HÄÄHUUMAPiNO!

Tosi kauniin näköinen puku! :) Mä voin nopeasti vilauttaa meidän vihkikuvaa:

katso liitettä 11675

Kauaa en viiti pitää ettei kukaan tuttu mua tunnista.. :ashamed: Meillä ainakin palo rahaa paljon enemmän kuin olin ajatellu, mutta loppujenlopuks se oli mun elämän ihanin päivä ja ei kaduta. :) Tärkeintä mulle oli se ite vihkiminen merkityksineen, mutta meillä oli kyllä ihan mahtavan juhlatkin! :D Ja ihan niin kuin sanoit, että kerran elämässä. :)
höh.. tulipa pienenä, mutta onnek klikkaamalla suurene
 
Versatile: Tuo on ihana kuva ja pukukin kaunis, mun makuun! :) Mä ostin olkaimettomaan hääpukuuni sellaset koruolkaimet kun aina jos juhlissa on olkaimeton mekko päällä niin koko illan häiritsee ja vetelen sitä ylös, joten päätin että ehkä parempi jos ostan nätit olkaimet kun en kerta osaa olla :D
 


Nämä ostin pukuuni. Pitänee pyytää ompelijaa laittamaan olkainten kohdat... :)

Kaulakorua ei sitten tule, koska pantatiaran takia muuten liikaa.
Haluan tukkaani jotain ja kruunuista en pidä niin päädyin sellseen renkulaan. :)
 
Versatile: Tuo on ihana kuva ja pukukin kaunis, mun makuun! :) Mä ostin olkaimettomaan hääpukuuni sellaset koruolkaimet kun aina jos juhlissa on olkaimeton mekko päällä niin koko illan häiritsee ja vetelen sitä ylös, joten päätin että ehkä parempi jos ostan nätit olkaimet kun en kerta osaa olla :D
Kiitos :) Mulla oli nauhakiinnitys millä saa puvun istumaan paremmin ja ei niin tarvinnu stressata jos hääviikolla olis paino olis vaihdellu pari kiloa stressin takia. Mulla jotenkin ihmeellisesti kyllä haihtu jotain päivän aikana kun niitä joutu kiristelemään pari kertaa. Jos ois ollu vetoketju tai napit niin olisin kyllä ehdottomasti tarvinnu kans olkaimet. Juu, sellanen nostelu ei olis kovin hauskaa tai tyylikästä.. :D
 
"Mimma"
Tosi kauniin näköinen puku! :) Mä voin nopeasti vilauttaa meidän vihkikuvaa:

katso liitettä 11675

Kauaa en viiti pitää ettei kukaan tuttu mua tunnista.. :ashamed: Meillä ainakin palo rahaa paljon enemmän kuin olin ajatellu, mutta loppujenlopuks se oli mun elämän ihanin päivä ja ei kaduta. :) Tärkeintä mulle oli se ite vihkiminen merkityksineen, mutta meillä oli kyllä ihan mahtavan juhlatkin! :D Ja ihan niin kuin sanoit, että kerran elämässä. :)
Ihana kuva! :) Paljonko teillä makso kuvaus?
 
Kiitos :) Mulla oli nauhakiinnitys millä saa puvun istumaan paremmin ja ei niin tarvinnu stressata jos hääviikolla olis paino olis vaihdellu pari kiloa stressin takia. Mulla jotenkin ihmeellisesti kyllä haihtu jotain päivän aikana kun niitä joutu kiristelemään pari kertaa. Jos ois ollu vetoketju tai napit niin olisin kyllä ehdottomasti tarvinnu kans olkaimet. Juu, sellanen nostelu ei olis kovin hauskaa tai tyylikästä.. :D
Joo ei ole kaunista, tulee mieleen sanoa että "tiesitkö ettei pukusi istu"... mulla on tosiaan vetoketju takana joten ei ole mahdollista kiristellä. :)
Eikä kivaa jos rinnat hulahtaa esiin anopin edessä...:D
 
Meillä oli ihan maalaishäät ja tuo kuvakin käytiin sillä välin ottamassa kun vieraat santsas ruokaa. :D Valokuvaus maksoi 450€ veroineen ja siihen sisältyi yksi suunnittelupalaveri ja koko päivän/illan kestävä valokuvaus + kuvien käsittely.
 
"Mimma"
Oi, maalaishäät! :) En hirveästi ole itse häissä ollut, kun ei kukaan kavereistakaan ole naimisiin mennyt, niin tuntuu, ettei tiedä itse mistään häihin liittyvästä mitään.. Hirveesti olen lukenut tietenkin kaikilta mahollisilta hääsivuilta juttuja jne. Mutta unohdan varmaan sitten tässä häähuuruissani jotain oleellista.. Se vähän ressaapi..

Missä vaiheessa muut ovat otattaneet valokuvat? Mietin, että mikä ois semmonen hyvä rako, ettei vieraiden tartte kovin kauaa odotella.
 
[QUOTE="Mimma";22494257]Oi, maalaishäät! :) En hirveästi ole itse häissä ollut, kun ei kukaan kavereistakaan ole naimisiin mennyt, niin tuntuu, ettei tiedä itse mistään häihin liittyvästä mitään.. Hirveesti olen lukenut tietenkin kaikilta mahollisilta hääsivuilta juttuja jne. Mutta unohdan varmaan sitten tässä häähuuruissani jotain oleellista.. Se vähän ressaapi..

Missä vaiheessa muut ovat otattaneet valokuvat? Mietin, että mikä ois semmonen hyvä rako, ettei vieraiden tartte kovin kauaa odotella.[/QUOTE]

Mä jouduin kans opetteleen kaikki kyselemällä ja netistä lukemalla. Kävin monen monta hääaikataulua ja listaa läpi jonka muut oli tehny ja tulostin sellasen lapsun missä on ihan kaikki mitä vaan pitää muistaa ja ylimäärästä. Nyt tuntuu jo vähän varmemmalta...Voin koittaa etsiä sinulle jos tuntuu että on ihan sekasin vielä kun niin paljon muistettavaa :)

Vaikkei mitään minuuttiaikataulua tarvitsekkaan niin kannattaa katsoa listana koko illan tapahtumat niin tulee mieleen seikkoja mitä ei muuten ehkä tulis. :)
 
"Mimma"
Juu mä tulostin kans semmosen "muistilistan", mut tietenki niitä vois olla toinenkin vertailun vuoksi. Laita vain linkkejä kehiin =) Mielummin hoitas kaikki maholliset pois alta hyvissä ajoin, ettei tule sitten niitä yllätyksiä. Ja jos viime tipassa tulee jotain äkillisiä pakollisia muutoksia, niin... :D
 
[QUOTE="Mimma";22494344]Juu mä tulostin kans semmosen "muistilistan", mut tietenki niitä vois olla toinenkin vertailun vuoksi. Laita vain linkkejä kehiin =) Mielummin hoitas kaikki maholliset pois alta hyvissä ajoin, ettei tule sitten niitä yllätyksiä. Ja jos viime tipassa tulee jotain äkillisiä pakollisia muutoksia, niin... :D[/QUOTE]

Joo noin on hyvä. Ja monissa sivuilla on suositeltu vuotta ennen alottamaan viim suunnittelun ja viimeset olis valmiina puolta vuoota ennen niin ei tule sitten ikäviä yllätyksiä, jotain unohtuu kumminkin.
 
Piti nyt ihan käydä rekisteröitymässä tänne =) Joko sä tiiru paljastit oman pukusi? Sullahan se on jo valmiina? =) Mistä sen löysit? Joko olet sormuksia katsellut? :D

T. ent. Mimma
Et ikinä usko mutta pitkän etsinnän jälkeen menin huutiksesta katselemaan asenteella "no katotaa nyt, vaikka ei sitä täältä löydy" JA LÖYSIN!! :)
Valmiina juu mutta pitää vielä maanantaina käydä pienentämässä niin ehkä mä voin kuvaa vilauttaa :)
Sormuksen valitsin jo, mulle tulee sellanen kultanen jossa timantit (paljon pieniä)menee pyöreesti...no vaikea selittää :D Oletko katellut itse? :)
 
"jenny"
Jee häähössötystä! :) Tässä mun tulevan puvun kuva: http://www.niinatar.fi/index.php?inc=31&pID=000616&img_id=0

Aika monelle varmaan liian prinsessa, mut mä olin ihan onnessani kun löysin noin täydellisen puvun. Talvihäät vaan tulossa, niin kai sitä täytyy vielä joku tekoturkisreuhka käydä etsimässä. Kengät on kans toinen ongelma talvihäissä..
Budjetti meillä on 5500 euroa. Toi mun puku ja häämatka ei sisälly, koska äiti maksaa ne. Kaikkia koristuksia aattelin ostaa joulun jälkeisestä alesta, todella monet joulukoristeet on niin kauniita ja ihania, että niillä ja kynttilöillä ja valoilla saa varmasti ihanan tunnelman juhlapaikkaan. :)

kampausta ei oo vielä löytynyt, lisää kuvia teiltä?
 
[QUOTE="jenny";22494685]Jee häähössötystä! :) Tässä mun tulevan puvun kuva: HÄÄPUKU 61051 IVORY Love - Niinatar - Iltapuvut - hääpuku - hääpuvut - morsiuspuku - morsiuspuvut

Aika monelle varmaan liian prinsessa, mut mä olin ihan onnessani kun löysin noin täydellisen puvun. Talvihäät vaan tulossa, niin kai sitä täytyy vielä joku tekoturkisreuhka käydä etsimässä. Kengät on kans toinen ongelma talvihäissä..
Budjetti meillä on 5500 euroa. Toi mun puku ja häämatka ei sisälly, koska äiti maksaa ne. Kaikkia koristuksia aattelin ostaa joulun jälkeisestä alesta, todella monet joulukoristeet on niin kauniita ja ihania, että niillä ja kynttilöillä ja valoilla saa varmasti ihanan tunnelman juhlapaikkaan. :)

kampausta ei oo vielä löytynyt, lisää kuvia teiltä?[/QUOTE]

Ei ole liian prinsessa ainakaan mun makuun, mutta mä tykkäänkin vähän prinsessamaiselsta :p
Jokaisella on itselleen mieluisen puku! :)
Millon sulla häät?
Kengäthän ei kauheasti puvun alta näy, ku kärjet vaan... Mä laitan jotku mukavuuskengät..crocseja en sentään laita :D Varmaankin balleriinat tai pienet korot...
 
[QUOTE="jenny";22494685]Jee häähössötystä! :) Tässä mun tulevan puvun kuva: HÄÄPUKU 61051 IVORY Love - Niinatar - Iltapuvut - hääpuku - hääpuvut - morsiuspuku - morsiuspuvut

Aika monelle varmaan liian prinsessa, mut mä olin ihan onnessani kun löysin noin täydellisen puvun. Talvihäät vaan tulossa, niin kai sitä täytyy vielä joku tekoturkisreuhka käydä etsimässä. Kengät on kans toinen ongelma talvihäissä..
Budjetti meillä on 5500 euroa. Toi mun puku ja häämatka ei sisälly, koska äiti maksaa ne. Kaikkia koristuksia aattelin ostaa joulun jälkeisestä alesta, todella monet joulukoristeet on niin kauniita ja ihania, että niillä ja kynttilöillä ja valoilla saa varmasti ihanan tunnelman juhlapaikkaan. :)

kampausta ei oo vielä löytynyt, lisää kuvia teiltä?[/QUOTE]

Todella kaunis eikä munkaan mielestä yhtää liianprinsessa!! :) Mun omaki puku oli aika prinsessa, varsinkin takaa :D Mun mielestä kengätkään ei välttämättä oo ongelma. Voithan sä ottaa erikseen sirommat sisäkengät sitten juhlapaikalle. :)
 
Et ikinä usko mutta pitkän etsinnän jälkeen menin huutiksesta katselemaan asenteella "no katotaa nyt, vaikka ei sitä täältä löydy" JA LÖYSIN!! :)
Valmiina juu mutta pitää vielä maanantaina käydä pienentämässä niin ehkä mä voin kuvaa vilauttaa :)
Sormuksen valitsin jo, mulle tulee sellanen kultanen jossa timantit (paljon pieniä)menee pyöreesti...no vaikea selittää :D Oletko katellut itse? :)
Mä aattelin, etten löydä pukua sitten millään.. Mutta tuo löyty aika äkkiä ja oli heti semmonen "TOI SE ON!" -fiilis :) Aikaisemmin ajattelin, että kesähäät, valkoinen puku ja sormukset keltakultaa.. Mutta nyt: talvihäät tulossa, puku punainen ja kihlasormus on valkokultaa, joten niin tulee vihkisormuskin olemaan. Kaikista on vaan heti tullut semmonen olo, että TOI ON MUN! :)

Tiiättekö mikä mua ärsyttää? No ihmiset, jotka omaavat semmosen mielipiteen, että kesähäät on ainoat oikeat.. Tämmösiä on nyt tullut vastaan tässä.. Joo toki kaikilla voi olla se oma mielipide ja niin pois päin, mutta asioissa kannattais silti hyväksyä toisten mielipiteet eikä kovin kärkkäästi tuoda esille omia mielipiteitään.. Tulee vaan paha mieli.. |O
 
[QUOTE="jenny";22494685]Jee häähössötystä! :) Tässä mun tulevan puvun kuva: HÄÄPUKU 61051 IVORY Love - Niinatar - Iltapuvut - hääpuku - hääpuvut - morsiuspuku - morsiuspuvut

Aika monelle varmaan liian prinsessa, mut mä olin ihan onnessani kun löysin noin täydellisen puvun. Talvihäät vaan tulossa, niin kai sitä täytyy vielä joku tekoturkisreuhka käydä etsimässä. Kengät on kans toinen ongelma talvihäissä..
Budjetti meillä on 5500 euroa. Toi mun puku ja häämatka ei sisälly, koska äiti maksaa ne. Kaikkia koristuksia aattelin ostaa joulun jälkeisestä alesta, todella monet joulukoristeet on niin kauniita ja ihania, että niillä ja kynttilöillä ja valoilla saa varmasti ihanan tunnelman juhlapaikkaan. :)

kampausta ei oo vielä löytynyt, lisää kuvia teiltä?[/QUOTE]

Jenny, tosi kaunis puku eikä yhtään liian prinsessa! :) Milloin teillä on tämä suuri päivä? Meillekin tulossa talvihäät ja tuopa olikin hyvä idea ostella koristuksia joulun jälkeisestä alesta! En olisi itse hokannut ollenkaan! :D Montako hlöä häihinne tulossa?
 

Yhteistyössä