Hakutulokset

  1. M

    mummo kutsuu "vahingossa" äidiksi...

    Voi taivas tuota edellistä viestiä. Oma äitini kanssa höpötteli vauvalle, että ei hänen rinnastaan tule maitoa, ei sitä kannata maistaa, siinä määrin, etten ole hetkeksikään jättänyt heitä kaksin. Inhosin imetystä, mutta tein sitä, eikä lapsi huolinutkaan muuta maitoa. Kaikista eniten...
  2. M

    Nostaako ne merkki-lastenvaatteet jotenkin statusta vai?

    Mua välillä ihan pikkiriikkisen mietityttää, kun lapselle ei ole vielä koskaan ostettu muualta kuin kirpparilta. Muutama myöhemmin lapsen saanut "ystävä", ei huoli meiltä mitään pieneksi jäänyttä omalleen, koska meidän vaatteet on kirpparilta. Silti esim. leikkarilla tai muualla vieraitten...
  3. M

    Minkäikäisenä yökylään?

    Sitten kun ei tarttenut enää imettää yöllä, eli huoli pullosta maitoa. Noin 7 kk.
  4. M

    Minkäikäisenä yökylään?

    Sitten kun ei tarttenut enää imettää yöllä, eli huoli pullosta mait
  5. M

    Minusta tuli äiti - ei elämää?

    Voiskohan jotenkin vaikuttaa se, että la-iltana täällä on vaan sellaset, jotka ei ainakaan just tänään oo päässy mihinkään..?
  6. M

    Saako äiti käydä festareilla?

    Mäkin pitäisin sen yhdessä yössä. Mut sä päätät itse. Jos sun jaksaminen vaatii kokopitkän festarireissun, tee se ja jaksa sitten taas paremmin lapsen kanssa :) Mä uskon vakaasti siihen, että sekä lapsella ja isällä että lapsella ja mummolla on hyvä olla ihan omaa aikaa ilman äitiä!
  7. M

    Kuinka usein lapsesi on yökyläilemässä?tähän ei sitten niitä -ei ikinä ole ollut juttuja-kun ne ovat jo tuossa toisessa

    Tytär 1v3kk. Ainakin kerran kuussa. Mummo ottaa tosi mielellään, niillä on ihan omat jutut siellä. Meillä ei parisuhde oikein meinaa kantaa tämän uuden elämän vaiheen yli. On todella kovasti tarpeen saada olla kahdestaan toisinaan. Ihanaa, kun on sellainen mummola, että yökyläily on mahdollista.
  8. M

    Kampaajat, mitä ajattelette?

    Olen kampaaja. Kaltaisiasi asiakkaita on viikoittain. On hyvin hyvin yleistä, että ensin kokeillaan itse ja kun ei onnistu, tullaan kampaajalle. Ei ole mitään syytä nolostella, tai mennä vakikampaajan sijaan muualle. Hiuksiasi näkemättä uskaltaisin väittää, ettei värin korjaaminen ole...
  9. M

    Unigalluppi

    Olipas lohduttavaa lukea vastauksenne! :) Minä kun olen luullut, että tyttöni on jotenkin poikkeuksellisen heiluvainen öisin. Yöt ovat olleet haasteellisia meillä koko ajan ja nykyään vain nukkumaan laittaminen tuntuu siltä, että käytän kaiken kekseliäisyyteni, jotta saan tytön rauhoittumaan...

Yhteistyössä