydä pukua sitten millään.. Mutta tuo löyty aika äkkiä ja oli heti semmonen "TOI SE ON!" -fiilis :) Aikaisemmin ajattelin, että kesähäät, valkoinen puku ja sormukset keltakultaa.. Mutta nyt: talvihäät tulossa, puku punainen ja kihlasormus on valkokultaa, joten niin tulee vihkisormuskin olemaan. Kaikista on vaan heti tullut semmonen olo, että TOI ON MUN! :)

Tiiättekö mikä mua ärsyttää? No ihmiset, jotka omaavat semmosen mielipiteen, että kesähäät on ainoat oikeat.. Tämmösiä on nyt tullut vastaan tässä.. Joo toki kaikilla voi olla se oma mielipide ja niin pois päin, mutta asioissa kannattais silti hyväksyä toisten mielipiteet eikä kovin kärkkäästi tuoda esille omia mielipiteitään.. Tulee vaan paha mieli.. |O
Höh..typerää, musta häät on erikoiset jos on joskus muulloin kuin kesällä. Tuo sellasta omaa siihen.
Hääthän pitää näyttää juuri omanlaisilta! :)
 
[QUOTE="jenny";22494941]Tiiru: toi viimeinen oli eniten mun mieleen, haluaisin kuitenkin, että kaikki hiukset olisi ylhäällä takaraivolla mieluummin kuin roikkuu alhaalla. :)[/QUOTE]

Okei, selvän teki nutturamaisempaa siis, mutta rennompi! ;) Lähetään nyt kyläilemään mutta tuun sitten illalla etsiskelemään ja häähuumailemaan :)

:wave:
 
Mikä teillä on häiden väriteema? =) Itse olen ajatellut punaista, hopeaa ja valkoista. Löytyykö hyviä väriteema ehdotuksia/kuvia jostain täältä netin ihmeellisestä maailmasta? Eritoten noista mainitsemistani väreistä =)

Sitten ois vielä pojalle löydettävä jostain puku, poika häiden aikaan 7v. Sitä en oo vielä katsellut ollenkaan, mutta tässähän on aikaa (joka kyllä menee niin vauhdilla että..) :D
 
"elina"
täällä myös tuleva morsian =) häät meillä on (jo) 22.1.11. Valmiina on kirkko, juhlapaikka, ruokapuoli, valokuvaus (käydään ennen kirkkoon menoa), kampaaja (kampaus kyllä vielä miettimättä), meikkaus, hotellihuone, sulhasen vaatteet, oma puku, alusvaatteet, juhlakengät (kirkkoon laitan kyllä varmaan saappaat ja juhlakengät valokuvaan ja juhlapaikalle), tytölle vaatteet. Koristeluita mietitty, tulee punaista, valkoista ja hopeaa, kynttilöitä, paperiterälehtiä pöydille... Vähän vielä auki nuo koristeluhommat.
Puuttuu: sormus, itselle hiuskoristeet, korut, laukku/pussukka.

Nää tuli mieleen nyt äkkiä =) Mutta aika hyvällä mallilla omasta mielestä, onhan tässä vielä aikaa :D
 
"elina"
Niin ja hääkimppua vähän miettinyt kanssa, en ole kyllä vielä käynyt mistään sitä sopimassa. Mutta mietin että tummanpunaisia ruusuja ja pari valkoista liljaa, vähän sellainen pisaranmuotoinen kimppu. Pöytiin tulee punaisia ruusuj, ajattelin katkaista varren ihan juuresta,, laittaa viinilasiin vettä ja sellofaania ja ruusu siihen :)
 
Mä voin tulla myös hössöttämään (salaa :D ) Meillä on nimittäin vähän sellanen tilanne että kun mä aloin suunnittelemaan jo häitä joiden oli tarkoitus olla kesällä 2012, niin tulin siihen tulokseen että tulis liikaa "no, onhan tääkin ihan jees"-ratkaisuja, ja lopputulos oli se että häät järjestetään sitten kun saadaan juuri sellaiset kuin halutaan. Oikeaa paikkaa ei ole tullut vastaan-ihan jees ratkaisu olisi ollut ukon äidin tila, minä haluan kokonaisen sian vartaaseen grillattavaksi-ihan jees ratkaisu olisi ollut tykillinen kalasoppaa.... Minä haluan "juuri sen oikean"-puvun, enkä tosiaan tiedä vielä mikä se on, sen tiedän että haluan vuokrapuvun ja puvun olevan valkoinen joko viininpunasin tai kultaisin kirjailuin.. :/ Sormus tiedetään kyllä, molemmille ihan perusrinkulat, valkokultaa ruostumattomalla teräksellä ehkä höystettynä ja kaiverrukset pinnalla. Hääkampauksen tiedän myös, persuksiin ulottuva kuontalo kiharretaan niin että tulee tavallaan putouksena alas... Sitten varmaan jotain kultaista tai valkoista blingblingiä päälaelle. Hiukset haluan värjättävän viininpunaiseksi. Ukon vaatetus tulee olemaan kultaa ja viininpunaista (ihan omasta toiveestaan siis).
Saanko siis hössöttää vaikka en tiedäkään milloin häät on? :saint:
 
Mä voin tulla myös hössöttämään (salaa :D ) Meillä on nimittäin vähän sellanen tilanne että kun mä aloin suunnittelemaan jo häitä joiden oli tarkoitus olla kesällä 2012, niin tulin siihen tulokseen että tulis liikaa "no, onhan tääkin ihan jees"-ratkaisuja, ja lopputulos oli se että häät järjestetään sitten kun saadaan juuri sellaiset kuin halutaan. Oikeaa paikkaa ei ole tullut vastaan-ihan jees ratkaisu olisi ollut ukon äidin tila, minä haluan kokonaisen sian vartaaseen grillattavaksi-ihan jees ratkaisu olisi ollut tykillinen kalasoppaa.... Minä haluan "juuri sen oikean"-puvun, enkä tosiaan tiedä vielä mikä se on, sen tiedän että haluan vuokrapuvun ja puvun olevan valkoinen joko viininpunasin tai kultaisin kirjailuin.. :/ Sormus tiedetään kyllä, molemmille ihan perusrinkulat, valkokultaa ruostumattomalla teräksellä ehkä höystettynä ja kaiverrukset pinnalla. Hääkampauksen tiedän myös, persuksiin ulottuva kuontalo kiharretaan niin että tulee tavallaan putouksena alas... Sitten varmaan jotain kultaista tai valkoista blingblingiä päälaelle. Hiukset haluan värjättävän viininpunaiseksi. Ukon vaatetus tulee olemaan kultaa ja viininpunaista (ihan omasta toiveestaan siis).
Saanko siis hössöttää vaikka en tiedäkään milloin häät on? :saint:
Tottakai saat! =) Joo, ei tuommoinen "no tää on ihan jees" -meininki vetele, kyllä se pitää löytää semmoset "TÄLLÄSTÄ MÄ OON AINA HALUNNU!" jutut :D
 
Tottakai saat! =) Joo, ei tuommoinen "no tää on ihan jees" -meininki vetele, kyllä se pitää löytää semmoset "TÄLLÄSTÄ MÄ OON AINA HALUNNU!" jutut :D
Oujee! Ihanaa että mua ymmärretään :D Mulla on vielä taustalla sellanen että olen ollut kerran naimisissa, ja se ratkaisu oli just "vähän sinne päin", en väitä ettenkö olisi tuntenut itseäni kauniiksi ja spesiaaliksi, mutta maistraattihäät ja vain kahdeksan ihmisen kesken oli juhlat..

Tällä kertaa tulee SUURET juhlat... Ja kun sit mulla olis vielä yks hullu haave.. Kun haluaisin LAuri Tähkän ja elonkerjuun soittamaan meidän häihin :saint: Enkä mä edes tiiä olisko se mahdollista... Hmm.. itseasiassa, taisin just saada idean!
 
Mikä teillä on häiden väriteema? =) Itse olen ajatellut punaista, hopeaa ja valkoista. Löytyykö hyviä väriteema ehdotuksia/kuvia jostain täältä netin ihmeellisestä maailmasta? Eritoten noista mainitsemistani väreistä =)

Sitten ois vielä pojalle löydettävä jostain puku, poika häiden aikaan 7v. Sitä en oo vielä katsellut ollenkaan, mutta tässähän on aikaa (joka kyllä menee niin vauhdilla että..) :D
Meille tulee valkoista ja pinkkiä+vaaleanpunaista ja niitä sävyjä. Tykättiin että on iloinen väri. Mun puku on ihan vitivalkoinen, mutta muuten. :)
 

Yhteistyössä