Kampaajat, mitä ajattelette?

• Viestiketjun aloittaja kysymys vain
  • Ensimmäinen viesti
kysymys vain
Jos asiakas tulee itse pilaamansa tukan kanssa korjauttamaan väriä..
Esim mun tapauksessa, kun olen yrittänyt vaalentaa sävyä (tummanruskeaa) vaalealla sävyllä, saaden kyllä vähän vaaleampaa aikaiseksi, mutta tietysti tyvestä enemmän vaalennettua.

Onko mitään tehtävissä?
Ja kehtaanko edes mennä :/ Kertokaa rehellisesti.

b nm.
Jos asiakas tulee itse pilaamansa tukan kanssa korjauttamaan väriä..
Esim mun tapauksessa, kun olen yrittänyt vaalentaa sävyä (tummanruskeaa) vaalealla sävyllä, saaden kyllä vähän vaaleampaa aikaiseksi, mutta tietysti tyvestä enemmän vaalennettua.

Onko mitään tehtävissä?
Ja kehtaanko edes mennä :/ Kertokaa rehellisesti.

Mä menin kerran keltaisilla hiuksilla jotka olin itse pilannut. En toki kehdannut mennä vakikampaajalleni vaan ihan tuntemattomalle.
Korjasi värin eikä sen kummemmin kommentoinut paitsi antoi neuvoja miten voisin virheen vastaisuudessa vältää.

"aloittaja"
no esim mun kampaaja ilmoittaa aina jos on törkeetä haukkumista, kirosanoja jne. Parempien käytöstapojen puolesta!!!
En nyt ymmärtänyt tätä sun juttuas, miten se liittyy tähän. Tapanani ei ole kiroilla tai haukkua. Joten en ymmärrä kyllä nyt.
Kyse ei varmaankaan ole nyt tuollaisista asioista. Vaan siitä voiko kampaajat rehellisesti väittää, että he eivät paheksu tällaisia kuin minä?

Olen kampaaja. Kaltaisiasi asiakkaita on viikoittain. On hyvin hyvin yleistä, että ensin kokeillaan itse ja kun ei onnistu, tullaan kampaajalle. Ei ole mitään syytä nolostella, tai mennä vakikampaajan sijaan muualle.

Hiuksiasi näkemättä uskaltaisin väittää, ettei värin korjaaminen ole mitenkään hankala homma. Tai riippuu, kuinka vaalean haluat. Ehkäpä riittää pieni vaalennushuuhtelu ja päälle kevyt sävy.

Kohtaamasi ongelma on myös hyvin tavallinen. Hiuksiasi on värjätty tummemmalla sävyllä aikaisemmin. Vaikka väri olisi mielestäsi jo haalistunut pois, niin silti hiuksissasi on keinoväripigmenttejä. Nämä pigmentit eivät lähde pois vaalealla värillä, sillä "väri ei vaalenna väriä". Tarvitaan ns. värinpoisto eli käsittely vaalennusaineella. Ja ennen kuin säikähdät, niin ei, kyseessä ei ole sama asia kuin kaupasta ostettava värinpoistoaine. Kampaajalla on keinonsa tehdä miedompi ja hiusystävällisempi käsittely. Kevyen vaalennuskäsittelyn jälkeen hiuksesi voidaan sävyttää toivomallasi vaaleammalla sävyllä.

Eli ei hätää, vaan kampaajalle, mars :)

Yhteistyössä