Hakutulokset

1. T

Ihastumisen merkit? Mistä tiedät jos toinen on sinuun ihastunut?

Joo tää tulee pikkasen myöhässä mut olin lukenu ton sun jutun aikoja sitten ja sanon tohon et kiitos tosi paljon tosta. Nimittäin se autto mua sillon kyllä ja pisti mut miettimään jälkeenpäin. Ja sanon että tiesit oikein, mä tein suuren virheen kyllä, kun vaan en tienny sillo mitä se poika...
  2. T

Mistä yleensä huomaat, että mies on Sinuun ihastunut?

Niin, ei niitä kaikki huomaa ja jotku peittää tunteet tosi hyvinki. On mun luokalla yks poika kyllä joka on sanonu olevansa ihastunu muhun, mut jos ei olis sanonu ni en mää mitää ois huomannu, ei se niitä tunteita noilla merkeillä näytä.
  3. T

Mistä yleensä huomaat, että mies on Sinuun ihastunut?

no nää on ainaki selviä merkkejä :) : - vilkuilee, kattelee sua pitkään lempeen näkösenä. -sen silmät ns. kiiltää ja muutenki niist näkee sellasen ihmeellisen söpön katseen. -hakeutuu seuraan, tai ainaki yleensä lähelle sua. -on yleensä just jossain sellasessa paikassa mistä näkee sut...
  4. T

Kuinka rakkaus sattuukaan

no ehkä se sit niin on, .. pelkkää ihastumista.. :'|
  5. T

hemmetti nii siis ihastua SEKÄ myös rakastua voi silti keheen vaan. rakkaus ei kato ikää, eikä se myös kato sitä TUNTEEKO toinen henkilö hänet kunnolla. se henkilö johon mä oon rakastunu, tietää mut kyllä .. ei se niinkään tunne. muutenkaan ei kukaan sitä määrää ketä kehenki ihastuu tai...
  6. T

rakkaus on maailman ihanin tunne, mut tietenkin niin ärsyttävä välillä kun sattuu niin paljon. ite oon just täl hetkel rakastunu mua vähän yli neljä vuotta vanhempaan nuoreen mieheen. siis tää on ensimmäinen kerta ku oon rakastunu kehenkään näin kovasti. se ei tiä mua kovin hyvin, ja tuskin ees...
  7. T

joo, no ku lähetin ton yhen viestin tänne silloin ja kirjotin siihe ne tietyt jutut siitä henkilöstä miten se käyttäytyy, ni kiitos sil ketä vastas tohon. mut nyt haluisin taas vastauksia. Koska nyt en vaan tajuu, nyt se poika on sellanen et ihan kun mua ja mun kavereita ei oiskaan. menee vaan...
  8. T

oon ny seiskal ja yks eräs poika on ysil. en tajuu vaan sitä sen outoo kattomista sillee erinlailla. ei mitenkään pahalla silmällä. mut ku se on just sellane et kaikki tytöt varmaa tykkää siitä( hyvän näköne jne) mut en tajuu, oon mun parin kamun kaa aina välkäl ja joka paikas mut silti se...

Yhteistyössä