no nää on ainaki selviä merkkejä
:
- vilkuilee, kattelee sua pitkään lempeen näkösenä.
-sen silmät ns. kiiltää ja muutenki niist näkee sellasen ihmeellisen söpön katseen.
-hakeutuu seuraan, tai ainaki yleensä lähelle sua.
-on yleensä just jossain sellasessa paikassa mistä näkee sut hyvin ja pystyy kattoo sua.
-yleensä myös koittaa osuu "vahingossa" suhun, eli just munki kohalla oli niin et mun ihastus ku meni aina mun ohi ni levitti hiuka kättä niin, et se osu mun käteen. Sit kans voi olla välil sellanen et ku kävelee vastaan ja just mennää ohi ni pitää kävel niin läheltä sua et hiuka voi vaik tönäst helläst jne.
-juttelee omien kavereitte kans vähä liian korostuneesti ja nauraa ja sit kattoo välil sua.. esim. tarkottaa tolla et miten reagoit siihen juttuu.
-sit tietty just välil se et hymyilee ku kattoo sua, joillaki on vaa et kattoo suoraan silmiin..ja se katse näyttää menevän niin syvälle sun silmiin,elikkä et ei välttämättä ees hymyile.
-sit jos tarkkaavainen on, ni voi huomata just sen et sen pupillit tosiaan laajenee ku näkee sut.
-sen koko ruumis osoittaa yleensä sinne missä oot. ( kans istuessaan myös voi just noi jalkaterät osottaa sua kohti yms.)
-välkällä ku oon ite huomannu mun kohalla näin. Ni vois sanoo et se "etsii katseellaan" sua ja sitte ku löytää ni oon huomannu just et sen katse pysähtyy hetkeks kattomaan sua.
-sit on just kaikki tälläset pienet eleet..ku just esim se hiuksien harominen mitä ei nyt aina välttämättä tapahdu, mut on se kyl kans yks lievä merkki.. mm. se korvien tai niskan koskettelu.
-voi olla kauheen hermostunu sun lähellä,kokoajan liikkuu ja samalla vilkuilee sua.
-sit sellasen oon huomannu et ku se kattoo , ni pitää vaiks hetken päätä kenossa ja sit niiiin lempee katse(;
No onhan niitä vielä enemmän kaikkii merkkejä. Ite oon alkanu enemmän kattomaan ruumiinkieltä pojissa/miehissä. Ja siitä kyl aika paljon huomaa näitä asioita ku vaan keskittyy. Ja muutenki, sen voin sanoo, et sen vaa jotenki tuntee jos joku on ihastunu.(;